Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2017, 15:45:38
Ik ben 100% Barto fan, maar als eerste spits is hij echt wel afgeschreven. Als stormram voor het laatste half uur is hij wat mij betreft nog prima bruikbaar, mits hij maar voorin blijft te klootzakken.

Volledig met je eens, deze man is goud geweest voor Cambuur maar moet oppassen dat hij niet in houtrot eindigt.
Op den duur is je tijd geweest.
Koko Hoekstra  -wie op dit forum heeft hem nog zien spelen - ikke wel....
Wat was dat een feest als die man er in kwam 15 20 min voor tijd.
Stadion veerde omhoog bij elke hoge bal naar voren.
Barto kan dat ook, oorlog maken klieren eikelen dom rondrennen en scoren in dying minutes.
Gebruik deze man zo lang het nog kan.
Misbruik hem niet meer aub.

Bankzitter

Eens, ik vind hem nu echt tekort komen voor een basisplek.
Hij kan niet mee met snel spel en ook voor de goal vind ik hem niet meer scherp genoeg.
Nog maar even met Kippersluis als spits proberen en dan in de winter een echte halen.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 17, 2017, 01:23:16

Koko Hoekstra  -wie op dit forum heeft hem nog zien spelen - ikke wel....

:clint
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

jeje1946

Citaat van: denistel op december 16, 2017, 22:03:46
hij is immers totaal niet gevaarlijk voor de goal.staat altijd verkeerd of komt te
laat.roberta is misschien ook nog niet goed genoeg om de basis plaats te hebben
maar is nog jong en kan nog beter worden en barto niet. dat de ts zijn aanwezigheid
alleen al goed genoeg vind vind ik beschamend maar dat is mijn mening.
waarom ben je geen trainer geworden?
als je het wel geworden was zat je nu waarschijnlijk in München, Madrid of Manchester.
Persoonlijk denk ik bij het 25e elftal van ZIOL (zeuren is ons leven)

denistel

Citaat van: jeje1946 op december 17, 2017, 13:18:45
als je het wel geworden was zat je nu waarschijnlijk in München, Madrid of Manchester.

dus ik ben de enige ..must ff de reacties hier allemaal lezen,.

jeje1946

Citaat van: denistel op december 17, 2017, 13:20:42
dus ik ben de enige ..must ff de reacties hier allemaal lezen,.
Ik kan het zo moeilijk verkroppen dat er bepaalde spelers met de grond gelijk gemaakt worden.
Laat Barto minder worden, hij wordt ook ouder, maar hij doet iedere wedstrijd zijn best.
Je zegt zelf dat die Roberta nog jong is, dat zal best, maar op de training zal hij
het nog wel niet laten zien.
Je zult hier op dit forum geen enkel negatief bericht van mij over Barto vinden.
Positieve kritiek zou misschien wel beter overkomen.
De reacties die ik zou moeten lezen komen van maximaal 25 mensen en dat is al hoog geschat.
Zouden die andere 6975 supporters van de 7000 er ook zo over denken.
Ik denk het niet.
Ze moeten het logo van de ze site veranderen in "voor echte supporters door negatieve zeurders"

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: jeje1946 op december 17, 2017, 13:27:46
Je zult hier op dit forum geen enkel negatief bericht van mij over Barto vinden.

:_schater :_schater :_schater

En verder: Hoe lang wil je hem laten staan. Tot zijn 50e? "Omdat ie zo goed zijn best doet!"

We moeten weer naar de top JL en de eredivisie. Dat gaat niet (meer) lukken met Barto in de spits.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Ik kan het zo moeilijk verkroppen dat er bepaalde spelers met de grond gelijk gemaakt worden.
Laat Barto minder worden, hij wordt ook ouder, maar hij doet iedere wedstrijd zijn best.
Je zegt zelf dat die Roberta nog jong is, dat zal best, maar op de training zal hij
De reacties die ik zou moeten lezen komen van maximaal 25 mensen en dat is al hoog geschat.
Ik denk het niet.
Ze moeten het logo van de ze site veranderen in "voor echte supporters door negatieve zeurders"

dus spelers die ouder worden mooi laten staan ook al spelen
ze nog zo slecht ??? vreemde supporters hebben wij er toch
tussen zitten.

Cambuur Groningen

Ik denk het niet.
Jeje, geloof me, ik ben echt een fan van Barto, harde werker, gaat altijd voorop in de strijd etc. etc., maar hij heeft niet meer wat hij de afgelopen jaren had. Misschien als je hem als stormram het laatste kwartier inbrengt, maar niet in de basis. Hij heeft een te gebrekkige techniek om een bal voorin vast te houden, zijn traptechniek is ook niet geweldig (een vlammend schot vanaf rand strafschopgebied is niet aan hem besteed) en zijn looplijnen brengen hem ook niet alleen voor de keeper. Tijd voor een nieuw iemand in de basis. Ik denk dan aan Kippersluis of Roberta.

okkele

Citaat van: jeje1946 op december 17, 2017, 13:18:45
denistel heeft volgens mij ooit een jeugdteam van scc kampioen gemaakt.
dat zal in jouw ogen ook geen prestatie zijn natuurlijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op december 17, 2017, 14:04:19
denistel heeft volgens mij ooit een jeugdteam van scc kampioen gemaakt.
dat zal in jouw ogen ook geen prestatie zijn natuurlijk.

niet als trainer maar wel als teamleider met rene v rijswijk als trainer en
john nijp als grensrechter.  ik ben ook 5 jaar scout geweest bij de rvo groningen/cambuur.
ik was trouwens al trainer op mijn 20e hoor niet in profvoetbal maar toch.
gevoetbald gekaast handbal darten biljarten tafeltennis mini golf en overal
genoeg mee gewonnen.
maar dat wil niet zeggen dat ik overal gelijk in heb maar ik heb behoorlijk
wat ervaring en weet hoe het spelletje werkt al zeg ik het zelf.

Delfzijl/Cambuur

Ach het gaat helemaal niet meer om het inhoudelijke hier....
Bepaalde personen hebben er lol in om Nisteltje constant af te  zeuren ongeacht wat ie schrijft.
Laat het gaan.
En als je nu nog niet ziet dat deze Barto niet meer kan, soms wordt je vermoeider van een half uurtje
lezen hier dan van een complete werkweek :X

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op december 17, 2017, 13:39:37
Jeje, geloof me, ik ben echt een fan van Barto, harde werker, gaat altijd voorop in de strijd etc. etc., maar hij heeft niet meer wat hij de afgelopen jaren had. Misschien als je hem als stormram het laatste kwartier inbrengt, maar niet in de basis. Hij heeft een te gebrekkige techniek om een bal voorin vast te houden, zijn traptechniek is ook niet geweldig (een vlammend schot vanaf rand strafschopgebied is niet aan hem besteed) en zijn looplijnen brengen hem ook niet alleen voor de keeper. Tijd voor een nieuw iemand in de basis. Ik denk dan aan Kippersluis of Roberta.

De Groningers moeten het maar weer zeggen !!!
Eens !