Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: TopperM op maart 03, 2016, 14:55:59
De TS moet eens een keer ophouden deze jongen iedere keer de hand boven zn hoofd te houden. Waardeloos! Alleen maad dreigen met de bal maar tot een farsoenlijke actie komt t niet

Wie gaf zaterdag de assist op Byrne?
Wie is überhaupt onze assistenkoning dit jaar?
(Ik geef je een tip: Het goede antwoord is niet Rosheuvel of Houtkoop.)
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: TopperM op maart 03, 2016, 14:55:59
De TS moet eens een keer ophouden deze jongen iedere keer de hand boven zn hoofd te houden. Waardeloos! Alleen maad dreigen met de bal maar tot een farsoenlijke actie komt t niet
Ik weet niet waar Topper Harley de afgelopen tijd gezeten heeft, maar volgens mij werd Jojo Buitenzorg Rosheuvel een tijd lang de hand boven het hoofd gehouden ten koste van Narsingh. Maar ongetwijfeld zal ik het wel verkeerd gezien hebben.

El Ma-kri-niii

Damn, wat verwacht je van een buitenspeler? Voor Cambuur is Narsingh een uitstekende buitenspeler waar veel dreiging van uit gaat. Wanneer wij scoren uit open spel, komt dat meestal vanaf de kant van Narsingh.

SCC

Voor ons prima, maar is duidelijk niet gecharmeerd van duels. Zodra een speler in de buurt komt, kiest hij vaak voor de pass breed of terug. Zou imo vaker zijn snelheid moeten benutten, indien hij graag duels mijdt is dat prima, speel de bal dat wat verder langs de man de diepte in en vlieg er voorbij (jezelf lanceren, zeg maar).

Maar wat Vedetski zegt: hij krijgt natuurlijk wel ruimschoots voldoende vertrouwen, als er een speler is die herhaaldelijk door de TS is geprezen, is hij het wel. Wat dat betreft zou hij bij geval van lichte pijntjes, dit wel eens mogen terugbetalen. Imo zit hij te vaak niet in de wedstrijdselectie, indien er twijfel is over zijn fitheid. Gewoon met kleine pijntjes spelen, er is geen profvoetballer die 100% pijnvrij speelt. (al is dit wellicht ook de reden dat hij bij ons speelt, en niet bij een stabiele linkerrijtje ploeg).

PePe

Furdjel Narsingh z'n laatste optreden was goed, daarom mogen we niet klagen. (ging als de brandweer)
Leeft momenteel misschien op, sinds Marcel de trainer van Cambuur is. (GA ZO DOOR)

PePe

Sinds het vertrek van Gerard Van den Belt, is de organisatie zwakker geworden.
Dus nu de mogelijkheid zich voor doet . . . . . . .(YPE . . . . . )

Bankzitter

Hij staat ook niet meer stijf op rechts maar kan zwerven om de spits heen. Het zal ook wel de bedoeling zijn dat hij er overheen gaat met doorgekopte ballen ed. maar dat was tegen de Zwolse muur vrij lastig. Hij heeft techniek, overzicht, creativiteit en snelheid en dat is wel het belangrijkste als 2e spits.

denistel

was in de slotfase een keer helemaal vrij en dan gaat ie twijfelen.mut gewoon vol gas houden en
naar binnen snijden en afronden.

TopperM

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2016, 15:11:37
Wie gaf zaterdag de assist op Byrne?
Wie is überhaupt onze assistenkoning dit jaar?
(Ik geef je een tip: Het goede antwoord is niet Rosheuvel of Houtkoop.)
Dat was ook een van de weinige goede acties die hij maakte, had nog een aantal leuke loopacties maar er komt verder naar mijn mening te weinig dreiging en rendement uit.

Collingwood

Citaat van: TopperM op maart 04, 2016, 12:04:17
Dat was ook een van de weinige goede acties die hij maakte, had nog een aantal leuke loopacties maar er komt verder naar mijn mening te weinig dreiging en rendement uit.

Dat het beter kan bij Narsingh (vooral dit seizoen, vorig seizoen was overwegend goed) ben ik wel met je eens.

Jij hebt het echter over 'hand boven het hoofd houden', alsof je zou willen dat hij vervangen wordt. Maar als één ding uit de statistieken blijkt is dat Rosheuvel en Houtkoop het nog vele malen slechter doen dan Narsingh. Op dat punt zou ik het dus met je oneens zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: TopperM op maart 04, 2016, 12:04:17
Vorig seizoen gaf hij onze meeste assists, en dit seizoen ook weer. Wel waar dat het niet goed is dat hij in de competitie nog nooit voor ons gescoord heeft, maar qua assists kun je niet meer verwachten.

okkele

wel weer even schrikken hoor.
iedere keer als dit topic omhoog komt verwacht ik een melding welk lichaamsdeel nou weer stuk is.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Unify

Citaat van: okkele op maart 04, 2016, 12:44:44
wel weer even schrikken hoor.
iedere keer als dit topic omhoog komt verwacht ik een melding welk lichaamsdeel nou weer stuk is.

Haha ik had precies hetzelfde! :insane

speculeter

Laatste nieuws. ....

Hij is niet geblesseerd! !

piene hassus