Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Jij probeert nu een heel interresant verhaal op te hangen .Met zwevend en ed maar dat slaat helemaal nergens op .

Collingwood

Citaat van: legeips op september 28, 2015, 18:44:06
Oja.. Eens bedacht waarom Ogbeche het zou goed doet op de flank? Met Martijn in de punt en een tragere vleugel speler heb je meer tijd om achterin de boel te organiseren en de vleugels wat los te laten.

Deze vind ik wel erg sterk  :_schater. Dus omdat Barto zo slecht is (en Ogbeche zo traag) speelt Ogbeche zo goed op de flank  8P.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Aanvallers wisselden wel van positie en de middenvelders presteerden ondermaats. Of hier een verband tussen ligt, tsja... Het kan, maar ik denk dat dat ook los van elkaar gezien kan worden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op september 28, 2015, 19:07:36
Deze vind ik wel erg sterk  :_schater. Dus omdat Barto zo slecht is (en Ogbeche zo traag) speelt Ogbeche zo goed op de flank  8P.
gelukkig prikken er meer door heen .Hij lijkt Arno vermeulen wel

Bankzitter

Barto wordt op verschillende manieren gebuikt

1) In de spits als pinchitter of basisspeler bij blessures/schorsingen ed.
Niemand zal beweren dat Barto eerste keus is maar is toch een hele aardige vervanger met al wat eredivisiegoals op zijn naam
2) speciale (taktische) klussen op het middenveld
Meestal op 10 tegen Twente zelfs verder terug, ontregelt het middenveld van de tegenstander, vaak erg nuttig
3) op de vleugel
Vorig seizoen had ik wel moeite mee dat (fitte) vleugelspitsen in de selectie vrijwel geen kans kregen terwijl de kans op een passeeractie/ voorzet bij Barto ook nihil is.

Tegen Utrecht ook vooral een tactische keuze om de voorhoede zo neer te zetten waar Utrecht toch grote delen van de wedstrijd problemen mee had, maar ik verwacht niet dat er vaker zo gespeeld gaat worden.

Ik denk het voor tegenstanders wel een ontzettend vervelende speler is die overal een voetje tussen heeft. Tegenstanders zijn hem ook nog wel eens kwijt omdat hij slim positie kiest.
We hoeven hem niet heilig te verklaren maar is gewoon van waarde in de selectie. En je zal iedereen nodig hebben dit seizoen (ook Bakker, Nienhuis, Stebelcki ect.) dus ik kijk altijd liever naar wat spelers wel kunnen bijdragen en te veel zeuren over wat ze tekort komen.

legeips

Citaat van: Collingwood op september 28, 2015, 19:07:36

Kijk de wedstrijden maar terug en vergelijk de ruimte die met ogbeche op de buitenkant ontstaat tov Rosheuvel..

Ach doe oek geen moeite ouwe reus, we zullen elkaar nooit begrijpen in deze kwestie.

De Gast

Citaat van: sunderland op september 28, 2015, 19:02:44
Jij probeert nu een heel interresant verhaal op te hangen .Met zwevend en ed maar dat slaat helemaal nergens op .

Nee die reactie van jou snijdt hout.. Net zoals je onzin over een t en een g die hier ontzettend negatief zouden zijn. Heb je mij ooit negatief gehoord over een Nienhuis? Nooit.. terwijl hier anderen constant lopen te janken over de keepers. Gevalletje selectieve verontwaardiging.

Tegen een slap PSV en een gehavend Utrecht hebben we het redelijk gedaan met een 30+ voorhoede.. Ik ben benieuwd of dit ook een vervolg krijgt.

dizzhead

En ik maar denken dat hij grijskijker bedoelde. Of galdiano, of gobo. Ach, eigenlijk zijn we allemaal azijnpissers.  |:)

sunderland

Citaat van: De Gast op september 28, 2015, 20:55:40
Nee die reactie van jou snijdt hout.. Net zoals je onzin over een t en een g die hier ontzettend negatief zouden zijn. Heb je mij ooit negatief gehoord over een Nienhuis? Nooit.. terwijl hier anderen constant lopen te janken over de keepers. Gevalletje selectieve verontwaardiging.

Tegen een slap PSV en een gehavend Utrecht hebben we het redelijk gedaan met een 30+ voorhoede.. Ik ben benieuwd of dit ook een vervolg krijgt.
die laatste 2 zinnen zeggen genoeg over jou

Timmie

Citaat van: sunderland op september 28, 2015, 16:40:20
Is het niet t of g die enorm negatief zijn komt spiegel weer om de hoek. Het gaat soms om andere dingen in het voetbal. Als je ziet naar de laatste 1.5 wedstrijd is het wel toevallig dat we goed spelen met Barto in het team. Wie was er om zich kapot te werken voor het team. En ook heeeeeeel toevallig dat Mr B opeens heel goed speelt. Of zou dat toevallig zijn?  Vlgns mij niet

Als je met de 'T' mij bedoelt, mag je me ook gewoon 'Timmie' noemen hoor. Ben geen crimineel.
En dat ik nou alles negatief benader, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar laten we die discussie maar niet starten!

Timmie

Barto is enorm handig in sommige wedstrijden. Is niet de meest technische speler maar is al wel enorm belangrijk geweest voor ons.
Kan het spel van de tegenstander ook erg goed ontregelen. Zie Twente thuis..

sunderland

dizzhead

Citaat van: Timmie op september 29, 2015, 09:59:13
Als je met de 'T' mij bedoelt, mag je me ook gewoon 'Timmie' noemen hoor. Ben geen crimineel.
En dat ik nou alles negatief benader, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar laten we die discussie maar niet starten!

Nee joh, dat ging om treb.

Cor

Yellow Army

Area 58