Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: clint op november 07, 2013, 15:39:43
Speel die wedstrijd volgend weekeind dan als er interlandvoetbal is. Zo moeilijk is dat toch niet?
Hooooo, dat mag op grond van de KNVB reglementen weer niet :devil

Nobody likes me, I don't care

Ronald

Waarom is het dan wel mogelijk als er schaatswedstrijden in Thialf zijn dat dkv dan thuis speelt, dan zou dat ook niet moeten kunnen met de politie inzet lijkt mij. In dat geval praat je ook over ongeveer 40.000 man wat daar rondhuppelt: een deel klapvee met wat kussentjes en een rolletje snoep en een koffie kan en een deel schaatsliefhebbers vol met bier omdat ze naar het schaatsen gaan

Crone doet nu moeilijk over de inzet van politie, maar hij en zijn dkv broer hadden er geen moeite mee om ongeveer 350 man + een helicopter in te zetten tijdens dkv-cambuur. Volgens mij heeft dat debacle er ook mee te maken "maatschappelijk niet verantwoord" omdat wij ons keurig hebben gedragen die dag. (volgens de officiele lezing met dank aan de politie inzet) .

Een andere andere reden kan zijn dat wij met ons gebrul als 12e man dat hele serious request gedoe overstemmen en dat ze dat willen voorkomen.  8P

Hilversum voor Cambuur

Ik voorspel een pot in Emmen op de normale tijd van 20:00. Minimaal 2000 man mee?  |:)

denistel

Citaat van: Dokkumer op november 07, 2013, 19:16:04
Hooooo, dat mag op grond van de KNVB reglementen weer niet :devil

Nobody likes me, I don't care

ken oek niet want beide clubs hebben internationals

Clint

Die hoef je als club toch niet af te staan als het gaat om een vriendschappelijk interlandje?

Wat als een wedstrijd in die week wordt afgelast ivm weersomstandigheden. Dan zal zo'n wedstrijd toch ook in het nieuwe jaar pas gespeeld kunnen worden. Dan kan het wel?
Gooi de wedstrijd gewoon een week naar voren. Jezus, wat een ambtenarij bij die KNVB.

666

In 2009 Cambuur tegen Roda JC had de politie Groningen zichzelf aangeboden om extra politie/ME te leveren, dit is toen niet doorgegaan door onze burgervader.

Ik zeg.. ga eens polsen daar in Groningen en haal die lui hier heen, doe je het in het kader van uitwisselingsprogramma of interregionale oefening. Probleem ook opgelost, waar een wil is is een weg.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

100.000 man bij SR  8P Bitsje hoog in de bol volgens mij.

Clint

666

Citaat van: DayDreamer op november 08, 2013, 09:45:48

Ja en dat moet allemaal naar het zaailand  :_schater
Volgens mij staat er een nul teveel in dat bericht
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op november 08, 2013, 09:45:48

Met alle respect maar die hele actie lijkt allang over zijn hoogtepunt heen. Ook Gerard Ekdom (niet in het huis) ziet dit tijdig in  8)

Drumfather SCC

Het bekerduel tussen SC Cambuur en FC Utrecht in de achtste finales van de KNVB-beker dat gepland stond op 18 december om 15:30 uur is verplaatst naar een later tijdstip. De speeldatum blijft ongewijzigd, maar de aftrap is verschoven naar een iets meer supporters-vriendelijk tijdstip: 16:45 uur.

Nee, Dit helpt  :O

http://cambuur.nl/nieuws/bekerduel-sc-cambuur-fc-utrecht-verplaatst-naar-later-tijdstip

marrumer

Citaat van: Drumfather SCC op november 08, 2013, 16:20:36
Het bekerduel tussen SC Cambuur en FC Utrecht in de achtste finales van de KNVB-beker dat gepland stond op 18 december om 15:30 uur is verplaatst naar een later tijdstip. De speeldatum blijft ongewijzigd, maar de aftrap is verschoven naar een iets meer supporters-vriendelijk tijdstip: 16:45 uur.

Nee, Dit helpt  :O

http://cambuur.nl/nieuws/bekerduel-sc-cambuur-fc-utrecht-verplaatst-naar-later-tijdstip
oh ik dacht dat het perse op neutraal terrein moest  :?

Bernardo

Ah, is al wel iets beter. Dat Utrecht hier wel mee akkoord gaat, vind ik maar apart.

EastSide058

dat worden slechts 500 supporters meer  :zucht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Jules058

Zijn toch ook tijden van niets,  ongelofelijk...
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder