Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: Leovardiascc op november 11, 2013, 22:31:59
dat dan weer wel, maar die derde was een hele mooie aanval en ook mooi afgerond, weet niet of dr iemand gfilmd heeft (rupppert?)
De derde was een mooie aanval, en goede voorzet van feldballe.
Geen film wel foto`s gemaakt http://www.jeffreyrietbroek.nl/?p=509

sk13

Vind dat barto wel erg snel wordt afgebrand hoor. Aan inzet etc nooit iets op aan te merken. Misschien is hij idd te licht voor de eredivisie maar kom op beetje respijt heeft hij wel verdiend. Tuurlijk heeft hij kansen nodig. Maar dat heeft hemmen ook en die staat ook nog tig keer buitenspel. Als elke scc  spits elke kans erin schopt voetbalt hij hier niet. We hebben weinig middelen en moeten roeien met de riemen die we hebben.

drg

Als je nou Barto gaat lopen prijzen om doelpunten tegen het b-team van Emmen(!!!) zijn we toch wel laag gezakt.  :_schater

Gewoon op de bank laten zitten en hij laat 't maar eens een paar keer zien met invalbeurten.

Lore

Citaat van: sk13 op november 13, 2013, 13:25:16
Vind dat barto wel erg snel wordt afgebrand hoor. Aan inzet etc nooit iets op aan te merken. Misschien is hij idd te licht voor de eredivisie maar kom op beetje respijt heeft hij wel verdiend. Tuurlijk heeft hij kansen nodig. Maar dat heeft hemmen ook en die staat ook nog tig keer buitenspel. Als elke scc  spits elke kans erin schopt voetbalt hij hier niet. We hebben weinig middelen en moeten roeien met de riemen die we hebben.

Je zegt het helemaal goed. Hij is (misschien) te licht voor de eredivisie! En laten wij dat nu net spelen. Daarnaast zegt inzet mij helemaal niets in de spitspositie, die moet gewoon scoren.....

sk13

Te licht voor de eredivisie zijn er nog wel een stuk of 6. Maar Barto wordt gewoonweg afgebrand door de meesten hier terwijl hij het vorig seizoen toch redelijk heeft gedaan voor scc begrippen.

Dokkumer

Beetje manke vergelijking tussen de Eredivisie en de JL. Je vervloekt een peer toch ook niet omdat een appel niet smaakt? :devil

Bernardo

Citaat van: sk13 op november 13, 2013, 18:35:41
Te licht voor de eredivisie zijn er nog wel een stuk of 6. Maar Barto wordt gewoonweg afgebrand door de meesten hier terwijl hij het vorig seizoen toch redelijk heeft gedaan voor scc begrippen.

Laatste 6 wedstrijden naar zijn kwaliteiten goed gedaan, rest was ook drama, + dat jaar daarvoor. Leuke speler voor Emmen maar wij komen er niet verder mee!

Hilversum voor Cambuur

En weer een goaltje erbij! Weliswaar 1-4 verloren, maar toch!

S(CC)upporter

Barto deed het die 6 wedstrijden leuk, lees: 6 goals maken uit 300 kansen. Als je niet ziet dat hij tekort komt voor eredivisie niveau dan weet ik het ook niet. Was jupiler league al een drama!

Baresi

niet mee eens denk dat we Barto nog wel nodig dit seizoen en dan prijst iedereen hem weer.gewoon met 2spitsen spelen! :scc

sunderland

ja denk ook dat cambuur met 2 spitsen gaat spelen .Nee dus :X

666

Ik gun Barto het allerbeste, maar voor de eredivisie komt hij gewoon te kort (van wat ik gezien heb).

Ik hoop dat hij en Schokker stappen kunnen maken en dat wij er plezier aan kunnen hebben, ik ben bang dat het er niet in meer zit.

Misschien met een invalbeurt dat hij beter is als Brands of Feldballe op de zijkant.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Barto heeft al wat kansen gehad .Schokker speelde de eerste wedstr tegen Nac gewoon goed .Tegen AZ speelde hij niet zo goed en was ook mede schuldig aan het 1e doelpnt van Az .Van Schokker weet je gewoon dat hij aan de bal sowieso het nivo aankan en dat kun je van Barto niet zeggen .

Lore

Citaat van: sunderland op november 20, 2013, 20:21:23
Barto heeft al wat kansen gehad .Schokker speelde de eerste wedstr tegen Nac gewoon goed .Tegen AZ speelde hij niet zo goed en was ook mede schuldig aan het 1e doelpnt van Az .Van Schokker weet je gewoon dat hij aan de bal sowieso het nivo aankan en dat kun je van Barto niet zeggen .

Barto ben ik helemaal met je eens, maar van Schokker ben ik niet overtuigd dat hij het niveau aan kan. Bij doorselecteren zouden alle buitens (misschien op Lukoki na) bij mij als eerste afvallen.

Tukker

Soms heb ik wel eens een gevoel dat een bepaald punt in de wedstrijd een Barto moment is. Gisteren had ik weer het gevoel dat misschien vanaf de 2-1 Barto gebracht had kunnen worden. NEC moest wat meer risico nemen en dan is Barto misschien een goede keuze. Achteraf gezien makkelijk zeggen natuurlijk omdat nu de mogelijkheden niet benut werden.

En het heeft er vast ook mee te maken dat ik Barto als laatste doelpuntenmaker in de pool had  :insane
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist