Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:51:35

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Tanjajeah op november 04, 2013, 17:32:48
Vroeg me af of de forumgangers hier VOOR dan wel TEGEN een trommel zijn op Noord.

Grotendeels is TEGEN alle trommels...

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op november 04, 2013, 17:45:11
Vent, wat lulst weer vreemd. Volgens mij het die Ritzmaier in sien eentsje wel 6 keer op goal skoten.
Hij is dan ook de enige die dat doet. Bakker, Hemmen, Brands zie je nooit is aanleggen van buiten de 16.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op november 04, 2013, 17:47:52
Hij is dan ook de enige die dat doet. Bakker, Hemmen, Brands zie je nooit is aanleggen van buiten de 16.

Terwijl er wel de ruimtes voor zijn. Je voelt op de tribune de spanning dat een schot gaat komen en daarna de teleurstelling als er weer breedgelegd wordt.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op november 04, 2013, 17:43:07

Een goede nummer 10 hebben we wel hoor maar die speelt bijna nooit! Paco!!!

Paco kan schitteren als we 2-0 voor staan en er ruimte komt. Wanneer de druk erop komt en wanneer er gebuffeld moet worden, vind ik El Makrini, Bakker en ook Ritzmaaier echt een klasse beter.
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 04, 2013, 09:22:41
Eerste helft Feyenoord compleet weggespeeld .2e helft konden we geen vuist maken omdat we dat niet konden omdat er teveel niet hun nivo haalden .Ben nog steeds zwaar teleurgesteld .Had minimaal op een pnt gerekend .Vanaf nu zal het een heel zwaar seiz worden .De druk zal groot worden en we moeten zien hoe we daar mee omgaan

Tegen Feyenoord mag je verliezen, komende 4 wedstrijden krijgen we ado, nec en rkc en pas dan zullen we zien waar we staan.
Zoals we nu voetballen hebben we alle kans om die wedstrijden te winnen.
Sommige stakkers op mien werk zeggen al dat we gaan degraderen :R l0l

Je wist  vantevoren dat je het met deze begroting moeilijk zou gaan krijgen.

Ondanks dat zijn we nog niet 1 keer weggespeeld met dank aan onze FANTASTISCHE technische staf!!! :thumbsup

Elke week krijgen we de complimenten van de tegenstander omdat we heel goed mee voetballen.

Elke week voetballen we om te winnen en niet om niet te verliezen.

De beloning voor dit goede spel kan in mijn ogen niet uitblijven.

Beetje positief man, zit elke week te genieten van mien clubke :thumbsup |:) _O_

stefan15

Citaat van: wiekie1969 op november 04, 2013, 18:02:51

Tegen Feyenoord mag je verliezen, komende 4 wedstrijden krijgen we ado, nec en rkc en pas dan zullen we zien waar we staan.
Zoals we nu voetballen hebben we alle kans om die wedstrijden te winnen.
Sommige stakkers op mien werk zeggen al dat we gaan degraderen :R l0l

Je wist  vantevoren dat je het met deze begroting moeilijk zou gaan krijgen.

Ondanks dat zijn we nog niet 1 keer weggespeeld met dank aan onze FANTASTISCHE technische staf!!! :thumbsup

Elke week krijgen we de complimenten van de tegenstander omdat we heel goed mee voetballen.

Elke week voetballen we om te winnen en niet om niet te verliezen.

De beloning voor dit goede spel kan in mijn ogen niet uitblijven.

Beetje positief man, zit elke week te genieten van mien clubke :thumbsup |:) _O_

Eens!! T voetbal is prima, kijk maar naar de kansen gisteren. Tegen de komende tegenstanders krijg je ook nog meer kansen als tegen F'noord!!
Gaat goed komen mensen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op november 04, 2013, 18:02:51

Dat is echt een geweldige prestatie en zelfs als we een keer een off-day hebben (die ook een keer gaat komen), dan ook niet in paniek raken. Op dezelfde route blijven met deze super TS.
Henk, held, bedankt

carlo de leeuw

met 1 van de matigste begrotingen in de eredivsie mag je ook een matig elftal verwachten.dit"matige"ploegje heeft gewoon 12 uit 12, terwijl de jupiler spelers in deze ploeg elke wedstrijd nog lerende zijn.
ook de huurlingen lukoki en ritzmaier zijn jonkies van 20.
We hebben gelukkig een uitgebalanceerde ts met motivator Henk en ouwe rustige rot Dwight.
gewoon rustig zo doorgaan te beginnen in de haag.Als het thuis onder grote druk staande de haag(thuis moet je wel winnen van een promovendus)wil winnen moeten ze dat maar proberen.in principe doet cambuur het daar met 1 punt al goed hè!
Er s wat mij betreft niks aan de hand zolang men binnen de club maar rustig en vertrouwen blijft houden in het spel wat er tot nu toe word gespeeld. hooguit langzaam verbeteren waar mogelijk met dit "matige"ploegje!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2013, 18:09:44
Dat is echt een geweldige prestatie en zelfs als we een keer een off-day hebben (die ook een keer gaat komen), dan ook niet in paniek raken. Op dezelfde route blijven met deze super TS.

