Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - FC Den Haag [03-05-14]

Gestart door weestwel, november 17, 2013, 15:31:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Den Haag

Harmen Zeinstra
8 (13.1%)
Wout Droste
6 (9.8%)
Martijn van der Laan
16 (26.2%)
Ramon Leeuwin
8 (13.1%)
Lucas Bijker
6 (9.8%)
Mohamed El Makrini
8 (13.1%)
Marcel Ritzmaier
1 (1.6%)
Paco van Moorsel
1 (1.6%)
Bartolomew Ogbeche
3 (4.9%)
Martijn Barto
2 (3.3%)
Bob Schepers
2 (3.3%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: mei 09, 2014, 22:51:18

Galdiano

Citaat van: Bascambuur op mei 04, 2014, 05:24:45
Dat volk van Ado.  _O_ Hele wedstrijd stil en alleen bij de gescoorde goals hoorde je wat geluid. Jammer dat ze het hek lieten staan.

Beste sfeer dit seizoen!
Ze zijn gestopt, omdat de fundering van oost wegzakte.
Als de voorkant wel was losgekomen. Waren de eerste 3 rijen ingestort.
Mooi dat Ado de her/verbouw van ons stadion gaat bekostigen. Gelijk stadion dan maar op huidige locatie laten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Zeinstra keepte geweldig gisteravond. Voor de rest een wedstrijd om snel te vergeten. Cambuur maakte op mij een uitgebluste indruk.

Hoogtepunt voor mij persoonlijk was de degradatie van de koempels, eindelijk!!!

Met een paar goede versterkingen redden we het volgend seizoen ook wel weer.

runner 1

Wat een matige wedstrijd Ado voetbalde veel gemakkelijker en  bij Cambuur speelden heel veel spelers onder hun niveau ,vooral makrini die deed niets goed en van moorsel blijf ik te licht vinden voor de eredivisie .
Ogbeche liep er wat verloren bij ,en was ook ongevaarlijk net als Schepers en Barto  zodoende leek het op een feest zonder muziek.
Jammer voor de 9500 man die verdienden een knal feest ,maar het zat er niet in deze avond.Waarvan akt......

michello

Ach boeiend zeg, we zijn dit seizoen al genoeg verwend. Dat we gister verloren hebben is kut maar het trotse gevoel blijft overheersen!

Op naar DTD  _O_

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op mei 04, 2014, 10:20:20
Wat een matige wedstrijd Ado voetbalde veel gemakkelijker en  bij Cambuur speelden heel veel spelers onder hun niveau ,vooral makrini die deed niets goed en van moorsel blijf ik te licht vinden voor de eredivisie .
Ogbeche liep er wat verloren bij ,en was ook ongevaarlijk net als Schepers en Barto  zodoende leek het op een feest zonder muziek.
Jammer voor de 9500 man die verdienden een knal feest ,maar het zat er niet in deze avond.Waarvan akt......
De 9600 maakten er ook niet echt een knalfeest van. Sfeer was vooral de eerste helft zeer mat. Tweede helft rond de 60e minuut even prima, maar daarna ook niet echt top.
Makrini deed niks goed? Dat vond ik wel wat meevallen. Hij speelde wel een matige wedstrijd, maar bleef wel doorjagen en knokken.

speculeter

Vond Makrini juist een van de betere spelers gisteren.
jammer van het verlies maar je zag dat sommige spelers
er wat doorheen zaten.
Vond bv Leeuwin zwak ingrijpen bij beide goals.
Maar goed na zo.n prachtig seizoen mag dat ook wel eens.
Vooral ook voorhoede onmachtig vandaag zonder lukoki
en manu.
Moeten op zeker twee goede en snelle buitenspelers bij
voor het nieuwe seizoen.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 10:54:11
Vond Makrini juist een van de betere spelers gisteren.
jammer van het verlies maar je zag dat sommige spelers
er wat doorheen zaten.
Vond bv Leeuwin zwak ingrijpen bij beide goals.
Maar goed na zo.n prachtig seizoen mag dat ook wel eens.
Vooral ook voorhoede onmachtig vandaag zonder lukoki
en manu.
Moeten op zeker twee goede en snelle buitenspelers bij
voor het nieuwe seizoen.

