Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Als als als. Ze moeten een keer van eigen krachten uit gaan. Ze kunnen immers niet eens weerstand bieden vandaag. Ben gewoon fucking pissed of over deze wanprestatie krijg het niet uit mijn hoofd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

runner 1

Zielig was het om te zien hoe Cambuur ten onder ging tegen een den haag wat zeker niet groots voetbalde
geen enkel duel werd er gewonnen en de keeper  van den haag had een snipperavond .
Heel veel spelers waren niet bij de les in dit toch belangrijke duel,geen vertrouwen en veel knullig balverlies .
leeuwin had onbedoeld een grote rol in alle goals ,maar als je geen vuist kan maken voorin dan speel je altijd een verloren
wedstrijd.
IK heb het al eerder getypt maar zo winnen we niet veel wedstrijden  en gaat het geloof in betere tijden helemaal weg.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: misideoldskool op november 09, 2013, 22:35:19
Wat is toch dat hier nooit echt wat goed gaat?! Financieel gaat het hier prima maar qua voetbal klopt het van geen kant met dank aan de clubleiding!

:thumbsup

Dwaas.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Thuis pakken we die lui wel, zoals alle ploegen die even goed/slecht als ons zijn. Dan moeten we toch wel genoeg punten hebben om minstens 1 ploeg onder ons te houden. Nacompetitie zit ik totaal niet over in.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Verloren avond....
ik zoek mijn bedje op.
zal wel geen goede nachtrust worden ;(

EastSide058

Mien weekend helemaal naar de klote door dat zooitje  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

punkman

Wat is er trouwens met de harde kern van ADO gebeurd ?
Hele eerste helft hoor je ze niet en diep in de 2de helft alleen maar 1 zielig kinderachtig liedje continu.

Was echt een wedstrijd van niks en dat zielige buscombi kan gelijk wel weg.
Maar trots op onze aanhang die ik ongeveer 60 minuten lang heb horen zingen.
Onze 60 man die de rest daar compleet weg zong en schreeuwden.
Complimenten boys daar.

Tanjajeah

Citaat van: misideoldskool op november 09, 2013, 22:35:19
Wat is toch dat hier nooit echt wat goed gaat?! Financieel gaat het hier prima maar qua voetbal klopt het van geen kant met dank aan de clubleiding!

Jongejongejonge...ik baal ook ,maar om nu de boel gelijk tot de grond af te branden? Ik hoop dat ze nog heel lang blijven, die clubleiding! Er moet scorend vermogen bij, das wel duidelijk. En daar wordt in de winterstop een prioriteit van gemaakt. En ik lees dat  Christovao ook al wordt afgeserveerd, das natuurlijk helemaal belachelijk. Hij is een  20-jarig talent die bij afwezigheid van Hemmen zijn wedstrijden zal meepikken, maar natuurlijk nog niet klaar is voor de basis. Die ga je op basis van 2 eredivisiewedstrijden toch niet beoordelen en te licht bevinden? Kom op!

Tukker

Citaat van: Tanjajeah op november 10, 2013, 00:57:09
Jongejongejonge...ik baal ook ,maar om nu de boel gelijk tot de grond af te branden? Ik hoop dat ze nog heel lang blijven, die clubleiding! Er moet scorend vermogen bij, das wel duidelijk. En daar wordt in de winterstop een prioriteit van gemaakt. En ik lees dat  Christovao ook al wordt afgeserveerd, das natuurlijk helemaal belachelijk. Hij is een  20-jarig talent die bij afwezigheid van Hemmen zijn wedstrijden zal meepikken, maar natuurlijk nog niet klaar is voor de basis. Die ga je op basis van 2 eredivisiewedstrijden toch niet beoordelen en te licht bevinden? Kom op!
Dit keer was het voetbal niet best maar ik had ook een beetje het idee dat het aan het veld lag. Het leek wel of de meeste spelers op eieren liepen. En absoluut niet fel in de duels. En steeds net iets te laat.
Ik reken de volgende wedstrijd op een heel ander Cambuur die de tegenstander op gaat vreten.

