Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CJ058 op februari 16, 2015, 16:27:13
Hossend en feestend voor het uitvak na het laatste fluitsignaal om te provoceren, jup, dan ben je wat mij betreft wel een held ja hahahha

_O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Yellow Army

Area 58

AL

Held en mijn favoriet.
Deze jongen zeurt nooit, geeft altijd alles en als het er op aankomt staat hij er gewoon!
Zoals Henk al vaker heeft gezegd: als hij uit Zweden zou komen was hij een wereldspits.
Hij moet elke wedstrijd de critici weer de mond snoeren.
RESPECT!!!!!

Cor

Citaat van: AL op februari 16, 2015, 19:42:19
Held en mijn favoriet.
Deze jongen zeurt nooit, geeft altijd alles en als het er op aankomt staat hij er gewoon!
Zoals Henk al vaker heeft gezegd: als hij uit Zweden zou komen was hij een wereldspits.
Hij moet elke wedstrijd de critici weer de mond snoeren.
RESPECT!!!!!

De spijker op de kop, topper is het

carlo de leeuw

hoe is het trouwens mogelijk dat iemand met zo'n beperkte techniek en handelingssnelheid toch dit niveau haalt.
Dat moet een aantal bankzitters met een veel meer begenadigd talent toch aan het denken zetten zou je verwachten.

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op februari 16, 2015, 20:05:05
hoe is het trouwens mogelijk dat iemand met zo'n beperkte techniek en handelingssnelheid toch dit niveau haalt.
Dat moet een aantal bankzitters met een veel meer begenadigd talent toch aan het denken zetten zou je verwachten.
De 2 "I"s.. Inzicht en Inzet, want dat beide heeft hij wel. Het filmpje van van Halst wat eerder gepost is vandaag (vorige pagina) laat ook zien dat hij heel vaak goed loopt. Ook het storende werk is vaak goed, het lijkt door zijn slungeligheid nergens naar, maar loopt wel de gaten dicht en verstoort daarmee de opbouw.

whimpy

Heb Uth niet gezien. Barto wel. En maar sleuren. En maar werken. Heet je Bartovic dan speel je bij Vitesse of 020. Kazim-Richasdz..... hahahaha............

OuweSkeve

Citaat van: CJ058 op februari 16, 2015, 16:27:13
Hossend en feestend voor het uitvak na het laatste fluitsignaal om te provoceren, jup, dan ben je wat mij betreft wel een held ja hahahha

Boefke, net als tegen Ajax toen hij de 1-1 maakte. Heerlijk moment

Lore

Citaat van: carlo de leeuw op februari 16, 2015, 20:05:05

Daar heb je toch echt een punt. Ongelofelijk voor een Meleg bijvoorbeeld!

ruubmac

Nog steeds niet geblesseerd??

John Hiatt

Citaat van: ruubmac op februari 17, 2015, 10:33:41
Nog steeds niet geblesseerd??

Gekneusde oorlel. Drie tot vier weken uitgeschakeld.

gewoon een fan

Een beetje meer respect voor deze TOPPER is wel op zijn plaats vind ik  :?
Als hij constant fit zou zijn geweest had hij zeker niet bij ons gespeeld en hadden wij nooit van zijn fraaie acties hebben kunnen genieten  :proost

dizzhead

Beetje gevoel voor humor/sarcasme is ook wel op zijn plaats.  :insane

hobbes

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2015, 16:52:57
Vind hem metaal juist wel sterk, fysiek is het hopeloos. Maar goed, zoals vaker gezegd. Was hij altijd fit geweest, had hij gewoon bij een topclub gespeeld.

Idd, als hij mentaal niet sterk was had hij allang niet meer gevoetbald. Elke keer die tegenslag van weer geblesseerd raken moet toch aan je vreten.