Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

maikcambuur

Citaat van: oldehove op november 28, 2013, 15:14:30
Ben je er zelf wel bij dan?

Tegen ado was ik er wel bij.. Deze waarschijnlijk niet, maar dat heeft andere redenen dan slechts een dom excuus als dat je niet met de bus wil

Galdiano

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 15:11:54
Wat een dom gelul van iedereen. Geen lange enden in de bus willen pfff.. We spelen gvd eredivisie. Schijnbaar vergeten sommigen dat NEC hier ook met de bus kwam. En heracles kwam ook met de bus... Komen wij weer aanzetten met 1 busje. Het zijn voor hun dezelfde afstanden als voor ons hoor!? Ik snap er echt helemaal niks van. Sinds 13 jaar weer eredevisie en zo'n opkomst echt te triest voor woorden :wall

Nec stapt 9 van de 10 keer gewoon in de auto. Ja dan zou ik ook wel eens 1 of 2 keer in een bus willen stappen (dkv, zwolle, groningen)
Maar we spreken over vitesse! Daar gebeurd nooit wat rondom wedstrijden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Lore op november 28, 2013, 13:16:07
Maar wat nou als ze gewoon voetbal willen kijken? Dat mogen ze toch zelf weten?
Zou ik liever voor thuistribune kiezen. Want voor de sfeer hoef je het niet te doen.

SCC-J

Citaat van: Daddy T. op november 28, 2013, 13:25:19
Ik lees net op cambuur.nl dat Arriva nieuwe sponsor is, hoog tijd om met hen om tafel te gaan vanuit de club en KVC om die buscombi's goedkoper aan te bieden!
Ligt het probleem niet, binnenkort meer info hier over.

SCC-J

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 15:11:54
Wat een dom gelul van iedereen. Geen lange enden in de bus willen pfff.. We spelen gvd eredivisie. Schijnbaar vergeten sommigen dat NEC hier ook met de bus kwam. En heracles kwam ook met de bus... Komen wij weer aanzetten met 1 busje. Het zijn voor hun dezelfde afstanden als voor ons hoor!? Ik snap er echt helemaal niks van. Sinds 13 jaar weer eredevisie en zo'n opkomst echt te triest voor woorden :wall

Ben juist blij dat de buscombi bij Cambuur al een van de weinige clubs niet geaccepteerd is ! De hele combi regeling is onzin maar Buscombi slaat echt alles! gedetineerdenvervoer!

Bernardo

Citaat van: Unknown op november 28, 2013, 15:05:09
Mocht Feyenoord dat? Waar stapten ze in de bus dan

Bij DKV. Ajax heeft alternatieve opstapplaats vlakbij Joure, staat op ajax.nl

maikcambuur

Citaat van: SCC-J op november 28, 2013, 15:25:50
Ben juist blij dat de buscombi bij Cambuur al een van de weinige clubs niet geaccepteerd is ! De hele combi regeling is onzin maar Buscombi slaat echt alles! gedetineerdenvervoer!

Dus je bent ook blij dat de club bij al een paar uitwedstrijden zoals tegen: Roda, olle, ado en nu vitesse voor lul staat?

Lore

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 15:31:07
Dus je bent ook blij dat de club bij al een paar uitwedstrijden zoals tegen: Roda, olle, ado en nu vitesse voor lul staat?

Ik maakt mij eigenlijk geen reet uit hoe andere supporters over ons denken. Ik ga naar Cambuur, omdat ik mij daar prettig bij voel en daar verandert het aantal uitsupporters niets aan...

SCC-J

Voor lul . Zo zie ik dat niet . Ja die 50 man aldaar vind ik voor lul staan.
Eind van het jaar zal Mooi Verschil zichtbAar zijn autocombi vs buscombi.

Vitesse nr 1 50 man
RKC nr 17 500 man

Dan sta je niet voor lul maar heb je principes

maikcambuur

Citaat van: Lore op november 28, 2013, 15:34:01
Ik maakt mij eigenlijk geen reet uit hoe andere supporters over ons denken. Ik ga naar Cambuur, omdat ik mij daar prettig bij voel en daar verandert het aantal uitsupporters niets aan...

ok dus als wij als een soort DKV worden gezien vindt je niet erg.. ;(

maikcambuur

Citaat van: SCC-J op november 28, 2013, 15:38:08
Voor lul . Zo zie ik dat niet . Ja die 50 man aldaar vind ik voor lul staan.
Eind van het jaar zal Mooi Verschil zichtbAar zijn autocombi vs buscombi.

Vitesse nr 1 50 man
RKC nr 17 500 man

Dan sta je niet voor lul maar heb je principes

Het enige wat ik vindt is dat de prinicipes ff achterwege gelaten moeten worden, vooral nu we eindelijk weer eredivisie spelen

TM

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 16:00:20
Het enige wat ik vindt is dat de prinicipes ff achterwege gelaten moeten worden, vooral nu we eindelijk weer eredivisie spelen

Wat een bullshit argument. Het zijn geen principes. Het is gewoon de manier waarop je behandeld wordt wanneer je in een buscombi stapt. Je mag werkelijk waar helemaal NIKS. En dat accepteer ik niet en met mij de het grootste gedeelte van onze supporters. En al helemaal niet wanneer je er 35 euro voor moet betalen. En nu niet aankomen met het argument waarom er tegen dkv wel 1222 supporters meegingen, want dat is een wedstrijd waar een buscombi op zich logisch is. Alle overige wedstrijden kunnen prima met een autocombi bezocht worden. Het verschil is toch wel duidelijk? Autocombi AZ 600 man, PSV 300 man. Buscombi ADO 60 man, Vitesse 60 man, Zwolle 150 man. Waren deze wedstrijden autocombi, dan hadden er elke wedstrijd minimaal 300/400 man gegaan.

En dan sta je niet voor lul! De mensen die wel zeggen dat je voor lul staat, snappen het probleem buscombi niet. Je maakt hier gewoon een duidelijk statement. Dat zouden meer clubs moeten doen.

Lore

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 15:59:33
ok dus als wij als een soort DKV worden gezien vindt je niet erg.. ;(

Eerlijk gezegd? Nee, want ik zie Cambuur niet zo en hoe anderen ons bekijken is niet mijn probleem!

SCC-J

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 16:00:20
ff achterwege laten ?  Als we onze principe bij vitesse al weg laten is het einde zoek. Dan moet je elke wedstrijd instappen. 

maikcambuur

Citaat van: SCC-J op november 28, 2013, 16:50:21
ff achterwege laten ?  Als we onze principe bij vitesse al weg laten is het einde zoek. Dan moet je elke wedstrijd instappen.

Maar wel meer dan 1200 man mee naar dkv, waar zijn de principes daar dan???