Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 7 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: Treb op oktober 31, 2013, 23:41:09
Tja, wat had je dan verwacht? Dat dit in ergens in mei wordt gespeeld?  ;)

Van mij had 't wel begin december of eind november gemogen  :y

Citaat van: Destroyer op november 01, 2013, 08:39:30
Beetje verwend?  ;) vorig jaar had dit een top wedstrijd geweest.

Tja, vorig jaar had ik nog verwacht dat we op dit moment al boven het niveau van Utrecht zouden spelen  :devil

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 01, 2013, 08:33:19
Ik verwacht niet de 18e. Dan wordt t glazen huis geopend en zullen ze in de stad wel ergens anders mee bezig zijn. Ze zullen t wel proberen om t op de dinsdag te regelen

Dat zal niet gebeuren, aangezien we ajax thuis zondag ervoor hebben. De burgervader wil dit perse op zondag hebben ivm veiligheid.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

idd spelen op zondag tegen ajax en dan daarna op zaterdag tegen nac toch dus moet wel op woensdag

S(CC)upporter

Citaat van: drg op november 01, 2013, 08:44:53
Van mij had 't wel begin december of eind november gemogen  :y

Tja, vorig jaar had ik nog verwacht dat we op dit moment al boven het niveau van Utrecht zouden spelen  :devil

Op basis van de stand klopt dat ook  8P

drg

Citaat van: S(CC)upporter op november 01, 2013, 11:23:20
Op basis van de stand klopt dat ook  8P

Pas aan het einde van het seizoen is de stand de ranglijst voor niveau, nu heeft nog niet iedereen tegen elkaar gespeeld, op dit moment kunnen clubs die lager staan beter zijn dan clubs die hoger staan, zie bv. Roda tegen PSV

S(CC)upporter

Citaat van: drg op november 01, 2013, 11:43:41
Pas aan het einde van het seizoen is de stand de ranglijst voor niveau, nu heeft nog niet iedereen tegen elkaar gespeeld, op dit moment kunnen clubs die lager staan beter zijn dan clubs die hoger staan, zie bv. Roda tegen PSV

Het was ook niet serieus bedoeld :proost

Hilversum voor Cambuur

Super loting!! Kan ik 2x in 1 jaar mijn Utrechtse vrienden gek maken

KWARTFINALE  |:) |:)

Jules058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 01, 2013, 13:41:05
Super loting!! Kan ik 2x in 1 jaar mijn Utrechtse vrienden gek maken

KWARTFINALE  |:) |:)

Van mij mag je ze knetter gek maken.!  O0
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Casual14

Ben benieuwd wat de prijs zal worden voor de thuisvakken...zal wel stijgen vergeleken met de vorige ronde

Treb

Een gebruiker op fcutrecht.net heeft het woord domheid zojuist een nieuwe dimensie gegeven:

We pakken die kut Friese boeren daar echt wel.
Steun zal massaal moeten zijn nu en niet die paar die er laatst waren ( waarvoor respect hoor )
Cambuur uit is voor de echte Utrechter gewoon niet echt interessant. Wij zijn nooit gedegradeerd en die domme boeren zijn als ze al eredivisie spelen degradatie kandidaat nummer 1. Sfeer is kut daar en het stadion is aan 2 kanten amateur waardig. Nu voor de beker zal het echt los moeten gaan qua support!!!!!!!!!!!!!!!!

:_schater

RotterdamLeeuwarden

Duidelijk gefrustreerd , laat maar mekkeren  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Nightmarelwd

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 01, 2013, 08:33:19
Ik verwacht niet de 18e. Dan wordt t glazen huis geopend en zullen ze in de stad wel ergens anders mee bezig zijn. Ze zullen t wel proberen om t op de dinsdag te regelen

Je denkt toch niet dat Crone het toelaat dat de wedstrijd tegen Ajax verschoven wordt naar de zaterdag de 14de.
MI-Sider for Life

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op november 02, 2013, 01:04:55
Een gebruiker op fcutrecht.net heeft het woord domheid zojuist een nieuwe dimensie gegeven:

We pakken die kut Friese boeren daar echt wel.
Steun zal massaal moeten zijn nu en niet die paar die er laatst waren ( waarvoor respect hoor )
Cambuur uit is voor de echte Utrechter gewoon niet echt interessant. Wij zijn nooit gedegradeerd en die domme boeren zijn als ze al eredivisie spelen degradatie kandidaat nummer 1. Sfeer is kut daar en het stadion is aan 2 kanten amateur waardig. Nu voor de beker zal het echt los moeten gaan qua support!!!!!!!!!!!!!!!!

:_schater

En nou hopen dat iedereen in Utrecht dit gaat geloven, inclusief selectie en TS, dan is die kwartfinale binnen |:) |:)
Henk, held, bedankt

TM

Wedstrijd wordt waarschijnlijk gespeeld tijdens de aftrap van Serious Request als ik het Twitterbericht van de KvC goed begrijp.

@KernVanCambuur
Bekerduel tegen #Utrecht kon weleens op een 'vervelende' dag gespeeld kunnen worden.. #Cambuur (6)

Galdiano

Woensdag 18 december om 16:30!  :_schater

Te belachelijk voor woorden!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets