Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: mindra op december 28, 2015, 13:54:57
Aan een prima vent en alles een juiste instelling hebbe  we op dit moment niet genoeg aan. Voetballen kan hij totaal niet en scoren doet hij amper tot helemaal niet.
Snel verhuren/verkopen.
Met het budget wat cambuur heeft te besteden kopen we niet een spits met veel techniek en veel scorend vermogen, dat is een illusie.
We hebben 3 spitsen en moeten het zoeken in een vleugelspeler zoals De Ridder en 2 kwalitatief goede verdedigers.

legeips

Citaat van: Vlampiep op december 28, 2015, 14:13:01
Met het budget wat cambuur heeft te besteden kopen we niet een spits met veel techniek en veel scorend vermogen, dat is een illusie.
We hebben 3 spitsen en moeten het zoeken in een vleugelspeler zoals De Ridder en 2 kwalitatief goede verdedigers.

Verkopen of verhuren is een goeie mooie optie,  Al geloof ik er niks van dat deze jongen een hoop knaken oplevert. Wat mij betreft is hij de derde spits achter ogbeche en berisha.

Vleugelspelers  zijn wij niet echt nodig, met Rosheuvel, houtkoop, narsingh en hoefdraad hebben we zat keuze. En van de laatste  Kan wel eens een openbaring worden..

Gewoon richten op de rechtsback en de centrale verdediging, al mis ik op het middenveld wel een Makrini achtige speler, maar is minder urgent.

EdsjeSCC

Laat hem lekker hier man. Nooit zeiken en gaat dr altijd vol voor, daarnaast doet hij het gewoon prima. Barto is een cambuurman!

papier

Galdiano

4 pagina's eindeloos discusseren over een speler die gewoon blijft.  :O
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Unify op december 28, 2015, 12:11:54
Ja, hij houdt zijn conditie op pijl bij een Spaanse 4e klasser.
Maar het lijkt mij dat als hij zijn oude niveau weer weet te halen, hij een meerwaarde kan zijn.
Heb alleen geen idee of hij financieel haalbaar is.
als je die haalt heb je gelijk de beste spits van Nederland. Dat weet ik 100% zeker

el haj

Citaat van: sunderland op december 28, 2015, 17:24:12
als je die haalt heb je gelijk de beste spits van Nederland. Dat weet ik 100% zeker

Beetje offtopic, maar d'r is wel een reden waarom die gast juist daar in de vierde klasse speelt. Dat is de club waar z'n broer trainer is. Er waren afgelopen zomer (ondanks z'n blessuregevoeligheid) nog genoeg grotere clubs dan Cambuur die 'm maar al te graag in wilden lijven, Celtic was daar één van.

Deze gast kunnen we echt, echt, écht niet halen. Dagdromen mag hoor maar dit is wel erg ver van de realiteit verwijderd.  :X

sccambuurlwdd

Citaat van: el haj op december 28, 2015, 20:00:52
Beetje offtopic, maar d'r is wel een reden waarom die gast juist daar in de vierde klasse speelt. Dat is de club waar z'n broer trainer is. Er waren afgelopen zomer (ondanks z'n blessuregevoeligheid) nog genoeg grotere clubs dan Cambuur die 'm maar al te graag in wilden lijven, Celtic was daar één van.

Deze gast kunnen we echt, echt, écht niet halen. Dagdromen mag hoor maar dit is wel erg ver van de realiteit verwijderd.  :X

Precies. Snap niet zo goed dat zulke spelers hier genoemd worden.

Galdiano

Citaat van: sccambuurlwdd op december 28, 2015, 20:23:40
Precies. Snap niet zo goed dat zulke spelers hier genoemd worden.

Vroeger had je AlwaysSCC hier, ik heb soms het vermoeden dat hij een alias heeft aangemaakt.
Bij AlwaysSCC waren geruchten rondom Messi, Ronaldo en Bale aan de orde van de dag. Hoevaak deze wel niet haalbaar werden geacht door dhr AlwaysSCC  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Dat is al zo lang geleden dat ze inderdaad nog haalbaar waren  :y

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

zeewolde

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Dokkumer op december 29, 2015, 11:27:37
We hebben Timmie toch?
Verkocht aan het De Graafschap-forum.