Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

AL

Aanwezig, kaarten al lange tijd binnen (business seats).

Bernardo

Bij ADO is gewoon vrije verkoop, zonder clubcard verplichting! Hoe kunnen ze dan ooit een buscombi opleggen?

Dokkumer

Destroyer, een vergelijking die compleet mank gaat. En weer het gejank dat de bus duur is. Er zijn al stappen gemaakt, maar blijkbaar moet alles ineens klaar zijn.

Ik ben wel van mening dat BVO en KVC direct aan de bel moeten trekken bij Den Haag. Helemaal omdat de kassa's gewoon open zijn.

Nobody likes me, I don't care

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op oktober 25, 2013, 21:27:20
Destroyer, een vergelijking die compleet mank gaat. En weer het gejank dat de bus duur is. Er zijn al stappen gemaakt, maar blijkbaar moet alles ineens klaar zijn.

Vertel...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Simpel, weet jij de respectievelijke afstanden en kaartprijzen? Afstand voor Utrecht naar ons is kleiner en ons gastenvak is ook niet de duurste.

Dokkumer

Let wel ik ben ook zeer verbaasd dat wederom de inconsequentie van het categorie beleid naar voren komt. Buscombi geldt voor C wedstrijden, daar horen ook beperkende maatregelen voor de thuisclub bij.

zeewolde

Citaat van: Official-Sphere op oktober 25, 2013, 18:25:38
Kijk dat noem je prijzen ! Wat een wanbeleid hebben wij  :R

@Cambuur Culture, @KvC ? we gaan het toch niet het hele seizoen doen met deze prijzen tegen o.a. nec uit  Utrecht uit , Vitesse - uit, Heracles-uit , Rkc -uit. Doe er aub wat aan  :zucht
Buscombi is toch 30 euro, wat is daarbij nu het probleem?

Dokkumer

Snap het zelf ook niet. Eerst hosanna omdat we van die belachelijk hoge prijzen af zijn, nu is het weer niet goed qua prijs.

Tis 30 voor KVC leden, anders 35 ;)

Over de opgelegde combi heb ik mojn mening al gegeven.

zeewolde

Dat het combi is is belachelijk, maar prijs is voor nu goed geregeld.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2013, 22:51:54
Dat het combi is is belachelijk, maar prijs is voor nu goed geregeld.
Klopt, de vaste prijs vind ik zeker een stap in de goede richting.
Over die buscombi, ik weet dat het hier precies zo gaat.. Alleen hebben we hier een totaal gebrek aan parkeerruimte. Wat mij betreft mogen gasten tot een bepaalde plaats in de auto en vanaf dar met de bus..

EastSide058

Iedere uitwedstrijd 30,- en soms 10,- voor een combi kwijt zijn komt je wel duur te staan als Cambuur supporter! Terwijl supporters andere clubs veel maar dan ook veel goedkoper uit zijn  8P Deze wedstrijden zijn cruciaal , hierbij hebben we gewoon een vol uitvak nodig. Maarja ik gok hooguit 2/3 bussen  :O
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Er zijn mogelijkheden genoeg, alleen moet er veel meer gebeuren op uitreisgebied

Dokkumer

Citaat van: Official-Sphere op oktober 25, 2013, 23:00:55
Iedere uitwedstrijd 30,- en soms 10,- voor een combi kwijt zijn komt je wel duur te staan als Cambuur supporter! Terwijl supporters andere clubs veel maar dan ook veel goedkoper uit zijn  8P Deze wedstrijden zijn cruciaal , hierbij hebben we gewoon een vol uitvak nodig. Maarja ik gok hooguit 2/3 bussen  :O
De BVO regelt het busvervoer en staat voor de kosten. We moeten ook nog goed om de centjes denken en dan vind ik net zo duur als Fc Groningen niet eens zo gek. Het moet de club ook niet teveel gaan kosten.

Helemaal omdat we wel in een uithoek van het land zitten en niet iedere regiomaatschappij wil rijden.
Ben benieuwd wat er mogelijk zou zijn als de KvC het busvervoer weer zou gaan regelen...

weestwel

Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2013, 22:51:54
Dat het combi is is belachelijk,.

Had niet anders verwacht. Zeker niet wanneer ik het volgende krantenknipseltje er nog even bij pak.

LEEUWARDEN -
Ten minste acht aanhangers van voetbalclub Cambuur zijn gisteravond door de politie opgepakt na afloop van de wedstrijd Cambuur-ADO Den Haag (2-1). De mobiele eenheid moest de wapenstok trekken en honden inzetten. Een groep fans bestormde achter de Noord-tribune ADO-supporters die huiswaarts keerden. Ze werden met stenen bekogeld. Enkelen van hen raakten gewond. Een Haagse touringcar raakte beschadigd.

Bron: http://­www.­leeuwardercourant.­nl/­incoming/­article3356699.­ece

Kunstgras

Citaat van: weestwel op oktober 26, 2013, 00:15:50
Had niet anders verwacht.

Doe normaal juh mafkees. Dat was in 2008..