Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Spelers met scorend vermogen zijn wat mij betreft natuurlijk altijd welkom. Darri is inderdaad een leuke speler.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

Als je nu eens gaat trainen op voorzetten?

moodygrunn

Citaat van: AL op maart 22, 2015, 11:44:22
Klopt ook wel. Daarom zou het mooi zijn als we op linksvoor wel een speler krijgen die ook kan scoren. Ik zou zeggen probeer Darri te huren van Vitesse!
Er zal meer scorend vermogen moeten komen volgend seizoen. Zeker voorin, maar ook op middenveld.

Ik denk niet dat Heracles daar blij mee is, die hebben Darri namelijk overgenomen van Vitesse.
http://nos.nl/artikel/2016146-heracles-neemt-darri-over-van-vitesse.html
In Henk en Sandor we trust

OuweSkeve

Wat hij tegen Zwolle in de beker liet zien moet hij gewoon vaker doen. Naar binnen vanaf links en schieten. Robben is er al jaren succesvol mee, waarom hij niet? Genoeg acceleratie om met bal naar binnen te duiken

pvanbuijtene

Citaat van: OuweSkeve op maart 24, 2015, 19:16:01
Wat hij tegen Zwolle in de beker liet zien moet hij gewoon vaker doen. Naar binnen vanaf links en schieten. Robben is er al jaren succesvol mee, waarom hij niet? Genoeg acceleratie om met bal naar binnen te duiken
ik krijg bij narsingh altijd het idee dat hij een zwak schot heeft..

OuweSkeve

Dat klopt, dan moet hij daar maar even op trainen. Maar daar ligt, vind ik, zijn kracht. Zo kan hij naast zijn assists misschien er dan ook nog minstens 5 a 6 per seizoen inschieten.

kickandrush

Probeer zelf maar eens met 120km per uur een bocht binnen de bebouwde kom te nemen, dat is een beetje hetzelfde effect als narsingh die op volle toeren naar binnen moet kappen.
Vindt t allang knap dat er acht keer iemand voor de goal staat als hij aan zijn voorzet toe is. Negen van de tien keer staat de rest nog rond de middencirkel als narsingh bij de achterlijn is.  :insane

ruubmac

Echt blij dat deze speler nog een extra jaar blijft!  |:)

Hilversum voor Cambuur

Dokkumer

Niemand met de schijtlollige opmerking dat de medische staf en het MCL ook staan te juichen?

Fantastische voetballer, mooi dat hij nog een seizoen blijft, hopelijk blijft hij langer en langer fit.

michello

Staat zondag voor z'n 7e wedstrijd op rij in de basis zonder blessures. :thumbsup #afkloppen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op april 03, 2015, 13:55:15
Staat zondag voor z'n 7e wedstrijd op rij in de basis zonder blessures. :thumbsup #afkloppen

Toen ik zag dat er een post In  het Narsingh topic stond,  dacht ik al daar gaan we weer....

Dat moest verboden worden zulke posts
Henk, held, bedankt

PePe

Furdjel trekt te veel naar binnen, hij moet vanaf de flank meer voorzetten geven.

Dokkumer

Wie helpt (de vriendin van) Jan Bruin aan veel stemmen voor een fotowedstrijd:
https://www.natuurmonumenten.nl/node/47841
Even klikken en klaar, namens Jan BEDANKT!!

nulachtenvieftig

Citaat van: sccleeuwarden op maart 15, 2015, 13:53:01
Hoeft hier echt niet terug te keren!!! veeeeelste veel eigenheimerig.

Mee eens, misselijk mannetje.
si vis pacem para bellum