Helemaal mee eens, rustig blijven!!

|:) |:) |:)

Sonnema

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2013, 17:55:55
Paco kan schitteren als we 2-0 voor staan en er ruimte komt. Wanneer de druk erop komt en wanneer er gebuffeld moet worden, vind ik El Makrini, Bakker en ook Ritzmaaier echt een klasse beter.

Wat een gelul over van Moorsel, dat is tenminste een speler die vooruit voetbalt, onze grote vriend Bakker draait alleen maar terug. En gister in de 1e helft was er ruimte om te voetballen en dan zien we Bakker wel, in de 2e helft was hij weer helemaal de oude en zagen we hem niet en was hij moe. Hij moet leren beter zijn momenten te kiezen zodat hij wel op de 16 kan komen.

Waar ik trouwens niemand over is dan wij 3 minuten lang met 10 man speelde en dat toen de 0-2 viel, en dat terwijl je onder druk staat.

Leovardia

Citaat van: Don op november 03, 2013, 21:57:12
Tweede helft had het gewoon moeten spoken in het stadion.. één voor alle, alle voor één!! Feyenoorders uitmaken voor joden... dat is net zoiets als dat de tegenstander zingt dat wij friesen zijn. En dat geklap als er in het uitvak een liedje wordt gezongen.. jezus daar kan ik echt helemaal niet bij gatver, iedereen die hieraan mee doet zou zich moeten schamen!

Bijna volledig mee eens. 1 nuance echter; het betreft een cynisch applaus Don...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Goutum

Citaat van: Sonnema op november 04, 2013, 19:20:12
Waar ik trouwens niemand over is dan wij 3 minuten lang met 10 man speelde en dat toen de 0-2 viel, en dat terwijl je onder druk staat.

Ik had het nog willen zeggen Sonnema. Heb me eraan geërgerd hoelang het duurde voordat Paco erin kwam. Rustig trainingspakje uit, shirtje aan, nog even wat instructies mee krijgen.. En dat terwijl Macrini best een tijdje op de grond lag. Dat zijn dingen die op het hoogste niveau dodelijk zijn, want Feyenoord maakte daar gebruik van door volop druk te zetten en uiteindelijk resulteerde dat in de 0-2. Kan gebeuren als promovendus, maar laat het een les zijn voor de volgende keer.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Goutum op november 04, 2013, 19:40:00
Ik had het nog willen zeggen Sonnema. Heb me eraan geërgerd hoelang het duurde voordat Paco erin kwam. Rustig trainingspakje uit, shirtje aan, nog even wat instructies mee krijgen.. En dat terwijl Macrini best een tijdje op de grond lag. Dat zijn dingen die op het hoogste niveau dodelijk zijn, want Feyenoord maakte daar gebruik van door volop druk te zetten en uiteindelijk resulteerde dat in de 0-2. Kan gebeuren als promovendus, maar laat het een les zijn voor de volgende keer.

Volgens mij duurde het wel even voordat het zeker was dat makrini eruit moest, hij liep zelf nog naar de kant. Vanaf het moment dat het zeker was heeft het volgens mij wel 5 minuten geduurd voordat het spel stil lag, na het doelpunt dus.....  :wall
Henk, held, bedankt

kickandrush

Zo lang we aanvallend voetbal blijven spelen moet je gewoon omhoog willen blijven kijken op de ranglijst. Volgende week 3 punten en we voeren het rechterrijtje aan!  _O_  |:)

Brands was niet sterk, dat hij dan tegenover Janmaat staat helpt ook niet mee. Verder waren we nergens de mindere op het veld.

ForzaCambuur1

Citaat van: Sonnema op november 04, 2013, 19:20:12
Wat een gelul over van Moorsel, dat is tenminste een speler die vooruit voetbalt, onze grote vriend Bakker draait alleen maar terug. En gister in de 1e helft was er ruimte om te voetballen en dan zien we Bakker wel, in de 2e helft was hij weer helemaal de oude en zagen we hem niet en was hij moe. Hij moet leren beter zijn momenten te kiezen zodat hij wel op de 16 kan komen.

Sorry hoor maar de eerste helft speelde Cambuur fantastisch en dat kwam mede door Bakker. Die heeft wel zo ontzettend veel meters gemaakt en gezorgd dat we Feyenoord constant onder druk konden houden. Wat een loopvermogen heeft die man. In de tweede helft ging dat minder maar dat lag aan het hele elftal. Heb me gister meer geergerd aan Hemmen. Die deed ook in de eerste helft niet vol overtuiging mee. Als hij niet 100% fit is gewoon niet opstellen, maar een veel gretigere Christovao opstellen. Daar zit zo ontzettend veel beweging in.