Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: drg op maart 14, 2014, 23:26:36
Nou dat kan Hemmen zeker niet meer zijn, wat een drama is die kerel de laatste tijd, daar komt maximaal 1 goeie actie uit per wedstrijd en Barto is wel de hele tijd dat hij speelt gevaarlijk uit alle hoeken.

Ja, ik kan het ook miet helemaal plaatsen. Hij scoort veel, is belangrijk, maar hij kan mij nog niet bekoren. Misschien is het ook wel dat hij zo houterig overkomt, maar ik vind zijn aanname gewoon nog steeds niet goed genoeg.

sccvl

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:31:52
Ja, ik kan het ook miet helemaal plaatsen. Hij scoort veel, is belangrijk, maar hij kan mij nog niet bekoren. Misschien is het ook wel dat hij zo houterig overkomt, maar ik vind zijn aanname gewoon nog steeds niet goed genoeg.

Vond dat vandaag al stukken beter gaan hoor! Goede ballen, ja op rechts kun je hem niet beoordelen vind ik! Maar de eerste helft speelde die erg goed.

Lore

Citaat van: sccvl op maart 14, 2014, 23:33:31
Vond dat vandaag al stukken beter gaan hoor! Goede ballen, ja op rechts kun je hem niet beoordelen vind ik! Maar de eerste helft speelde die erg goed.

Eens, hij doet het echt veel en veel beter dan eerder! En hij werkt knetter hard!

Holwerd voor Cambuur

Die assist op Schepers... Perfectie! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

carlo de leeuw

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:15:36
Hij doet het uitstekend, maar ik blijf erbij dat hij niet onze eerste spits is!

ik ben het het met je eens, maar dan wel in theorie.in de praktijk heeft hij zich gewoon naar eerste spits geknokt en je kan gewoon niet om hem heen dit moment.
Ik kan bijna niet geloven wat ik nu zeg, maar Barto in de basis geeft mij een vertrouwd gevoel!
:proost

sccvl

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:34:27
Eens, hij doet het echt veel en veel beter dan eerder! En hij werkt knetter hard!

Dat spreekt mij heel erg aan! Dat harde werken! En hij pakt zijn doelpuntjes mee ... Vond Hemmen helemaal niet best invallen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: carlo de leeuw op maart 15, 2014, 00:03:32
Hemmen = Barto

Bij je eigen reactie staat de optie: verander  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Bart had vandaag een paar perfecte doorspeelballen, maar het paste wel net allemaal. Ik vind het nog niet allemaal heel overtuigend, qua techniek, maar het zag er vandaag perect uit. Qua instelling een speler naar mijn hart.
Hemmen is gewoon ook erg goed, maar nu niet in vorm, hoe hij de ballen uit de lucht aannam en controleerde was grote klasse, daarna kwam er weinig uit.
Henk, held, bedankt

carlo de leeuw

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ook mooi van Barto na zijn doelpunt met zijn vinger wijzen naar Nienhuis, alsof hij het voor hem gedaan had. We hebben een TEAM |:) |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

EastSide058

Goeie goal 'Inzaghi' Style!
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccvl

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:12:34
Ook mooi van Barto na zijn doelpunt met zijn vinger wijzen naar Nienhuis, alsof hij het voor hem gedaan had. We hebben een TEAM |:) |:) |:) |:)

Inderdaad geweldig om te zien! ... Wel jammer dat ons team uit zoveel huurlingen bestaat he?

michello

sunderland

Citaat van: sccvl op maart 15, 2014, 00:14:53
Inderdaad geweldig om te zien! ... Wel jammer dat ons team uit zoveel huurlingen bestaat he?
Wat een dom iets .Door deze huurlingen doen we het zo goed meneer

Collingwood

_O_ _O_

Begint uit te groeien tot een cultheld. Over twee weken zijn waarschijnlijk Hemmen, Ogbeche en Barto fit genoeg om in de basis te starten. Wie had een paar weken/maanden geleden gedacht dat Barto dan de eerste keus zou zijn?
Kalmte alleen kan u redden.