Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Waarom zou deze wedstrijd precies in deze week gespeeld moeten worden? Kan volgens mij prima een week eerder of anders volgend jaar ergens in januari. Crone en de knvb kiezen weer voor het meest onzinnige tijdstip dat er bestaat. Echt ongelofelijk dit.

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Ronnie tng

Serieus request, een prachtig initiatief met een negatieve lading nu!!! Burgemeester, ik vraag me wel eens af waar je je verstand hebt zitten!!

v.d Belt begrijpt de burgemeester en politie wel?  l8l

denistel

Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 13:40:12
15:30uur? Wat een verstand.  :(

Doe dan een dag later, SCH speelde afgelopen donderdag ook voor de beker en vervolgens zondag weer.

Verplaats die pot maar naar Utrecht als het alleen die woensdag kan.

we spelen toch op zaterdag bij nac dat kan dus niet waarom niet gewoon 11 dec

Bernardo

Citaat van: denistel op november 06, 2013, 15:07:39

Of NAC verplaatsen naar zondag en je bent ook klaaar

NRG

Citaat van: denistel op november 06, 2013, 15:07:39

Tja.. Heb ik ook al een paar keer gezegd. Ben er nog steeds niet achter waarom dat niet mogelijk is..

SCCJSK

Ik mag aannemen dat het gratis toegang is want wij moeten er om vrij nemen

'T woanskip

EastSide058

(Met alle respect) maar wat kan mij dat Serious Request nou schelen, we worden als supporters zijnde WEER in de steek gelaten. 15:30? woensdagmiddag dan zit iedereen op school/werk, er komen hooguit 1000 supporters  :R BELACHELIJK

KNVB = KNJB
MAFFIA
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

dizzhead

Lekker dan. En ik maar hopen op 20.45 omdat ik uit fucking amsterdam moet komen....  :zucht

TM

Ik denk dat er meer spandoeken tegen gemeente/crone en KNVB zijn dan supporters.

Goudvinger

Vanuit veiligheidsperspectief kan ik de keuze van de burgemeester wel begrijpen. Er is al eerder dit seizoen gedonder geweest en bij een evenement met 100.000 mensen is nou eenmaal veel politie-inzet nodig. De burgemeester heeft het besluit genomen wat hij als burgemeester hoort te nemen, diezelfde besluiten neemt hij met de indeling van het competitieschema voorafgaand aan het seizoen.

Het voornaamste probleem ligt in mijn ogen bij de KNVB. Het wordt tijd dat de KNVB eindelijk eens gaat kijken naar hun eigen regels en zich soepeler opstellen met betrekking tot het verschuiven van wedstrijden in schrijnende gevallen als deze. Ze zijn er tenslotte voor de voetbalclubs, en niet andersom. Het is niet de eerste keer dat er vreemde maatregelen bij een profclub genomen moeten worden omdat de regels van de KNVB nou eenmaal net zo heilig zijn als de bijbel, terwijl ze donders goed weten dat anno 2013 flexibiliteit van iedere andere organisatie wordt verwacht.

Bernardo

SCCJSK

Citaat van: Bernardo op november 06, 2013, 16:41:48
Utrecht gaat in beroep.
Dat zal cambuur ook moeten doen

'T woanskip

Bascambuur

Ik kom tot de conclusie: dat achterlijke goede doelen ''feest'' verplaatsen naar een andere stad.  l8l

SCCornjum

Burgemeester waarom?
Ik lees op internet.
In april 2012 werd door Paul Rabbering bekendgemaakt dat het Glazen Huis in december 2013 op het Wilhelminaplein in Leeuwarden zal staan.
Racoon schrijft in 2013 het anthem, welke de titel Shoes Of Lightning krijgt.
Op 18 november tussen 16.00 en 19.00 wordt bekend gemaakt welke dj's actie gaan voeren in het Glazen Huis.

Die bekendmaking zal wel op de radio zijn, ik ga er dus vanuit dat het evenement op het Wilhelminaplein
om 18 dec 19:00 begint, dat is dus net na de gewonnen wedstrijd.
Is dit verstandig?
Zie je het voor je een corteo met fakkels en vuurwerk van het stadion naar de binnenstad.

Waarom niet de wedstrijd om 19:00 aanvangen..............................
Watching Football Is Not A Crime