Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - NEC [23-11-13]

Gestart door EastSide058, november 09, 2013, 23:48:19

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Liever wat minder spelen en 3punten
dan weer de complimenten voor prima spel en geen punten!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op november 24, 2013, 15:27:21
Liever wat minder spelen en 3punten
dan weer de complimenten voor prima spel en geen punten!

_O_ |:) _O_ |:) _O_

en ze speelden echt niet zo dramatisch
Henk, held, bedankt

Ronald

Citaat van: MP4L op november 24, 2013, 14:17:19
Ik sta nog versteld dat ze Nijhuis nog laten fluiten. Mij betreft starten we een petitie om Nijhuis niet meer in lwd te laten fluiten. Dit is namelijk niet de eerste keer met hem dat we genaait worden. Met rode 4 keer een vreemde beslissing wat 10.000 man goed zagen en hij niet en nu weer een schandalige fout en een paar acties waar wij geel voor krijgen en hun een corner. Of die ingooi dat we opeens tijdrekken na een 5 seconden pauze.

Ik ken die vent niet uitstaan en snap niet dat er bijna niks over te lezen is op het internet over hoe waardeloos hij ALWEER heeft gefloten.

Nijhuis was inderdaad slecht, maar de kaart voor hemmen was terecht. Nijhuis gaf hem na zijn tirade genoeg tijd om weg te lopen en een gele kaart te voorkomen, maar Hemmen ging toch door.

Maar Cambuur heeft het aan zichzelf te danken dat ze het zichzelf zo moeilijk hebben gemaakt. Voor de 1-0 had Cambuur minimaal al 2x moeten scoren. Dan had je nec op kunnen rollen met 6-1 ofzo, want met rust had het makkelijk 4-1 of 5-1 kunnen staan.

Het lijkt mij duidelijk dat deze voorhoede te licht is voor de eredivisie.  Cambuur heeft 10 kansen nodig voor 1 goal. Maar de 3 punten zijn binnen en nu op naar de volgende wedstrijd.

TM

Het is inderdaad doodzonde dat we altijd 10 kansen nodig hebben om te scoren. Als we een sterkere voorhoede hadden met meer scorendvermogen hadden minimaal het dubbele aantal doelpunten gescoord dit seizoen. Dan sta je er veel rooskleuriger voor. Hopelijk komt er in de winterstop het nodige scorend vermogen bij. NU hopen dat we nog ergens wat punten weg stelen en bij RKC de winst pakken dan gaan we met goede moed de tweede competitiehelft in! S.C.C. |:) |:)

Ronald

Citaat van: TM op november 24, 2013, 15:49:54
Het is inderdaad doodzonde dat we altijd 10 kansen nodig hebben om te scoren. Als we een sterkere voorhoede hadden met meer scorendvermogen hadden minimaal het dubbele aantal doelpunten gescoord dit seizoen. Dan sta je er veel rooskleuriger voor. Hopelijk komt er in de winterstop het nodige scorend vermogen bij. NU hopen dat we nog ergens wat punten weg stelen en bij RKC de winst pakken dan gaan we met goede moed de tweede competitiehelft in! S.C.C. |:) |:)

Met deze verdediging en middenveld had je met een iets efficientere voorhoede op dit moment met wat geluk meegedaan om de plekken 4 tot 12 gezien het gat in punten wat er tussen zit.

Maar laat ze eerst maar een spits en 2 goede vleugelaanvallers ophalen, want naar mijn mening zakt lukoki met regelmaat door het ijs. Hij heeft een goede concurrent nodig zodat hij weet dat hij nog harder moet werken om zijn plek te behouden.

Unknown

Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.

Cambuur058

Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.
ja idd
+ de sfeer was in het begin heel matig en toen begonnen ze met abepubliek en waar zijn die hooligans, sloeg nergens op

gewoon een fan

Citaat van: Ronald op november 24, 2013, 15:42:50
Nijhuis was inderdaad slecht, maar de kaart voor hemmen was terecht. Nijhuis gaf hem na zijn tirade genoeg tijd om weg te lopen en een gele kaart te voorkomen, maar Hemmen ging toch door.
Hier ben ik het helemaal niet mee eens, die klootzak maakte een ongelofelijke blunder en dan mag je als speler hier niet kwaad om worden  :?
Hij had juist een vent moeten zijn en zeggen, sorry ik heb een fout gemaakt maar kan het niet meer terugdraaien, dan had hij het goed gedaan.
De woede moet hij kunnen begrijpen.

ForzaCambuur1

Citaat van: gewoon een fan op november 24, 2013, 18:33:55
Hier ben ik het helemaal niet mee eens, die klootzak maakte een ongelofelijke blunder en dan mag je als speler hier niet kwaad om worden  :?
Hij had juist een vent moeten zijn en zeggen, sorry ik heb een fout gemaakt maar kan het niet meer terugdraaien, dan had hij het goed gedaan.
De woede moet hij kunnen begrijpen.

Als hij het gezien heeft moet hij het volgens mij gewoon terugdraaien. Dat dit nooit gedaan wordt is een teken van zwakte en meer een zaak van elkaar blijven dekken.

SCC-J

Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Elke x klappen als uitvak iets zingt wut ik ook wat moe van.
Veel Friezen op vak 14, kinderen en toeristen!  :R

TM

Het drama met al die 'dagjes' mensen. Probeer je de boel wat op te jutten en iedereen duidelijk te maken dat je moet schreeuwen voor je club wordt je gezegd dat je om je hart moet denken en dat je rustig moet doen. Rot op! Ik heb me gister geërgerd en menig persoon aangesproken en duidelijk gemaakt dat ze voortaan maar op een andere tribune moet gaan zitten. Schreeuwen voor je club! :R :R :R

Ruppppert

sfeer was niet best idd, kwam ook door de spanning denk ik

na de wedstrijd was het wel mooi, die 2 dames in het uitvak helemaal gek bij wie het die hoer besteld hahah

Marc S

Citaat van: TM op november 24, 2013, 20:00:18
Het drama met al die 'dagjes' mensen. Probeer je de boel wat op te jutten en iedereen duidelijk te maken dat je moet schreeuwen voor je club wordt je gezegd dat je om je hart moet denken en dat je rustig moet doen. Rot op! Ik heb me gister geërgerd en menig persoon aangesproken en duidelijk gemaakt dat ze voortaan maar op een andere tribune moet gaan zitten. Schreeuwen voor je club! :R :R :R

Irritant, helaas zorgt dit er ook voor dat mensen die wel altijd schreeuwen zoals ik voor de wedstrijd worden aangesproken. Zo'n achtelijke dacht even stoer te doen tegen mij. Dacht volgens mij dat ik er nooit kwam ofzo. Ach naja zal wel met zn kop bij de wedstrijd zitten. Kan er alleen wel slecht over dat als ik gvd wel altijd schreeuw en mee doet dat er dan een mannetje stoer probeert te doen. 

Was wel eentje van NEC die een hartaanval kreeg naar de wedstrijd had ik gehoort.

speculeter

Mocht dat zo zijn dat hij echt een hartaanval heeft
gehad lijkt me zo.n smiley niet gepast.
en dan druk ik me nog netjes uit :zucht

Marc S

Citaat van: peter op november 24, 2013, 20:59:45
Mocht dat zo zijn dat hij echt een hartaanval heeft
gehad lijkt me zo.n smiley niet gepast.
en dan druk ik me nog netjes uit :zucht

Je hebt gelijk, excuus. Heb het aangepast. Was inderdaad wat ongepast. Beetje een verdwaalde smiley.