Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Citaat van: Ronnie tng op december 04, 2013, 12:49:17
Natuurlijk is dit goed! Voetbal is van ons!

Geef alleen aan dat ik het nog steeds jammer vind dat Cambuur slap begrip toonde voor het besluit van de burgemeester, terwijl de hele club Utrecht gelijk protest aantekende.

Utrecht tekende meteen protest aan omdat ze natuurlijk een kans zagen dat dit op neutraal uitgevochten ging worden.... End aar hebben ze baat bij na de laatste ontmoeting.

scclwd

Welke heethoofden zijn naar de woning van Crone gegaan? Slaat helemaal nergens op.

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op december 04, 2013, 16:40:08
Het kan verkeren hé  ;) Eerst is het een incapabele burgemeester, een aap zonder hart voor de club, Nu na 1 goede daad weer een held  :proost
Heerlijk om een Cambuurfan te zijn  |:)

Ik ben eigenlijk sarcastisch, het is zijn beslissing! Daarom is het een beetje een rare uitspraak!

Ameland

Citaat van: scclwd op december 04, 2013, 18:09:05
Welke heethoofden zijn naar de woning van Crone gegaan? Slaat helemaal nergens op.

Niet als een schaap de krant meteen geloven, de protestmars voor de wedstrijd tegen NEC kwam langs het huis van de burgemeester, voor zover bekend staat dat huis nog altijd zonder een schrammetje dus niet meteen in de Lc melkbus modus

Goudvinger

Citaat van: Ameland op december 04, 2013, 18:15:01
Niet als een schaap de krant meteen geloven, de protestmars voor de wedstrijd tegen NEC kwam langs het huis van de burgemeester, voor zover bekend staat dat huis nog altijd zonder een schrammetje dus niet meteen in de Lc melkbus modus

Normaliter is een corteo onder politiebegeleiding. Ik kan me niet voorstellen dat de politie vrolijk met de meute langs het huis van de burgemeester is getrokken. Dit moet dus we op eigen gelegenheid zijn gebeurd. Sowieso is het een idioot plan om met een aantal knaapjes even naar het woonadres van de burgemeester te gaan. Was dan gaan protesteren bij het gemeentehuis, daar waar de besluiten genomen worden. Ik kan me voorstellen dat vooral omwonenden flink door de actie zijn geschrokken, al dat tuig voor de deur. Dan heb ik het nog niet eens over de zinloze vernieling.

SCC-J

Citaat van: scclwd op december 04, 2013, 18:09:05
die Crone lult er ook maar mooi in om...... Beetje Cambuur supporters zwart maken met wat als doel???  Geen reet gebeurt bij dat huis geen dreigende sfeer . Juist met gezang en vuurwerk en die hapsnurker heeft het over schreeuwenvuurwerk en daar door Angstige sfeer was voor de buurt. Mensen die foto's maken en gaan toeteren....

Walgelijke vent en de lc volgt slaafs. Belegering hebben suh het over man man man er was geen media of politie aanwezig en er is niets gebeurt . Ja spandoek achter gelaten . Hoop dat die angsthaas Inmiddels is bijgekomen van de schrik en dat ie niet overspannen thuis blijft zitten.

Crone   :R

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op december 04, 2013, 18:25:44
Normaliter is een corteo onder politiebegeleiding. Ik kan me niet voorstellen dat de politie vrolijk met de meute langs het huis van de burgemeester is getrokken. Dit moet dus we op eigen gelegenheid zijn gebeurd. Sowieso is het een idioot plan om met een aantal knaapjes even naar het woonadres van de burgemeester te gaan. Was dan gaan protesteren bij het gemeentehuis, daar waar de besluiten genomen worden. Ik kan me voorstellen dat vooral omwonenden flink door de actie zijn geschrokken, al dat tuig voor de deur. Dan heb ik het nog niet eens over de zinloze vernieling.
Betreft gemeente huis mee eens maar verder wordt dit verhaal veel te groot gemaakt door Crone zelf .

Bernardo

Is er morgen ook kaartverkoop

speculeter

NRG

Lang geleden dat ik zo ziek was van een nederlaag! Tegen dit ajax had gewoon een punt gepakt moeten worden! :R

NRG

Citaat van: NRG op december 15, 2013, 18:30:45
Lang geleden dat ik zo ziek was van een nederlaag! Tegen dit ajax had gewoon een punt gepakt moeten worden! :R

Verkeerde topic sorry.. Gevoel blijft hetzelfde..

speculeter

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Cambuur058

gehavend utrecht:

@SCCambuurNIEUWS
Afwezig Utrecht: Janssen, Nilsson, Mulenga, Mårtensson, Cedric van der Gun [geblesseerd] Bulthuis & De Ridder. [geschorst] #cambuur #CAMfcu