En als Lukoki zijn man een helft lang niet voorbij komt zou ik Barto er in gooien. Laat hem maar zien wat ie nog waard is voor Cambuur. Slechter als vandaag wordt het geloof ik niet meer. Gemotiveerd zal ie zeker zijn.

En met een beetje mazzel en goede scheidsrechters hadden we toch wel wat hoger gestaan dan nu. En had niemand iets te klagen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardia

Citaat van: punkman op november 10, 2013, 00:30:43
Wat is er trouwens met de harde kern van ADO gebeurd ?
Hele eerste helft hoor je ze niet en diep in de 2de helft alleen maar 1 zielig kinderachtig liedje continu.

Was echt een wedstrijd van niks en dat zielige buscombi kan gelijk wel weg.
Maar trots op onze aanhang die ik ongeveer 60 minuten lang heb horen zingen.
Onze 60 man die de rest daar compleet weg zong en schreeuwden.
Complimenten boys daar.

Het spijt me Punkman, maar dit komt een beetje over als dat stukkie op fr12.nl van de week na Cambuur-Feyenoord. Het Feyenoordvak zou Cambuur er 90 minuten lang hebben uitgezongen, wat complete onzin is net als hetgeen jij nu beweerd. Met alle respect, ik zat weliswaar aan de andere kant van het stadion maar heb het uitvak niet kunnen horen... Sfeer bij Ado viel me ook tegen overigens. Stond op midden noord, was een groepje van circa 60 man wat veelvuldig zong wat af en toe oversloeg op de rest van de tribune. Stonden ook 2 zielepoten met megafoons, hoop die troep nooit in ons stadion aan te treffen, kansloos!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

[verwijderd door de beheerder]

SCCornjum

Net uit Den Haag terug met de bus.
Bijna niemand haalde zijn niveau uitzondering v/d Laan en Leeuwin die behoorlijk wat meters heeft gemaakt.
Over de wedstrijd ben ik snel uit gepraat, wat een drama.
Door de regen is het veld veel te nat, de bal glijd en rolt niet.
Eerste 2 goals komen uit een standaard situatie.
FC den haag voetbalt niet alleen maar lange ballen.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, er moet echt iets gebeuren in de winterstop...............

O ja in de 2de helft had ik graag Barto zien spelen, TS dit kan echt niet meer.

Tja en wat was het hoogte punt deze avond.

Watching Football Is Not A Crime

punkman

Citaat van: Leovardia op november 10, 2013, 01:40:04
Het spijt me Punkman, maar dit komt een beetje over als dat stukkie op fr12.nl van de week na Cambuur-Feyenoord. Het Feyenoordvak zou Cambuur er 90 minuten lang hebben uitgezongen, wat complete onzin is net als hetgeen jij nu beweerd. Met alle respect, ik zat weliswaar aan de andere kant van het stadion maar heb het uitvak niet kunnen horen... Sfeer bij Ado viel me ook tegen overigens. Stond op midden noord, was een groepje van circa 60 man wat veelvuldig zong wat af en toe oversloeg op de rest van de tribune. Stonden ook 2 zielepoten met megafoons, hoop die troep nooit in ons stadion aan te treffen, kansloos!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Was er niet bij, maar op tv heb ik echt lange tijd onze 60 man horen zingen. Maarja dat ben ik dan.

Drumfather SCC

En iedereen in de pool maar zeggen dat ze winnen  :O

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op november 10, 2013, 04:23:38
En iedereen in de pool maar zeggen dat ze winnen  :O
Zelfs tegen een Barcelona in topvorm zet ik Cambuur nog op winst...

Destroyer

Slecht geslapen. Enige goedmaker kan zijn winst op nek volgende week.
** Poolwinner 18/19 - 21/22