Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

O ja en dat afkoelen valt wel mee hoor, dat zie wel aan Hoefdraad die koelt ook niet af tijdens de wedstrijd omdat hij tijdens de wedstrijd 60% stilstaat.

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2017, 11:19:50
O ja en dat afkoelen valt wel mee hoor, dat zie wel aan Hoefdraad die koelt ook niet af tijdens de wedstrijd omdat hij tijdens de wedstrijd 60% stilstaat.

die leek wel bevroren ju

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2017, 11:16:52
Het is gebruikelijk dat spelers voordat ze invallen de nodige informatie mee krijgen om als wissel de opdracht die gewenst is uit te kunnen voeren.
Ik sta er niet bij dus kan ik ook niet weten wat er wordt gezegd.
Maar wat ik wel kan inschatten, is dat behoudens Schilder weinig spelers in de selectie aanwezig zijn die de wedstrijd kunnen analyseren.
Dus afhankelijk van de speler zal deze vooraf moeten worden geinstrueerd.
Als dat niet zou gebeuren kan er weer worden geklaagd dat spelers het maar uit moeten zoeken en niet duidelijke opdrachten mee krijgen. En opdrachten zijn nodig, want wij hebben geen Kuijt of dergelijke type speler binnen onze selectie die een invaller tijdens de wedstrijd kan sturen en coachen.

je zegt het zelf al spelers kunnen een wedstrijd niet analyseren dus erg slecht je bent toch prof.

als speler a voor b er in komt dan zeg tegen die man je moet nr 4 bij corners pakken
en verder moet je dreiging naar de goal hebben en proberen de schwung er in te krijgen
is in 20 seconden klaar.
maar die spelers krijgen alles voorkauwd over de looplijnen van die en die
maar dat moeten ze van te voren tijdens de wedstrijd bespreking oppikken.
maar het gaat mij allemaal boven de pet dat gedoe hoor..ze vinden het schijnbaar
intressant dat er er 4 zitte  te schrijven at er allemaal op het veld gebeurd.

voetbal is en blijft een simpel spelletje hev net alle samenvattingen van vrijdag
ff terug zien nou sun 80 % van de goals kwamen via ballen van de zij kant en
werden perfect ingekopt of geschoten.

Yellow Army

Citaat van: denistel op maart 12, 2017, 11:34:56
je zegt het zelf al spelers kunnen een wedstrijd niet analyseren dus erg slecht je bent toch prof.

als speler a voor b er in komt dan zeg tegen die man je moet nr 4 bij corners pakken
en verder moet je dreiging naar de goal hebben en proberen de schwung er in te krijgen
is in 20 seconden klaar.
maar die spelers krijgen alles voorkauwd over de looplijnen van die en die
maar dat moeten ze van te voren tijdens de wedstrijd bespreking oppikken.
maar het gaat mij allemaal boven de pet dat gedoe hoor..ze vinden het schijnbaar
intressant dat er er 4 zitte  te schrijven at er allemaal op het veld gebeurd.

voetbal is en blijft een simpel spelletje hev net alle samenvattingen van vrijdag
ff terug zien nou sun 80 % van de goals kwamen via ballen van de zij kant en
werden perfect ingekopt of geschoten.

Dat zijn natuurlijk ook weinig concrete instructies. Dan kan je het ook gewoon beperken tot het zeggen dat we 1 goal meer moeten scoren dan de tegenstander. Door spelers geen instructies en opdrachten mee te geven kan je ook geen tactisch plan uitvoeren toch? En tijdens de wedstrijd heb je meer info over de looplijnen etc. van de tegenstander dus is het logisch dat je eventuele instructies daarop aanpast. Dat kan je dus niet in een voorbespreking afvangen. Of het allemaal zo lang moet duren vraag ik me ook af, maar dat een speler instructies krijgt lijkt me niet meer dan normaal.

En niet iedereen is in staat om een wedstrijd te lezen. Dat kan je if dat kan je niet.
Area 58

denistel

grotendeels mee eens en de wissels kwamen er in en wat veranderde er toen??
volgens mij niks het werd al1nog erger met het brei voetbal dus wat heb je
dan aan al die instructies.

Yellow Army

Citaat van: denistel op maart 12, 2017, 13:27:37
grotendeels mee eens en de wissels kwamen er in en wat veranderde er toen??
volgens mij niks het werd al1nog erger met het brei voetbal dus wat heb je
dan aan al die instructies.

Of het de juiste instructies zijn geweest is een andere discussie. Het ging hier over instructies an sich. Persoonlijk had ik met het inbrengen van Gyasi en Houtkoop meer over de vleugels verwacht, maar kennelijk dacht de TS daar anders over helaas.
Area 58

sunderland

Ze hadden beide de zelfde opdracht !!!kijk maar terug ! Grote blunder

Cor

Citaat van: denistel op maart 12, 2017, 09:56:07
dit waren mijn woorden na mvv thuis,,dus niet de zaken verdraaien he

dik verdiende zege nu op naar de wedstrijd van het jaar.

Ik verdraai niks. Zelfs na MVV vond je dat ze met een andere opstelling hadden moeten starten terwijl het eerste uur prima was.

denistel

Citaat van: Cor op maart 12, 2017, 18:19:30
Ik verdraai niks. Zelfs na MVV vond je dat ze met een andere opstelling hadden moeten starten terwijl het eerste uur prima was.

das wat anders dan dat ik het slecht vond he.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op maart 12, 2017, 18:23:43
das wat anders dan dat ik het slecht vond he.
Denistel nog een echt leven naast dit forum?

De Gast

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 12, 2017, 18:44:07
Denistel nog een echt leven naast dit forum?

leven genoeg hoor.en cambuur is daar een deel van.

PePe

FC Oss heeft François Gesthuizen per direct vrijgesteld van werkzaamheden. De wisselwerking en de vertrouwensband tussen de trainer en de spelersgroep is onvoldoende gebleken en het geloof dat dit kan worden omgezet ontbreekt. Hierdoor voelt de clubdirectie zich genoodzaakt om afscheid te nemen van de oefenmeester. (Na de nederlaag tegen SC Cambuur 2 - 7)

Collingwood

Citaat van: Collingwood op maart 04, 2017, 10:52:54
Het schijnt dat FC Den Bosch voor volgend seizoen Rob Maas wil als trainer.

Toch iemand anders geworden, namelijk Wil Boessen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Lucas bijker heeft een hoofdrol in the passion !