Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2015, 19:29:56
Een stapje ienie mieni stapje misschien, ik maak me ook niet zo druk om onze naaste buren, normaal gesproken zullen die clubs de eerste tijd buiten ons bereik blijven.
Het zijn clubs als Den Haag, Heracles, Nec, als dit soort clubs ons ook dik voorbij gaan streven qua spelers en begroting wordt het heel erg moeilijk in de eredivisie te blijven.
Zou een hele opluchting zijn als we zaterdag eens drie punten konden pakken om mee te beginnen.
Rijd ook wel zo prettig terug :y

De stap naar de clubs die je noemt moeten we eerst maar eens maken en in de tussentijd zitten zij ook niet stil. Voorlopig lijkt het er mi op dat er clubs van soortgelijk niveau als Cambuur... dan denk ik aan Excelsior, PEC, Eagles we het niet onaardig doen hoor.

Yellow Army

Prima pot kerel! Laat de criticasters maar komen...
Area 58

Dokkumer

Runner1 in het wedstrijdtopic :R

Viper

Citaat van: Dokkumer op september 19, 2015, 22:39:11
Runner1 in het wedstrijdtopic :R

Ik ben als de dood dat runner2 zich aandient.

Dokkumer

Citaat van: Viper op september 19, 2015, 22:47:56
Ik ben als de dood dat runner2 zich aandient.
Die houd ik hoogstpersoonlijk tegen :devil

John Hiatt

Wanneer speelt hij weer eens mee?

AL

Citaat van: John Hiatt op september 20, 2015, 06:04:21
Wanneer speelt hij weer eens mee?

Zodra hij op rechts speelde, was hij meteen veel beter.
2 prima voorzetten vanaf die kant.
Narsingh moet op rechts en Houtkoop op links.
Rosheuvel vind ik tekort komen (actie leuk, maar totaal geen overzicht, voorzet en rust).

De Gast

Deed het verdienstelijk!

gewoon een fan

Werkte zich weer een slag in de rondte maar man oh man wat is deze man beperkt in zijn techniek.
De meest makkelijke ballen laat hij van zijn schoen springen etc.
Wat mij betreft niet meer dan een invaller en ook daar moet hij al heel blij mee zijn wat mij betreft.

AL

Citaat van: gewoon een fan op september 20, 2015, 09:33:08
Werkte zich weer een slag in de rondte maar man oh man wat is deze man beperkt in zijn techniek.
De meest makkelijke ballen laat hij van zijn schoen springen etc.
Wat mij betreft niet meer dan een invaller en ook daar moet hij al heel blij mee zijn wat mij betreft.

Volgens mij 3x zeer slechte balaanname. Voor de rest was hij gewoon een van de beteren.
Overigens zie ik hem op dit moment echt als eerste optie op 9. Balaannames van Ogbeche en Berisha wel gezien.......

speculeter

Wat een inzet man.....
Kan een Narsingh nog een voorbeeld aan nemen!!
Had het mooi gevonden als hij wat vaker in en om de buurt van de spits speelt.

Timmie

Samen met Zeinstra man of the match. Deze man speelde gewoon erg goed en wat een inzet. Damn!

sccambuurlwdd

Rosheuvel doet het op dit moment veel beter dan Narsingh.

Timmie

Ik mis het lef bij Narsingh. Af en toe zag ik het gisteren weer bij hem, maar het net niet doorzetten is jammer!

Delamere

Waar de hallelujahstemming over Barto vandaan komt is een raadsel. Aan inzet inderdaad geen gebrek maar verder toch wel erg gebrekkig in van alles. En dat kwam ook gisteravond weer pijnlijk aan het licht.