Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 5 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mijn stokpaardje. Al ver voor telstar uit weet je dat je 3 rondes moet overleven en dat dat 3x door penalties beslist kan worden.

Hoeveel zou er op zijn getraind....Hoe zouden ze zich daarop hebben voorbereid....
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2018, 08:51:53
slaat nergens op Ot, iedereen is er wel mee eens dat het geen eerste spits moet zijn. Maar hoe anderen over hem praatte, opflikkeren met hem, rot op met die dramaspeler etc is gewoon respectloos richting hem en wat hij betekent heeft voor de club.

Dat gezegd hebbende zou het goed zijn dat er volgend jaar een andere eerste spits komt. Misschien nog bruikbaar als pinchitter...

dat werd mij gister gezegd hij is zo goed in de kleedlamer en hij speelt hier al 7 jaar
en hij staat er altijd is nooit ziek enz enz enz. wat koop ik er voor hij ken niet voetballem

Bernardo

Zou me niks verbazen als hij weggaat, dat interview te zien bij omrop fryslan

legeips

Citaat van: Bernardo op mei 06, 2018, 11:56:53
Zou me niks verbazen als hij weggaat, dat interview te zien bij omrop fryslan

Dat zou de eerste beste beslissing zijn voor het nieuwe seizoen.

Die had gister toch nooit moeten starten.. we verloren gister ontzettend veel ballen door onzuiver spelen, maar ook om het feit dat onze had werkende vriend niet een bal kan vasthouden of fatsoenlijk kan aannemen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 06, 2018, 11:55:54
dat werd mij gister gezegd hij is zo goed in de kleedlamer en hij speelt hier al 7 jaar
en hij staat er altijd is nooit ziek enz enz enz. wat koop ik er voor hij ken niet voetballem

Gisteren 1ste helft 2x perfect positie gekozen en 2x waardeloze voorzet van kallon. 2x over de grond Is 2x goal. 2de helft goed ingetikt bij eerste paal, goede redding van de pupillenkeeper. Kopbal uit de corner hadden op goal gemoeten.
Henk, held, bedankt

gewoon een fan

Dat schot zonder druk vanaf de 16 meter lijn ook  ;(

Collingwood

Hij is al jaren alleen nog bruikbaar (en in mijn ogen ook waardevol, daar kun je misschien over twisten) als pinchhitter. Helaas komt hij door omstandigheden toch steeds weer in de basis.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Als Kallon ballen gewoon laag voorgeeft had ie 2/3 gemaakt.
Vond Barto een van de minst slechten gisteren.

Maar zoals altijd als er verloren wordt, ligt het aan Barto, Boerlage en trainer.
Geniet van het mooie weer zou ik zeggen..

denistel

Citaat van: AL op mei 06, 2018, 12:35:00
Als Kallon ballen gewoon laag voorgeeft had ie 2/3 gemaakt.
Vond Barto een van de minst slechten gisteren.

Maar zoals altijd als er verloren wordt, ligt het aan Barto, Boerlage en trainer.
Geniet van het mooie weer zou ik zeggen..

lezen wat er staat won geen duel en kon geen bal vasthouden waardoor dord steeds weer kon gaan aanvallen.

AL

Citaat van: denistel op mei 06, 2018, 12:37:51
lezen wat er staat won geen duel en kon geen bal vasthouden waardoor dord steeds weer kon gaan aanvallen.

Jij geeft aan dat die niet kan voetballen.
Ik lees niets van jou over bal vasthouden.

Die hoge ballen wint hij niet tegenover die beer achterin.
De keren dat hij over grond werd aangespeeld was hij redelijk balvast.

Met 2 normale vleugelaanvallers had je met rust 3-0 voor gestaan.
Maar Kallon heeft geen overzicht en Kippersluis wil ik het niet eens over hebben.

De Gast

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2018, 08:51:53
slaat nergens op Ot, iedereen is er wel mee eens dat het geen eerste spits moet zijn. Maar hoe anderen over hem praatte, opflikkeren met hem, rot op met die dramaspeler etc is gewoon respectloos richting hem en wat hij betekent heeft voor de club.

Dat gezegd hebbende zou het goed zijn dat er volgend jaar een andere eerste spits komt. Misschien nog bruikbaar als pinchitter...

Ach dat valt toch allemaal wel mee. Opflikkeren en oprotten heb ik hier volgens mij nog nooit gelezen.

Respect voor die jongen maar als club moet je niet in het verleden blijven hangen. Idem Houtkoop. Kom op hee. Verfris die hele bende. Niemand zit er op te wachten die twee volgend jaar weer in de wei te zien aanrommelen. Ook niet als pinchhitter.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op mei 06, 2018, 12:49:25
Maar Kallon heeft geen overzicht en Kippersluis wil ik het niet eens over hebben.

Ik begreep maar niet waarom Narsingh er niet voor Kippersluis inkwam, hoorde ik dat ie niet eens op de bank zat...
Henk, held, bedankt

speculeter

Kregen allemaal rust voor de o zo belangrijke bekerfinale der beloften.
Schijnt belangrijker te zijn dan promoveren l8l

Vlampiep

Citaat van: legeips op mei 06, 2018, 12:01:37
Dat zou de eerste beste beslissing zijn voor het nieuwe seizoen.

Die had gister toch nooit moeten starten.. we verloren gister ontzettend veel ballen door onzuiver spelen, maar ook om het feit dat onze had werkende vriend niet een bal kan vasthouden of fatsoenlijk kan aannemen.
Noem mij dan eens een speler behoudens Crowley die dit wel deed.

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 12:56:38
Ik begreep maar niet waarom Narsingh er niet voor Kippersluis inkwam, hoorde ik dat ie niet eens op de bank zat...

ze wlden em maandag minuten laten maken zodat ie weer langer mee kon donderdag??
we binnen een profclub zeg geen speeltuivereniging