Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Twente-Cambuur 2-2-2014

Gestart door John Hiatt, oktober 27, 2013, 08:14:42

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: sunderland op februari 03, 2014, 08:58:10
dit soort praat past precies in jou straatje he .Gadver

Wat een dom gelul. Staat namelijk niets in wat niet klopt. Als je denk dat ik hier van geniet, dan zit je er helemaal naast. Geef nog even aan wat er volgens jouw niet klopt aan zijn verhaal, ben ik erg benieuwd naar :_spank

scclwd

Citaat van: Harry L. op februari 03, 2014, 18:06:05
Wat een dom gelul. Staat namelijk niets in wat niet klopt. Als je denk dat ik hier van geniet, dan zit je er helemaal naast. Geef nog even aan wat er volgens jouw niet klopt aan zijn verhaal, ben ik erg benieuwd naar :_spank

Maakt niet uit of het wel of niet klopt, dit soort praat willen we nu even niet horen. Positiviteit graag.

Tukker

Citaat van: dizzhead op februari 03, 2014, 13:55:26
Ik vind het heerlijk om in de rij te staan voor een broodje hamburger, die me vervolgens bij de eerste de beste hap tussen het broodje uitvliegt. Vervolgens nog een keer in de rij om een broodje kroket te bestellen, uiteraard met ingevroren vleesstukken. Heerlijk!  :P
Als Nico Dijkshoorn een keer verhinderd is weet ik al wie zijn vervanger is

:_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead

Citaat van: scclwd op februari 03, 2014, 18:50:29
Maakt niet uit of het wel of niet klopt, dit soort praat willen we nu even niet horen. Positiviteit graag.
:?

EastSide058

Tegen Twente verliezen is geen schande
De volgende 4 wedstrijden zijn meer van belang. Daar moet toch zeker minimaal 7 punten uit te halen zijn?

|:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op februari 03, 2014, 13:42:43
Dat heeft iedereen, slecht geregeld... Bijna iedereen wil wat eten/drinken halen, maar je staat gewoon minstens 20 minuten in de rij om iets te halen. Dat is het gewoon niet waard... Moet echt wat aan gedaan worden

Vooraf alle drankjes al inschenken zou ik zeggen, doen ze nu op het moment dat je besteld :zucht

Lore

Citaat van: Official-Sphere op februari 03, 2014, 19:54:57
Tegen Twente verliezen is geen schande
De volgende 4 wedstrijden zijn meer van belang. Daar moet toch zeker minimaal 7 punten uit te halen zijn?

|:)

7 vind ik ambitieus, maar goed...... Het is te doen....

Collingwood

Citaat van: Lore op februari 03, 2014, 20:12:43
7 vind ik ambitieus, maar goed...... Het is te doen....

Moet lukken, thuis PEC en Roda pakken en dan of tegen PSV of Heracles gelijk spelen. Minder dan zeven punten zou me eerlijk gezegd tegenvallen. Lukt wel alleen met 'full focus' natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

TM

Citaat van: Collingwood op februari 03, 2014, 20:17:25
Moet lukken, thuis PEC en Roda pakken en dan of tegen PSV of Heracles gelijk spelen. Minder dan zeven punten zou me eerlijk gezegd tegenvallen. Lukt wel alleen met 'full focus' natuurlijk.

We moeten nu ook niet op een wolk gaan leven waar we denken dat we alles thuis wel winnen. Er zal (lijkt mij) nog wel een tegenvaller aankomen in een thuiswedstrijd. Maar natuurlijk hoop ik van harte dat we tegen zwolle en roda 6 punten pakken. Daarnaast hoop ik woensdag op een puntje (3 zou fantastisch zijn). Heracles uit liggen wellicht ook mogelijkheden. Ik ben benieuwd hoe deze week uitpakt!!

Lore

Citaat van: TM op februari 03, 2014, 20:27:37
We moeten nu ook niet op een wolk gaan leven waar we denken dat we alles thuis wel winnen. Er zal (lijkt mij) nog wel een tegenvaller aankomen in een thuiswedstrijd. Maar natuurlijk hoop ik van harte dat we tegen zwolle en roda 6 punten pakken. Daarnaast hoop ik woensdag op een puntje (3 zou fantastisch zijn). Heracles uit liggen wellicht ook mogelijkheden. Ik ben benieuwd hoe deze week uitpakt!!

Wij zijn gewoon goed uit de winterstop gekomen, maar  win zullen ook nog wel eens een offday hebben. Het is precies zo als je zegt 'ik ben benieuwd hoe deze week uitpakt'

The Prominence

Roda en Zwolle moet zeker te doen zijn, moeten op beide clubs revanche nemen!

PePe

Als we weer zo te keer gaan als tegen DKV, dan houden we alle punten in Liwwadden

denistel

Citaat van: Cambuur058 op februari 03, 2014, 13:42:43
Dat heeft iedereen, slecht geregeld... Bijna iedereen wil wat eten/drinken halen, maar je staat gewoon minstens 20 minuten in de rij om iets te halen. Dat is het gewoon niet waard... Moet echt wat aan gedaan worden

was bij psv az en nac het zelfde hoor. 2 man die een paar honders man in een uitvak moeten helpen

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op februari 03, 2014, 20:02:48
Vooraf alle drankjes al inschenken zou ik zeggen, doen ze nu op het moment dat je besteld :zucht
Hier wordt in het algemeen de frisdrank zoveel mogelijk van tevoren ingeschonken. Bier staat er zo kort mogelijk en koffie/thee op het moment dat je bestelt.

Galdiano

Citaat van: denistel op februari 03, 2014, 21:56:24
was bij psv az en nac het zelfde hoor. 2 man die een paar honders man in een uitvak moeten helpen

Met heimwee denk ik aan de reisjes naar Veendam!
300/400 man twee/drie man in kiosk maar altijd top! Snel aan de beurt en alles was heerlijk naar binnen te werken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets