Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 5 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 27, 2013, 15:20:51
Iemand een idee of de hele wedstrijd ergens is terug te zien?

Ik heb wel de FOX wedstrijden live op de computer (via het account van een kennis), maar kan geen Wedstrijden Gemist vinden. Is dit alleen op de tv zelf?
Henk, held, bedankt

dizzhead

Na elf wedstrijden slecht 7 punten achter de koploper! Wie had dat gedacht!?  :proost

Dokkumer

Heerlijk intro van OA gisteravond na 21:00 rest van het uur moet ik nog even beluisteren :P

[date]=26-10-2013&u=21]http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=26-10-2013&u=21

Edit: Linkje werkt neit goed, maar even checken op zaterdag vanaf 21:00 GENOT!

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 17:23:52
Heerlijk intro van OA gisteravond na 21:00 rest van het uur moet ik nog even beluisteren :P

[date]=26-10-2013&u=21]http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=26-10-2013&u=21

Echt genieten, prachtig geert van tuinen!  |:)

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 17:23:52

prachtig idd

Drumfather SCC

Feldballe hield wel prima het overzicht op Ritzi voor de 3-1  :thumbsup
1e goede actie dit seizoen

Westerpark

Ik heb gister met verbazing naar de Oost tribune (maar ook Zuid en West wel) zitten kijken. Wat kan het daar los gaan!

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Destroyer

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2013, 17:58:10
Ik heb gister met verbazing naar de Oost tribune (maar ook Zuid en West wel) zitten kijken. Wat kan het daar los gaan!

Ja wordt met de week fanatieker
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 27, 2013, 17:53:31
Feldballe hield wel prima het overzicht op Ritzi voor de 3-1  :thumbsup
1e goede actie dit seizoen

Ik schrok er ook haast van  :X

Destroyer

Citaat van: dizzhead op oktober 27, 2013, 16:18:09
Na elf wedstrijden slecht 7 punten achter de koploper! Wie had dat gedacht!?  :proost

Haha, ja alles staat verdomd dicht bijelkaar!

Galdiano

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2013, 17:58:10

Zit zelf altijd op west (vak 7) maar ook hier wordt het met de wedstrijd fanatieker!
En dan doel ik mede op Len die met de wedstrijd fanatieker begint te huppen  |:)  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SportClubCambuur

De eerste helft was de sfeer voor ons doen enigzins magertjes, al zijn 9 van de 10 andere clubs daar nog jaloers op.
Maar de 2e helft, wat heb ik vanaf de hoofdtribune genoten, ongelooflijk. Noord was de 2e helft als vanouds echt genieten, maar met de week gaat het gekker op west, zuid maar met name ook op oost.

Op oost gaat het af en toe echt goed gek, prachtig om te zien en horen. En ook zuid is weer langzaam maar absoluut zeker weer een sfeer tribune aan het worden. Genieten dit hoor.

Destroyer

Big Man

Heerlijke pot maar ik vond het wel jammer om Lukoki meteen MOTM te maken. Eerlijk is eerlijk hij gaf op die bal aan Bakker na geen enkele bal af. Eigenlijk is het gewoon een "blyn hynder" die wel heel hard kan lopen. Ook die goal die Hemmen maakte was geen pass maar gewoon weer voor eigen succes gaan. Ik hoop wel dat hij leert een keer een bal goed af te geven. Ben bang dat de titel MOTM hem zoveel vertrouwen geeft dat hij de komende wedstrijden de bal helemaal niet meer af gaat geven. Nu liep het nog goed af maar dat is geen garantie voor de toekomst. Achteraf gezien heb ik wel van hem genoten. Dat komt vooral door het feit dat er 3-1 wordt gewonnen. Zou het 0-1 zijn gebleven dat had ik - en ik denk meer van ons - hem toch redelijk vervloekt voor zijn egoïsme.