Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Dat zou hét beste nieuws van de dag zijn!
Graag die Jansema er ook bij halen.

jeje1946

Citaat van: Galdiano op december 03, 2017, 09:42:55
Het zou zomaar kunnen dat Betrams weg gaat in de winter.
Dan vol investeren in een onbetwiste nummer 1.

Hangt wel van de nieuwe trainer af. Grim zal wel met een betere blik de keepers bekijken, en waarbodig kunnen bijschaven.
Ik ben de domste bezoeker van dit forum, kan ook heel snel met al die intellectuelen hier.
Hier weer iemand die komt met de naam Grim, hou toch eens op met al die sentimenten.
Ik ben het steeds eens met de op een na domste bezoeker.
Ik blijf op mijn manier reactie geven en ik zal mijn kop niet laten hangen
Jullie moeten de man aanpakken die verantwoordelijk is voor de verkoop van Zeinstra en Nienhuis en aankoop van de huidige mannen.
Cummins kan er ook niets aan doen dat ze hem hier heen gehaald hebben.
Zijn statistieken waren niet al te best en dat gold ook voor Bertrams
Ze wisten zijn plus en min punten.

Dokkumer

Gek dat Zeinstra en Nienhuis nu ineens bij sommigen halfgoden zijn. Ik kan me nog genoeg wedstrijden herinneren dat deze mannen als bange juffertjes in het doel stonden en de ene na de andere blunder maakte. Wat wouden we graag van deze "clowns" af.

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op december 03, 2017, 12:09:33
Gek dat Zeinstra en Nienhuis nu ineens bij sommigen halfgoden zijn. Ik kan me nog genoeg wedstrijden herinneren dat deze mannen als bange juffertjes in het doel stonden en de ene na de andere blunder maakte. Wat wouden we graag van deze "clowns" af.
Ik vond het ook een goed besluit om door te selecteren. Had ook verwacht dat v/d Belt al wat achter de hand had. Had niet verwacht dat hij met nog 2 slechtere clowns aan zou komen.

Noordcambuur

Citaat van: jeje1946 op december 03, 2017, 12:05:47
Ik ben de domste bezoeker van dit forum, kan ook heel snel met al die intellectuelen hier.
Hier weer iemand die komt met de naam Grim, hou toch eens op met al die sentimenten.
Ik ben het steeds eens met de op een na domste bezoeker.
Ik blijf op mijn manier reactie geven en ik zal mijn kop niet laten hangen
Jullie moeten de man aanpakken die verantwoordelijk is voor de verkoop van Zeinstra en Nienhuis en aankoop van de huidige mannen.
Cummins kan er ook niets aan doen dat ze hem hier heen gehaald hebben.
Zijn statistieken waren niet al te best en dat gold ook voor Bertrams
Ze wisten zijn plus en min punten.
_O_ _O_

Noordcambuur

maar lopen er nog wel wat keepers rond die nog geen club hebben die een beetje keepen kan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: jeje1946 op december 03, 2017, 12:05:47

Het kan natuurlijk ook nog zijn dat sommigen Grim willen omdat ze hem een goeie trainer vinden en niet vanwege het sentiment..?

Verder ben ik er sws niet rouwig om dat Nienhuis weg is, als is hij niet minder dan Bertrams.
Zeinstra keepte ook pas goed toen het elftal goed draaide. Dat kan met Cummins ook best gebeuren. Als hij constant zo keept als vrijdag is het gewoon een betrouwbare keeper.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Nienhuis zal we aardig verdient hebben en was volgens mij ook niet echt een trainingsbeest. Lijkt me ook geen makkelijke jongen voor de trainer in de groep, maar dat is puur op z'n uitstraling. Wel een goede keeper maar was aan een andere club toe. Zeinstra zat geen rek meer in en kon niet onder druk spelen.

Op zich snap ik de combinatie van een jongere talentvolle keeper met een ervaren 2 keeper wel en beide zullen niet erg duur zijn. Alleen bleef Bertrams maar van die rare inschattingsfouten maken op simpele ballen. Blijkbaar hebben we ook geen keeperstrainer die dat eruit kan halen. Cummins lijkt me inderdaad een redelijk betrouwbare keeper als het elftal draait.

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 15:08:14
maar lopen er nog wel wat keepers rond die nog geen club hebben die een beetje keepen kan.
Eerlijk gezegd volg ik dat allemaal niet meer zo. Ik zie de wedstrijden van ons clubke en kijk naar de gemiddelde samenvatting van 18 seconden. Voor de rest weet ik het niet, dus daarom ga ik ook niet zomaar wat namen noemen.

Lore

De echte fout is vogens mij gemaakt door de technisch verantwoordelijke man. (was dat nog VD Vegt of al VD Belt). Zowel Zeilstra als Nienhuis waren niet goed genoeg voor Cambuur, maar door de contracten tegelijkertijd af te laten lopen moesten er twee nieuwe keepers komen. Het was logischer geweest om  één van de keepers achter de hand te houden! Bij de vorige verlenging hadden ze moeten zorgen dat de einddata van de contracten van beide keepers nooit op hetzelfde moment was.

Oosttribune

Ik sta volledig achter v/d Belt om van beide afscheid te nemen. De soap is begonnen met Henk de Jong bij Vitesse. De onderlinge sfeer was niet goed en beide keepers waren niet onbetwist. Afscheid nemen en opnieuw beginnen prima idee. Het pakt alleen verkeerd uit maar als ik vrijdag Cummings zie dan was ik prima tevreden, snelle spelhervatting, prima uitgooi en kan gericht uitschieten. Dat laatste was een utopie de aflopen jaren. Met wat groeiend zelfvertrouwen denk ik dat we een prima keeper hebben.

Maar dat vier keepers zonder vertrouwen in de goal staan ligt ergens anders aan... Ponk

Vlampiep

Citaat van: Oosttribune op december 03, 2017, 20:06:07
Ik sta volledig achter v/d Belt om van beide afscheid te nemen. De soap is begonnen met Henk de Jong bij Vitesse. De onderlinge sfeer was niet goed en beide keepers waren niet onbetwist. Afscheid nemen en opnieuw beginnen prima idee. Het pakt alleen verkeerd uit maar als ik vrijdag Cummings zie dan was ik prima tevreden, snelle spelhervatting, prima uitgooi en kan gericht uitschieten. Dat laatste was een utopie de aflopen jaren. Met wat groeiend zelfvertrouwen denk ik dat we een prima keeper hebben.

Maar dat vier keepers zonder vertrouwen in de goal staan ligt ergens anders aan... Ponk
Cummins zijn optreden met snelle spelhervattingen, goede reflexen en zelfverzekerdheid geeft vertrouwen en heeft mij aangenaam verrast.
Nu de verdediging nog, want dat is niet best met matige Steenvoorden en slechtverdedigende Peersman en Van Deelen.

Bankzitter

Speler van de week bij VI.

Lore

Citaat van: Oosttribune op december 03, 2017, 20:06:07

Ik sta ook wel achter de beslissing om afscheid te nemen. Het was alleen verstandiger dat die beslissing niet op hetzelfde moment had moeten vallen.

Voorstopper

En weer een doelpunt van Ogbeche