Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: speculeter op april 21, 2018, 09:54:26
Aan de reacties van publiek te horen zijn wij niet de enige die vinden dat hij moet blijven

Klopt en dat waardeerde hij zo te zien. Heb het idee dat het niet aan hem ligt, dus teken hem gewoon bij. Tenzij hij de sterke eis heeft eerste doelman te blijven, dat zou nooit een garantie moeten zijn.

Bankzitter

Als 2e doelman mag 'ie best blijven zolang er maar een keeper wordt gehaald die wel het verschil kan maken.
Hij is niet slecht maar wint geen wedstrijden voor ons en blijft foutjes maken. Als we maar niet weer 2 "redelijke "keepers krijgen die het onderling moeten uitvechten. Dat werkt niet. Gewoon een duidelijke nummer 1 en 12. (Zelfde verhaal voor Barto, mag van mij best blijven als pinhhitter maar haal er wel een topspits naast en niet een "gelijkwaardige" aanvaller).

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 21, 2018, 10:12:45
Als 2e doelman mag 'ie best blijven zolang er maar een keeper wordt gehaald die wel het verschil kan maken.
Hij is niet slecht maar wint geen wedstrijden voor ons en blijft foutjes maken. Als we maar niet weer 2 "redelijke "keepers krijgen die het onderling moeten uitvechten. Dat werkt niet. Gewoon een duidelijke nummer 1 en 12. (Zelfde verhaal voor Barto, mag van mij best blijven als pinhhitter maar haal er wel een topspits naast en niet een "gelijkwaardige" aanvaller).

Ik vind dus wel dat hij wedstrijden voor ons heeft gewonnen. Alleen heeft hij aan het begin van het seizoen ook wedstrijden voor ons verlopen

DK

mooi houden deze jongen, heeft zich prima hersteld na een slecht begin, heeft het dus wel in zich. Je weet maar nooit wat je er weer voor terug krijgt..  of je moet al goede alternatieven op het oog hebben..

Delamere

Waar de plotselinge verheerlijking van deze uitermate middelmatige keeper vandaan komt is mij volslagen onduidelijk. Ik vind dat verder prima, maar denk er toch heel anders over.
Als je hem afzet tegen Bertrams, dan is ie inderdaad beter maar dat is bijna iedereen. En hij heeft de afgelopen weken inderdaad een paar cruciale en uitstekende reddingen gemaakt. Maar er zijn ook wel wat tegengoals terug te halen waarbij hij een hopeloze indruk maakte. Hij is wat aan de kleine kant voor een keeper, is daardoor erg onzeker bij hoge voorzetten, en heeft nogal wat moeite met het op het juiste moment uit zijn goal komen. Hij wordt deze zomer 30 jaar en had voordat hij hier speelde, 22 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld. Logisch, want zo goed is ie niet. Dus snap ik de beslissing om niet met deze jongen door te gaan wel, sterker nog, ik ben het er roerend mee eens.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2018, 23:29:28
Niet zijn beste wedstrijd, maar wat kan ik bij vlagen genieten van deze jongen. Zonder hem hadden we op zeker geen play-offs gehaald.
heeft al vaker een score negatief beinvloed hoor.
onmisbaar lijkt me overdreven.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Delamere op april 21, 2018, 13:11:06
Waar de plotselinge verheerlijking van deze uitermate middelmatige keeper vandaan komt is mij volslagen onduidelijk. Ik vind dat verder prima, maar denk er toch heel anders over.
Als je hem afzet tegen Bertrams, dan is ie inderdaad beter maar dat is bijna iedereen. En hij heeft de afgelopen weken inderdaad een paar cruciale en uitstekende reddingen gemaakt. Maar er zijn ook wel wat tegengoals terug te halen waarbij hij een hopeloze indruk maakte. Hij is wat aan de kleine kant voor een keeper, is daardoor erg onzeker bij hoge voorzetten, en heeft nogal wat moeite met het op het juiste moment uit zijn goal komen. Hij wordt deze zomer 30 jaar en had voordat hij hier speelde, 22 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld. Logisch, want zo goed is ie niet. Dus snap ik de beslissing om niet met deze jongen door te gaan wel, sterker nog, ik ben het er roerend mee eens.
volledig mee eens . Heb je gezien hoe de keeper van Helmond iedere bal neerlegde met links en rechts.Het enige waar ik bang voor ben of er wel een betere word gehaald

kapseltje

Zijn kwaliteiten lijken een beetje overeen te komen met die van Zeinstra. Op de lijn is het prima en voetballend is het matig tot ok, maar zijn timing is niet goed en dus bij hoge ballen zit hij er vaak naast. Hij heeft dan wel weer de zelfkennis (ongelijk aan Zeinstra) om dan maar gewoon niet uit te komen bij hoge ballen.

Cummins erbij houden als pure tweede keeper lijkt me ook niet verstandig, want hij had wel een paar wedstrijden nodig om op gang te komen en als tweede keeper moet je er juist gelijk kunnen staan. Als eerste keeper vind ik hem eigenlijk niet goed genoeg. Aan de andere kant, je weet wel wat je in huis hebt indien de beoogde concurrent slechter blijkt te zijn...

wiekie1969

In dit elftal WEL. Moet je altijd opstellen.

Geelblauwstiens

Op deze wijze iedereen analyseren en we komen tot de conclusie dat werkelijk niemand goed genoeg is voor deze topclub.

Bankzitter

Er liggen nu 13 spelers vast waarvan mischien 5 goed genoeg voor de basis. Alles wat we er nu bijhalen moet wel top zijn. Met meer middelmaat doen we weer niet bovenin mee. Niet mee doorgaan als eerste keeper.

De Gast

Publiek scandeerde niet voor niets zijn naam. Verdient een nieuwe contractaanbieding. Die jongen heeft gewoon aan de verwachtingen voldaan. Meer zelfs!

AL

Citaat van: De Gast op april 21, 2018, 17:00:32
Publiek scandeerde niet voor niets zijn naam. Verdient een nieuwe contractaanbieding. Die jongen heeft gewoon aan de verwachtingen voldaan. Meer zelfs!

Eens!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op april 21, 2018, 13:24:11
heeft al vaker een score negatief beinvloed hoor.
onmisbaar lijkt me overdreven.

Mij niet :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

DayDreamer

Ik zou deze jongen wel een contract aanbieden, simpelweg omdat er gewoon heel weinig goede keepers zijn in Nederland, er zijn in het hele betaalde voetbal in Nederland ( inclusief eredivisie ) misschien 5 goede keepers. Kijk eens in de eredivisie, elke speelronde verbaas je je weer wat voor prutsers er soms in de goal staan bij sommige clubs. Cummings is niet een topkeeper, maar heb er weinig vertrouwen in dat er 2 betere komen. Snap ook niet dat Cambuur niet geleerd heeft van afgelopen zomer, qua keepers zijn we er niet op vooruit gegaan. Ik denk dat Cummings niet heel dik contract hoeft om te verlengen, en gewoon eerlijk aangeven, we gaan in principe op zoek naar een eerste keeper, en vecht het dan in de voorbereiding maar uit wie beter is. Niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.