Mwoah, Makrini had gister 2x balverlies wat leidde tot een kans van Kramer (1 op 1 met keeper) en de 1e goal van FCD, maar afgezien van die momenten voetbalt hij 90 minuten lang met het mes tussen de tanden en dat een heel seizoen lang. Wat mij betreft wederom Man of the Season.
Area 58

sk13

Scc wilde nog 1 x vlammen een spektakelstuk bieden. Nou het was niet best. En dat voor je trouwe fans!! Tuurlijk hewwe Un goed seizoen gehad alle lof daarvoor. Maar bedank je ons voor de steun Door zo'n inzet te tonen en inspiratieloos te ballen? En het scheelt ook nog eens twee ton qua klassering.

Dokkumer

Voetballers zijn soms net mensen. Het hele seizoen hebben de jongens op de toppen van hun kunnen gespeeld, nu is de druk eraf en dan zak je in. Raar? Nee, puur menselijk. Jammer? Dat zeker! De jongens zijn echt niet op het veld gestapt met het idee dat het een zomeravondpotje betrof.
Het scheelde natuurlijk ook dat Manu en (ja toch) Lukoki er niet bij waren. Daardoor kun je aanvallend minder brengen dan normaal en kun je gewoon minder goed druk zetten.

En de 12e man? Die was ook waardeloos, inclusief ondergetekende.

Sonnema

Was van beide kanten geen goede wedstrijd en je kon zien dat de pijp wat leeg was. Toch zie je heel duidelijk dat als je geen snelheid op de kanten hebt dat het dan allemaal wat minder is. En het inbrengen van Hemmen voetbal je meer achteruit dan vooruit en dan komt Cambuur vaak in de problemen. Vond een gelijkspel gister meer op zijn plaats maar door fouten achterin sta je met lege handen. Mo was gisteren goed en vond zeker niet de 12e man de Man of the Match.

speculeter

Wat is er toch met Hemmen?
Wederom gisteren jaagt hij op de eerste bal.
Bij de tweede komt zuiverloon op en laat Hemmen
hem gaan en krijgt op zijn sodemieter van Leeuwin.
Ziet hij het niet?
Wil hij niet?
Of nog niet fit?...maar waarom breng je hem dan in voor een
wel fitte Barto?

carlo de leeuw

Citaat van: sk13 op mei 04, 2014, 11:27:34
Scc wilde nog 1 x vlammen een spektakelstuk bieden. Nou het was niet best. En dat voor je trouwe fans!! Tuurlijk hewwe Un goed seizoen gehad alle lof daarvoor. Maar bedank je ons voor de steun Door zo'n inzet te tonen en inspiratieloos te ballen? En het scheelt ook nog eens twee ton qua klassering.
vind ik wel heel erg negatief.
Ze wilden echt wel volgens mij maar de koek was gewoon op en daar heb ik wel begrip voor.
Bovendien had je een soort gelegenheids voorhoede dat gewoon voor geen meter liep.
Uiteindelijk is het toch niet te geloven dat je met dit budget zo'n seizoen hebt gehad en gewoon veilig erin gebleven!!!!

Cor

Mijn samenvatting van de wedstrijd en de sfeer: het wilde gister allemaal niet

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 12:03:09
vind ik wel heel erg negatief.
Ze wilden echt wel volgens mij maar de koek was gewoon op en daar heb ik wel begrip voor.
Bovendien had je een soort gelegenheids voorhoede dat gewoon voor geen meter liep.
Uiteindelijk is het toch niet te geloven dat je met dit budget zo'n seizoen hebt gehad en gewoon veilig erin gebleven!!!!
Dat zeg ik toch ;)

Marc S

Citaat van: Cor op mei 04, 2014, 12:21:07
Mijn samenvatting van de wedstrijd en de sfeer: het wilde gister allemaal niet

Denk dat het kwam omdat er totaal geen spanning meer was. Doel bereikt. Instelling was een beetje lekker potje voetbal kijken en volgend jaar weer verder.

Van de spelers, denk dat die er gewoon door heen zaten.