Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ik verwacht vanavond weer een goal van hem , immers winterstop voorbij

Bolle

Laat Barto met weergaloos spel en doelpunten op 2-3 en 30-4 maar tot ultieme held van Leeuwarden oppoppen...

Collingwood

Vandaag een beetje de dissonant, maar kreeg ook wel erg weinige ruimte tegen het ultradefensieve Dordrecht. Een serieuze concurrent mag er wat mij betreft komen.

Wel een schitterende steekpass op Van Deelen trouwens. En is met zijn inzet en afjagen altijd nuttig.
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Hij wilde zo graag zelf scoren dat ie te weinig nog medespelers zag. Leed ook het meeste balverlies denk ik. Hij probeerde soms de meest onmogelijke dingen  :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 29, 2017, 00:17:24
Hij wilde zo graag zelf scoren dat ie te weinig nog medespelers zag. Leed ook het meeste balverlies denk ik. Hij probeerde soms de meest onmogelijke dingen  :_schater

Klopt inderdaad, ziet er bij hem dan ook meteen erg knullig uit  :koffie
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Met dit type voetbal zal iedere spits het moeilijk hebben. Die overstap met Hoefdraad heb ik vandaag een paar x gezien van beide kanten . Moet getraind zijn , mooi om te zien

sk13

Meest verguisde speler van scc. Tuurlijk lukte niet alles (maar bij wie wel) teamplayer op en top en soms ego wat een spits moet hebben.

AliBombali

Meest sociale en een van de hardst werkende spelers bij ons.. blijft eeuwig zonde dat vooral negatieve uitgelicht word, het ziet er bij Martijn ook direct wat knulliger uit.. hopelijk weet onze club deze jongen te behouden; heeft met zijn opleidingsachtergrond veel bij te brengen voor de jongere spelers, zou een waar icoon kunnen worden/blijven!?

zeewolde

Citaat van: AliBombali op januari 29, 2017, 08:18:13
Meest sociale en een van de hardst werkende spelers bij ons.. blijft eeuwig zonde dat vooral negatieve uitgelicht word, het ziet er bij Martijn ook direct wat knulliger uit.. hopelijk weet onze club deze jongen te behouden; heeft met zijn opleidingsachtergrond veel bij te brengen voor de jongere spelers, zou een waar icoon kunnen worden/blijven!?
contract gevenen duidelijk maken dat hij de ideale 12e man is + de garantie dat hij opgenomen wordt in de trainersstaf na zijn carrière.

gewoon een fan

Natuurlijk mag hij nog een contract hebben in de functie van 12e man maar Cambuur moet wat mij betreft zeker niet smeken of iets dergelijks.
Voor Barto is Cambuur toch echt wel zijn absolute plafond en mag hij wie dan ook op zijn blote knieën bedanken dat hij hier voetbalt  :thumbsup

Camens

Wat een fantastische voetballer voor Cambuur!

zeewolde

:_schater
Citaat van: Camens op januari 29, 2017, 11:10:34
Wat een fantastische voetballer voor Cambuur!
:_schater nou Martijn toch maar zelf een account aangemaakt :_schater

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op januari 29, 2017, 10:13:49
contract gevenen duidelijk maken dat hij de ideale 12e man is + de garantie dat hij opgenomen wordt in de trainersstaf na zijn carrière.

Lekker dan, wij zijn toch al de ideale 12e man?
Area 58

Hendrikscc

N'Toko speelde dit weekend niet mee met Nac. Na 1 potje mee gedaan te hebben geblesseerd (hamstring) geraakt volgens de trainer van Nac.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2017, 15:52:06
Roda is afgehaakt voor Van de Streek toen ze ontdekten dat hij een Nederlander is.

:_schater ...... uit welke streek komt ie?