Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Wat een gezeik weer omtrent Smid!

Eerst het gedoe met Sandor en Henk, en nu weer met Dijkhuizen.
Volgens bemoeid hij zich veel te veel met alles.

Laat Gerald en Ard maar lekker de regie hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op november 28, 2017, 21:17:54
Wat een gezeik weer omtrent Smid!

Eerst het gedoe met Sandor en Henk, en nu weer met Dijkhuizen.
Volgens bemoeid hij zich veel te veel met alles.

Laat Gerald en Ard maar lekker de regie hebben.
Ik heb het al eens eerder gezegd, dat Ype mij doet denken aan een goedkope louche autohandelaar.

Delamere

Er is wel vaak gedoe rondom Smid. Komt op mij over als iemand met veel poen en weinig fatsoen.

richard

Citaat van: Tanjajeah op november 28, 2017, 21:17:20
"Ik heb het gevoel dat als Gerald en Ard het alleen voor het zeggen hadden het niet gebeurd was'
Dat is een verwijzing naar voorzitter Ype Smid, die dinsdag niet in het stadion was. Dijkhuizen klapt uit de school. ,,Ik heb het gevoel dat als Gerald en Ard het alleen voor het zeggen hadden het niet gebeurd was. Dat is een aanname. Ik weet niet of het in de krant moet, maar na wedstrijd tegen Jong Utrecht is in de catacomben een akkefietje geweest met de voorzitter. Een gênante vertoning. Dat heeft alle verhoudingen op scherp gezet. Sindsdien is de voorzitter weggehouden van alles. Ik heb die avond lang met hem gesproken, maar dat was ook de laatste keer. Sindsdien is hij van het toneel verdwenen. Dat was een probleem voor iedereen.''

Je vraagt je toch af wat er precies gebeurd is.

Niks bijzonder, alleen verteld kloosterhoer maar weer de helft!!

richard

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2017, 23:47:42
Wegsturen van Dijkhuizen was de juiste beslissing. Vd Belt zal daar alleen moeite meehebben gehad uit menselijk oogpunt maar ook vooral omdat vd Belt medeverantwoordelijk is voor deze situatie. Te zwakke selectie en een matige trainer pakt verkeerd uit.

Je kunt zeggen met een goede spits en keeper had Dijkhuizen top 10 gestaan. Maar een echt goede trainer had ook echt wel meer uit deze groep gehaald dan het zwalkende team van nu.

Vd Belt heeft wel zoveel krediet dat 'ie door kan bij de club.

Precies..

Dokkumer

Citaat van: richard op november 28, 2017, 23:21:40
Niks bijzonder, alleen verteld kloosterhoer maar weer de helft!!

Richard, zou je ons ook deelgenoot kunnen maken van de andere kant van het verhaal? Je weet dat mijn mening over Smid niet bepaald positief was, maar ik wil hier wel een redelijk objectief oordeel over kunnen vellen.

Agy

Citaat van: Dijkhuizen : LC
"Ik heb het gevoel dat als Gerald en Ard het alleen voor het zeggen hadden het niet gebeurd was'

Dan ben ik blij dat er toch iemand verantwoordelijkheid heeft genomen.

CiteerDat is een verwijzing naar voorzitter Ype Smid, die dinsdag niet in het stadion was. Dijkhuizen klapt uit de school. ,,Ik heb het gevoel dat als Gerald en Ard het alleen voor het zeggen hadden het niet gebeurd was. Dat is een aanname. Ik weet niet of het in de krant moet, maar na wedstrijd tegen Jong Utrecht is in de catacomben een akkefietje geweest met de voorzitter. Een gênante vertoning. Dat heeft alle verhoudingen op scherp gezet. Sindsdien is de voorzitter weggehouden van alles. Ik heb die avond lang met hem gesproken, maar dat was ook de laatste keer. Sindsdien is hij van het toneel verdwenen. Dat was een probleem voor iedereen.''

Erg jammer dit van Dijkie... is gewoon stemmingmakerij want er is uiteindelijk maar 1 man verantwoordelijk voor zijn ontslag en dat is hij zelf.

De Gast

Citaat van: Dokkumer op november 29, 2017, 11:47:21
Richard, zou je ons ook deelgenoot kunnen maken van de andere kant van het verhaal? Je weet dat mijn mening over Smid niet bepaald positief was, maar ik wil hier wel een redelijk objectief oordeel over kunnen vellen.

x2

denistel

lijkt mij wel duidelijk dat ype en de directie niet op 1 lijn zitten en dat botst.

AL

Als het waar is dat Ype in de kleedkamer is geweest direct na de wedstrijd en daar gezorgd heeft voor gênante vertoning zou ik dit onacceptabel vinden.
Zou dit onder Henk en Sandor ook hebben gedaan en is toen door Sandor uit de kleedkamer gezet.
Maar eerst maar de feiten boven water!

Een voorzitter hoort in mijn beleving nooit in de kleedkamer te komen om verhaal te houden.

PePe

Als ik zo alles lees, dan denk ik dat de huidige selectie min of meer ook niet meer met de voorzitter spreekt? Als dit niet goed zit, hoe wil je dan goed presteren? Bijna onmogelijk?

richard

Hij is idd bij/in kleedkamer geweest, meneer Sipke heeft toen stennis gemaakt en peersman heeft hem uit kleedkamer gezet heb ik begrepen. Bepaalde spelers hadden totaal geen problemen er mee dat hij in/bij kleedkamer was. Omdat het wel even nodig was om de boel wakker te schudden. Maar ja alleenheerser Peersman en sfeerverpester en jankerd Sipke konden hier niet tegen. En vwb Sandor en Ype op voetbal gebied hebben die problemen maar voor de rest niet hoor.

denistel

een voorzitter hoort idd niet inde kleedkamer te komen maar dat hij dat wel
wou zegt in ieder geval iets over zijn beleving en dat is iets wat 90% in
de spelersgroep mist.

jum verkieke jum allemaal op sipke die speelt spelletjes maar we zullen zien
hoe het komt.

Collingwood

Citaat van: richard op november 29, 2017, 14:58:19
Hij is idd bij/in kleedkamer geweest, meneer Sipke heeft toen stennis gemaakt en peersman heeft hem uit kleedkamer gezet heb ik begrepen. Bepaalde spelers hadden totaal geen problemen er mee dat hij in/bij kleedkamer was. Omdat het wel even nodig was om de boel wakker te schudden. Maar ja alleenheerser Peersman en sfeerverpester en jankerd Sipke konden hier niet tegen. En vwb Sandor en Ype op voetbal gebied hebben die problemen maar voor de rest niet hoor.

Maar wat was de rol van Dijkhuizen dan? Want die had naar eigen zeggen ook een verstoorde relatie met Smid.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op november 29, 2017, 15:04:18
Maar wat was de rol van Dijkhuizen dan? Want die had naar eigen zeggen ook een verstoorde relatie met Smid.

Klopt van geen kant. Ype zit veel in westen van het land voor werk. Heeft geen alledaags contact met trainer. Dat is taak van de 2 koppige directie en niet vd voorzitter. Zo zijn de taken verdeeld en daar handelt hij na. Ype was er dinsdag ook niet bij ivm werk in westen van het land maar heeft wel netjes contact met dijkhuizen gehad. Die kloosterman is een opruier eerste klas en dat zal ik hem morgen ook even duidelijk maken als ik hem zie bij training.