Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: sunderland op mei 24, 2018, 20:51:12
nou dat gevoel Hew ik ook

Wat een gelul allemaal..

Het besluit is prima.. cult helden zijn geen garanties voor een sportief succes.
Waar ik me wel wat over verbaas is de krampachtige wijze waarop ze de boodschap brengen.
Je kan toch gewoon als club zeggen, we moeten verjongen en investeren. Maar als het bestuur al geen ballen heeft, dan verklaard dat ook waarom bij een hoop spelers deze mentlitiet heerst.

Het wordt tijd dat er wat meer topsport mentaliteit wordt gekweekt in Leeuwarden. Anders wordt het ieder seizoen lastiger om financieel en sportief te groeien.

Martijn, ik ben geen fan je.. maar wens je veel goeds toe en wie weet dat je op een andere manier iets voor de club kan betekenen. Want ik geloof absoluut dat jij je ziel en zaligheid er in hebt gestopt.

Het ga je goed..

sunderland

Gefeliciteerd spiegel

legeips

Citaat van: sunderland op mei 24, 2018, 22:59:41
Gefeliciteerd spiegel

Wat bist toch attent sunny boy..

poelie-lwd

Als we met sentimenten een club gaan runnen kunnen we wel ophouden. Voor zijn tomeloze inzet niks dan lof maar het was gewoon klaar. Prima beslissing. Idem Houtkoop.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Gemengde gevoelens. Voorbeeldprof en vaak belangrijk maar ook ergernis omdat hij ongeschikt was om snel combinatievoetbal te spelen.

Ook wat betreft zijn vertrek. Prima als er wordt doorgeslecteerd om ruimte maken voor een spits die 20+!goals maakt. Maar het is onrealistisch van Booy om te denken dat Barto genoegen neemt met een rol als 3e spits. Die had gewoon weer shirt no.9 opgeeist in de voorberreiding. En dan was er niets veranderd ten opzichte van vorig seizoen.

Barto, cultheld,bedankt!

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2018, 07:24:20
Als we met sentimenten een club gaan runnen kunnen we wel ophouden. Voor zijn tomeloze inzet niks dan lof maar het was gewoon klaar. Prima beslissing. Idem Houtkoop.
maar meneer poelsma uit wijtgaart dan moet er ook beter zijn.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 25, 2018, 08:19:49
maar meneer poelsma uit wijtgaart dan moet er ook beter zijn.

Die heb je toch met Robertha en Rossi?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2018, 08:22:42
Die heb je toch met Robertha en Rossi?
Rossi moet ik nog maar zien, statisch en Roberta is hopen dat ie fit is en blijft.

sunderland

En een vorige spreker melde dat er wel b spelers worden gehaald waar wel geld voor is en voor hem niet is de redenatie.Vind ik ook.

hobbes

Citaat van: sunderland op mei 25, 2018, 08:53:38
En een vorige spreker melde dat er wel b spelers worden gehaald waar wel geld voor is en voor hem niet is de redenatie.Vind ik ook.

Is Barto nog een A speler dan? Ik heb enorme waardering voor zijn werklust en daar kan menig voetballer een puntje aan zuigen, maar feit blijft dat hij wel 34 wordt en je dan keuzes moet maken. Dit seizoen merkte je al dat het moeizamer ging en met een fitte Robertha was hij niet aan dit aantal wedstrijden toe gekomen.

Ikbenerweer

Misschien is Barto geen A-speler meer, maar is Narsingh dat wel, 2 minuten voetballen en dan 2 maand of langer geblesseerd.
Ik ben altijd positief geweest naar de Technische Staf, maar nu is mijn broek echt afgezakt.
Als je niet meer op kunt tegen dat wat Harkemase Boys biedt, dan is er echt wel iets mis in Leeuwarden.
Ik hoop voor Barto dat hij nog een klappertje kan maken in Nederland of Buitenland.
Voor mij is het één van de betere spelers die Cambuur ooit gehad heeft en dan vooral op fysiek gebied.
Volgens heeft hij nooit 1 minuut verzaakt.
Het ga je goed Martijn, ik gun je meer dan je nu krijgt.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op mei 25, 2018, 08:51:03
Rossi moet ik nog maar zien, statisch en Roberta is hopen dat ie fit is en blijft.

Eens! Robertha was eerste seizoenshelft fysiek nog te licht en overbelast toen' ie 2x per week vol aan de bak moest. 15 goals zou mooi zijn voor een eerste seizoen. Het is een groot risico.

LWD vak 7

Martijn bedankt. Vooral die wedstrijd tegen Vitesse zal ik nooit vergeten.

denistel

Citaat van: V-man op mei 24, 2018, 20:46:37
Barto weg ( 1 van de weinige echte clubmannen). Tenenkrommend dat hij graag wil blijven maar, tegen zijn wil in, de zak krijgt. Wel 11 doelpunten gescoord...telt zeker niet. Gelul over budget maar wel vage beloften aantrekken hou toch op....

dus dan moet je em tot zijn 40 laten spelen bij de club? kijk nou eens naar het voetbal gedeelte van barto
snelheid en ja fysiek? hij werd fysiek totaal kapot gespeeld door die beul van dord de laatste wedstrijd.

laten we kiezen voor een voetballende spits die robertha is en zie eens wat we daar mee gaan bereiken.

Collingwood

Jack de Gier wordt volgens VI de nieuwe trainer van NEC.
Kalmte alleen kan u redden.