Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Toch jammer dat wij niet zoiets als Feyenoord hebben. In de eigen auto tot een bepaald stuk.  En dan het laatste stukje in die bus. Hadden er vast veel meer gegaan.

stefan15

Citaat van: kickandrush op november 04, 2013, 20:22:58
Ik geef het hem te doen tegen Janmaat. Volgende week tegenover ene Malone. Dat is andere koek, dan kan feldballe der ook wel staan  8P

Vertrouwen geven.  :y
En als t dan toch niet wil toch es met Schokker op links. Als t maar effectief gaat worden de komende weken!!!(Lees rest van het seizoen)

TM

Als niemand hier weet hoeveel kaarten er verkocht zijn, zegt dat genoeg...

denistel

tegen az 600 plus,,,drama die buscombi toch.daar zitten we niet op te wachten .hopen dat andere clubs wel
een auto combi er tegen aan gooien.

SCC-J

Wat gezegd wordt al een gedeelde buscombi scheelt al een
Hoop ergernis en waarschijnlijk ook geld.

Of sta nu gewoon eens biertjes toe in de buscombi en een regelmatig pispauze. Maak er eens een mooie dag van! Lijkt haast wel geaccepteerd dat de thuis supporters zich vol kunnen gieten en dat een paar biertjes in de bus onder toezicht not done is..

Lwdscc

dit is mien club

Jezus Ed van Ed, Edd, en Eddy is scheidsrechter pfffff doe mij Kamphuis maar :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Montana

11 aanmeldingen tot dusver...

Bernardo

Buscombi is weer een groot succes dus...

DayDreamer

Citaat van: Montana op november 05, 2013, 14:18:02
11 aanmeldingen tot dusver...

Dat zal een mooi beeld geven op tv, pfff laat het vak dan maar leeg.

Treb

Met de auto naar pak-em-beet Gouda of Leiden en daar staan bussen klaar die je naar het stadion brengt. Als ze deze constructie kunnen realiseren heb je zo een 200 a 300 man meer in de uitvakken.

Maar dit zal wel te lastig zijn voor mevr. S.T.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

In ieder geval duidelijk dat Cambuursupporters duidelijk anti buscombi zijn, wat ik totaal begrijp. Wat een onzinnige buscombi dit. Wat kan er tegenwoordig bij ADO gebeuren? Stadion ligt aan de rand van de stad.

jeff

Citaat van: TM op november 05, 2013, 18:04:33
In ieder geval duidelijk dat Cambuursupporters duidelijk anti buscombi zijn, wat ik totaal begrijp. Wat een onzinnige buscombi dit. Wat kan er tegenwoordig bij ADO gebeuren? Stadion ligt aan de rand van de stad.
Helemaal onzinnig met de vrije verkoop in den haag.

Dokkumer

Edit: Bericht waar ik op reageerde is verwijderd...