Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur-Ajax 15 december

Gestart door Goutum, oktober 25, 2013, 20:46:44

Vorige topic - Volgende topic

rudie

Geen geweldige wedstrijd, wel een kleine 10 euforische minuten gevolgd door een enorme domper. Organisatie bij de corner waaruit 1-2 was helemaal weg, Cambuurspelers stonden nog naar elkaar te roepen terwijl Ajax al vertrokken was. Direct gevolg van rood Ritzmaier helaas.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: rudie op december 16, 2013, 00:45:34
Geen geweldige wedstrijd, wel een kleine 10 euforische minuten gevolgd door een enorme domper. Organisatie bij de corner waaruit 1-2 was helemaal weg, Cambuurspelers stonden nog naar elkaar te roepen terwijl Ajax al vertrokken was. Direct gevolg van rood Ritzmaier helaas.

Nienhuis zei wat anders: had niets met de rode kaart te maken. iedereen heeft zijn afspraken (ook de invallers die ze meekrijgen wanneer ze invallen) en daar is niet aan gehouden. Het werd niet duidelijk of een speler of een trainer (bij de opdrachten meegeven aan een invaller) een fout heeft gemaakt
Henk, held, bedankt

Goutum

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2013, 20:49:50
Er was een groot probleem op de linkerflank en dit werd ten koste van het middenveld opgelost, sindsdien is het veldspel veel minder geworden. We spelen nog steeds als een hecht team, maar de bezetting klopt niet meer en daarom loopt het niet meer. (Desnoods Barto op de linkerkant, deed ie ook aardig tegen Roda)

Volgens mij heeft het ook te maken met de taktiek van de tegenstander. Die hebben Cambuur na de eerste wedstrijden geanalyseerd en kiezen er nu voor (Feyenoord als eerste) om onze verdediging af te jagen en te dwingen tot de lange bal. Daardoor is het voetbal van achteruit verslechterd.

Het veldspel/positiespel is misschien minder geworden, maar met een boomsterke spits als Hemmen kun je uitstekend de lange bal spelen, tweede bal winnen en van daaruit voetballen.

sunderland

Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 09:05:09
Volgens mij heeft het ook te maken met de taktiek van de tegenstander. Die hebben Cambuur na de eerste wedstrijden geanalyseerd en kiezen er nu voor (Feyenoord als eerste) om onze verdediging af te jagen en te dwingen tot de lange bal. Daardoor is het voetbal van achteruit verslechterd.

Het veldspel/positiespel is misschien minder geworden, maar met een boomsterke spits als Hemmen kun je uitstekend de lange bal spelen, tweede bal winnen en van daaruit voetballen.
heeft met beide te maken .Je zag gister dat als we wel de bal inspeelden en van daaruit gingen voetballen we mooie combinaties hadden .De eerte helft durfden we dat niet .

piene hassus

Toch het de boomlange spits sich un paar keer verontskuldigd inne wetstryd bij sien medespeulers omdat ie fanuut butenspel an kwam sukkelen en dus niet an te speulen was. Hij is hierin wel hardleers.

stefan15

Citaat van: piene hassus op december 16, 2013, 13:52:22
Toch het de boomlange spits sich un paar keer verontskuldigd inne wetstryd bij sien medespeulers omdat ie fanuut butenspel an kwam sukkelen en dus niet an te speulen was. Hij is hierin wel hardleers.

Dat heeft te maken met de fysieke problemen die hij heeft denk ik. Hemmen was de laatste 10 minuten op en kan op kwaliteit dan toch scoren.  Voor hem komt de winterstop als geroepen!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

denistel

corner 92e minuut dan mus t meteen een speler hevve die op 3 meter gaat staan daar toch dan maar een gele kaart
pffff mag toch nooit gebeuren zeg.

Supersub

Citaat van Leeuwin in voetbalprimeur:

De bezoekers profiteerden van een onoplettendheidje bij Cambuur, dat niet ingreep toen de Amsterdammers een corner kort namen. "Normaal dekt Marcel Ritzmaier of Bart van Brakel door, maar zij waren er allebei uit. We letten even niet op en dan zit-ie erin", vertelt de verdediger, die met zijn defensie nauwelijks in de problemen kwam.

Ik vind dat dit wel iemand aangerekend moet worden, persoonlijk zou het de wissels moeten zijn. Die moeten opletten tijdens de besprekingen want iedereen was terug dus ken je taak.
Zo zuur als je dit dan nog eens leest.

Destroyer

Domme domme fout, helemaal als je je dan ook bedenkt dat juist daar veel op getraind wordt!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Tukker op december 15, 2013, 17:57:00
Wat een Cambuur supporter onwaardige opmerking.  :R  :zucht

Het klinkt eerder als een stiekeme ajax fan

Waarom onwaardig? Ik geef mijn mening. Stiekeme ajaxfan dat vind ik eerder een onwaardige opmerking.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Scc01 op december 15, 2013, 18:38:27
Huilie huile......

Waarom huilie huilie.

Wanneer je ziet dat een ajax op 40-50 % voetbalt en dat wij daar nog geen raad mee weten.
De kans van Leeuwin en het doelpunt van Hemmen is het gene wij er tegenover stellen.

Het is zuur dat we de 1-2 tegen krijgen in de 92ste minuut, maar die lui geven nog een keer gas en het is 1-2.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op december 16, 2013, 16:31:25
Domme domme fout, helemaal als je je dan ook bedenkt dat juist daar veel op getraind wordt!

Op domme fouten ?  :P
MI-Sider for Life

Harry L.

Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 09:05:09

Tuurlijk weten ze inmiddels hoe ze ons moeten bespelen. Dat laatste blokje ben ik het niet mee eens. Hemmen wint die duels niet. Gisteren heb ik toch een keer of  5 gezien dat die Veltman heel simpel voor hem kwam.

Tukker

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2013, 17:40:55
Waarom onwaardig? Ik geef mijn mening. Stiekeme ajaxfan dat vind ik eerder een onwaardige opmerking.
En dat is mijn mening  :P. Kunnen we nog lang en breed over discussieren. Hier hebbie een biertje  :proost en verder met de rest op het forum
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist