Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SC Cambuur - NEC [23-11-13]

Gestart door EastSide058, november 09, 2013, 23:48:19

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: runner 1 op november 13, 2013, 15:41:19
IK vind niet te veel veranderen  aan de opstelling ,maar er zijn er wel een paar die nu echt beter moeten gaan spelen .
Een Lukoki bv speelt meer voor zich zelf als voor de belangen van de ploeg wat mij betreft is zijn krediet bijna op.
Hij zou een s naar Antonia moet kijken hoe die in het belang van de ploeg speelt daar zou hij nog wat van kunnen leren.
Verder moeten de spelers meer lef tonen , besef dit is  de etalage waar je je kan verkopen .
Kan niet zo zijn dat je na 1 jaar weer in de eerste divisie wil spelen,dus de schouders eronder en vlammen .

Ik zou ook niet veel veranderen. Thuis zijn eigenlijk alle wedstrijden goed geweest. Bakker is geschorst dus daar moet je wel wijzigen, verder lekker laten staan.

Lukoki heb ik niet zoveel moeite mee. Hij is heel erg jong en dat zie je. Ik denk niet dat je meer kan verwachten!

Uitwedstrijden ligt het probleem, want daar halen wij re weinig punten.

punkman

Veranderen lijkt mij ook geen oplossing.
Valt me wel op dat van der Laan en Bakker meer mee opkomen als Hemmen speelt.
Lukoki heeft wel altijd 2 man om zich heen maar de voorzetten zijn vaak te min.
Brands op dit moment kan mij ook nog niet echt bekoren.
Veel balverlies door traag handelen.
Voorin stokt het gewoon bij ons en middenveld durft vaak niet aan te sluiten.
Uit 2de lijn schieten is vaak ook niet aan de orde, met uitzondering van Ritzmaier soms.
Komt ook nog bij dat Lukoki ieder kop duel uit de weg gaat.
Hopen dat de voorhoede nog groeit, maar op de buitenkanten komen we nog echt tekort.
Maar zolang we niks beters hebben het zo een beetje laten staan.
En hopen dat we er door het midden er een beetje door kunnen komen, net als tegen groningen.

sunderland

je kunt niks veranderen en doormodderen .De speelwijze hoeft niet te veranderen .

sunderland

Lore

Citaat van: sunderland op november 13, 2013, 20:51:37
je kunt niks veranderen en doormodderen .De speelwijze hoeft niet te veranderen .

Doormodderen is wel een kwestie van de verwachtingen die je hebt. Cambuur heeft nu eenmaal weinig financiële middelen en dus vind ik niet dat wij aanmodderen. Ik vind nog steeds dat Cambuur het erg goed doet.

sunderland

Citaat van: Lore op november 13, 2013, 21:16:03
Doormodderen is wel een kwestie van de verwachtingen die je hebt. Cambuur heeft nu eenmaal weinig financiële middelen en dus vind ik niet dat wij aanmodderen. Ik vind nog steeds dat Cambuur het erg goed doet.
We moeten nu eenmaal iets veranderen .Zo kan het ook niet steeds ,complimenten genoeg gehad.

Lore

Citaat van: sunderland op november 13, 2013, 22:21:23
We moeten nu eenmaal iets veranderen .Zo kan het ook niet steeds ,complimenten genoeg gehad.

Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat ligt toch niet aan de thuiswedstrijden? Daar halen wij voldoende punten. Uit hebben wij veel te weinig gepresteerd!

Nightmarelwd

Citaat van: runner 1 op november 13, 2013, 15:41:19
IK vind niet te veel veranderen  aan de opstelling ,maar er zijn er wel een paar die nu echt beter moeten gaan spelen .
Een Lukoki bv speelt meer voor zich zelf als voor de belangen van de ploeg wat mij betreft is zijn krediet bijna op.
Hij zou een s naar Antonia moet kijken hoe die in het belang van de ploeg speelt daar zou hij nog wat van kunnen leren.
Verder moeten de spelers meer lef tonen , besef dit is  de etalage waar je je kan verkopen .
Kan niet zo zijn dat je na 1 jaar weer in de eerste divisie wil spelen,dus de schouders eronder en vlammen .

Wie zou jij op de plek van Lukoki willen zetten?
MI-Sider for Life

piene hassus

De spitsen staan oek niet altied anspeulbaar, kennie de bal niet goed kwyt

TM

Win je van NEC en RKC dan is er niks aan de hand, maar dat moet dan wel gebeuren. En een puntje tegen NAC zou erg mooi zijn. Dan ga je prima de winterstop in met 19/20 punten.

Lore

Citaat van: TM op november 14, 2013, 14:39:21
Win je van NEC en RKC dan is er niks aan de hand, maar dat moet dan wel gebeuren. En een puntje tegen NAC zou erg mooi zijn. Dan ga je prima de winterstop in met 19/20 punten.

Daar zou ik gelijk voor tekenen, maar denk dat het wat te rooskleurig is.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: Destroyer op november 14, 2013, 15:35:13
Keuze zat  :_schater

In de voorbereiding heeft De Vries daar tegen Sparta toch zeer verdienstelijk gespeeld?  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

Nightmarelwd

Citaat van: Collingwood op november 14, 2013, 20:20:09
In de voorbereiding heeft De Vries daar tegen Sparta toch zeer verdienstelijk gespeeld?  :devil

Had meer te maken met Sparta die dag.  :insane

Lukoki;  wekelijks een 6 of hoger krijgen in de verschillende kranten en bladen. Op het laatste moment opgeroepen voor Jong Oranje.

Die jongen doet ergens iets goed wat een aantal op de tribune niet zien.

MI-Sider for Life

John Hiatt

Citaat van: Nightmarelwd op november 15, 2013, 15:17:48
Had meer te maken met Sparta die dag.  :insane

Lukoki;  wekelijks een 6 of hoger krijgen in de verschillende kranten en bladen. Op het laatste moment opgeroepen voor Jong Oranje.

Die jongen doet ergens iets goed wat een aantal op de tribune niet zien.

Heel hard lopen!