Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Ronnie tng op april 18, 2016, 13:53:05
Ja landelijk voor lul staan, 10-0 bij Eagles  vergeten? Dat wil je toch niet weer voor de club?

En steek dat vingertje maar in je holletje  :y

Dat kan pas als jij je tongetje eruit haalt  :O :proost

Cor

Citaat van: legeips op april 18, 2016, 13:56:28
Maar in godsnaam dan wel barto op de bank en veen in de spits..

Of blijven we het nu nog steeds oneens met elkaar...?

Nee hoor, maar Veen alleen als er ook twee vleugels staan. En dan ook echte vleugelspelers. 4-3-3 alles of niets

Cor

Citaat van: Ronnie tng op april 18, 2016, 13:53:05
Ja landelijk voor lul staan, 10-0 bij Eagles  vergeten? Dat wil je toch niet weer voor de club?

En steek dat vingertje maar in je holletje  :y

O ja, en landelijk staan we al het hele seizoen voor lul met deze selectie.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2016, 13:57:15
Verliezen is ingecalculeerd, maar met 10-0 verliezen om je tegenstander in een zadel te helpen? Nooit! Zelfs als je dkv er een loer mee zou kunnen draaien zou ik het niet willen..

Alhoewel :devil

Dik verliezen houdt Ajax scherp op de laatste speeldag, dat is het voordeel wat je er mee wint

Shar

Citaat van: hobbes op april 18, 2016, 14:11:57
Dik verliezen houdt Ajax scherp op de laatste speeldag, dat is het voordeel wat je er mee wint
Precies. Eerst voor eigen kans gaan (hoe klein die ook is). Mocht het echter gaan zoals verwacht dan heb ik er geen enkele moeite mee om wat extra goals te slikken zodat Ajax tegen DTC vol aan de bak moet. En dat we dan eventueel voor lul staan zal me worst wezen. Heb ik er best voor over om 1. Je eigen kansen te vergroten en 2. Ajax een loer te draaien.

sccambuurlwdd

Citaat van: Cor op april 17, 2016, 23:07:15
Van mij mag PSV met 10-0 winnen. Als 020 kampioen wordt na zo'n schandalige beslissing als vandaag zou het een schande zijn. Dan PSV maar op doelsaldo. Barto was bedroevend, rest ook. Vd Laan oké.

De rode kaart van V/d Streek hier vergeten? Wat kan ons nou boeien wie er kampioen wordt.

sunderland

We kunnen hier wel steeds kritiek op Barto hebben maar die jongen staat er in ieder geval niet sloom bij te kijken als de tegenstander scoort .Hij staat eigenlijk iedere wedst tegen 3 man omdat wij zo spelen onder deze trainer .Ook gisteren weer heeft hij niet 1x een normale bal gehad waar hij überhaupt een goal uit kon maken .Ik heb ook liever v veen maar dat hij nu zo word afgezeikt vind ik onterecht .

Collingwood

Citaat van: sunderland op april 18, 2016, 15:15:11
We kunnen hier wel steeds kritiek op Barto hebben maar die jongen staat er in ieder geval niet sloom bij te kijken als de tegenstander scoort .Hij staat eigenlijk iedere wedst tegen 3 man omdat wij zo spelen onder deze trainer .Ook gisteren weer heeft hij niet 1x een normale bal gehad waar hij überhaupt een goal uit kon maken .Ik heb ook liever v veen maar dat hij nu zo word afgezeikt vind ik onterecht .

Eens. Hij kan er bovendien immers ook niks aan doen dat hij wordt opgesteld.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Eens. En als hij op rechtsbuiten neergezet wordt, kunnen we hem ook niet kwalijk nemen dat hij zijn man niet voorbij komt en geen afgemeten voorzetten geeft.

poelie-lwd

:_schater Jij wordt ook met de dag gekker  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

daar kan hij idd niks aan doen maar de eerste 3 a 4 ballen spatten allemaal weer bij em weg
en dat ie dan knokt om de bal weer te krijgen prima maar hij moet zorgen dat ie de ballen
gewoon goed aanneemt.

en dat keizer vind dat hij beter me verdedigd als v veen zal wel maar je heet niet voor
niks aanvaller toch.

El Ma-kri-niii

Citaat van: poelie-lwd op april 18, 2016, 16:51:02
:_schater Jij wordt ook met de dag gekker  :zweep
Het is toch zo? We kunnen Barto niet kwalijk nemen dat hij niet zo goed kan voetballen. Het probleem is dat de trainer hem maar blijft opstellen. Barto haalt alles eruit wat hij er met zijn kwaliteiten uit kán halen.

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 18, 2016, 16:55:22
Het is toch zo? We kunnen Barto niet kwalijk nemen dat hij niet zo goed kan voetballen. Het probleem is dat de trainer hem maar blijft opstellen. Barto haalt alles eruit wat hij er met zijn kwaliteiten uit kán halen.
En ik ben een gekke Henkie omdat ik blijf zeggen dat Barto geen aanspeelpunt is. Dat weten ze bij de club onderhand ook al 4 jaar en nog wordt hij teveel zo gebruikt.

Hij mag van mij nu wel even lekker in de luwte en als pinchhitter gebruikt worden, desondanks heb ik wel een enorm respect voor de inzet die hij toont. Had elke speler 50% van zijn vechtlust dan stonden we nu fluitend 15e!

Bankzitter

Het werkt gewoon niet met Barto in het huidige systeem. Byrne steekt de balletjes best goed maar vd Streek en met name Barto doen er niets mee.
Byrne is vervolgens ook niet het type dat de bal dan weer kan terugveroveren.

Je kon gisteren zien dat NEC ons liet breien tot er eentje weer zich vastliep of een verkeerde aanname had en dan hadden ze vrij snel de bal bij hun aanvallers.

denistel

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 18, 2016, 16:55:22

hij mut dat zelf oek beseffen natuurlijk en daar twijfel ik wel eens aan als ik
al die teksten lees.net als gister door te zeggen een stuntje bij psv en thuis
2x winnen dan pak je ze pt. nou bij psv ga je er gewoon dik op hoor..realisme
ontbreekt bij de meeste spelers ook.