Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Hij speelt nu tenminste een keer over ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Tja dat kan ook maar zulke acties verwacht ik eerder van de andere kant van het veld want tot nu toe is het vaak zo geweest dat hij gewoon zelf op doel afstiert en vrij voor de keeper komt te staan.

Zoals ik al ergens eerder zei maakt het met niet meer zoveel uit wat de uitslagen worden en hoop gewoon op leuke wedstrijden, maar dat acherbakse en onderhandse kakkerlakkengedrag is gewoon te triest voor woorden, ze zijn bang dat ze het voetballend niet kunnen maken kennelijk.

Tukker

Citaat van: drg op april 26, 2014, 00:25:48
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.

Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen'  :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.

Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews.  :zucht
En straks houdt Elvis zich aan het verzoek/de opdracht van Van Geel/Feyenoord en gaat hij niet scoren tegen zijn broodheer en wordt hij alsnog weer te licht bevonden voor het eerste.

Daarentegen zal Barto zich, juist tegen Feyenoord, wel in the picture willen spelen. Dus in kansrijke positie liever de bal naar Martijn en niet naar Elvis. Tenzij hij de eerste de beste bal er al in trapt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Utekleitrokken

zo 27 apr 2014, 15:13
Rel na wissel Cambuur
Van onze Telesportredactie

Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.

Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'.

Feyenoord kan vanmiddag de tweede plek in de eredivisie veiligstellen. Daarmee plaatst de ploeg van Ronald Koeman zich dan voor de voorronde van de Champions League.

Bron: Telegraaf.nl

Collingwood

Ik snap wel dat het pijnlijk is om op zo'n manier gewisseld te worden, maar eerlijk is eerlijk, hij speelde een draak van een wedstrijd.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Utekleitrokken op april 27, 2014, 15:58:29
zo 27 apr 2014, 15:13
Rel na wissel Cambuur
Van onze Telesportredactie

Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.

Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'.

Feyenoord kan vanmiddag de tweede plek in de eredivisie veiligstellen. Daarmee plaatst de ploeg van Ronald Koeman zich dan voor de voorronde van de Champions League.

Bron: Telegraaf.nl...het is de telegraaf he.

Dokkumer

Ik wacht wel op de reacties van Henk en Elvis zelf. Heb wel geleerd van Televaag berichten dat we niet te snel moeten oordelen.

drg

Ja want Manu hielp maar 1 kans om zeep en speelde de rest daarvoor ook niet dramatisch ofzo... kutkrant  :R

Benieuwd of ze uberhaupt een woord zeggen over de geweldige steun van onze mede-supporters de hele wedstrijd door, zelfs tot in de laatste minuten.

Dokkumer

Citaat van: drg op april 27, 2014, 16:47:23
Ja want Manu hielp maar 1 kans om zeep en speelde de rest daarvoor ook niet dramatisch ofzo... kutkrant  :R

Benieuwd of ze uberhaupt een woord zeggen over de geweldige steun van onze mede-supporters de hele wedstrijd door, zelfs tot in de laatste minuten.
Nee dat is niet interessant. Als er 10 stoeltjes zouden vliegen zou het pas leuk zijn met "rellen" :R

Collingwood

Goede reactie van De Jong bij FOX. Manu gewisseld omdat het gewoon niet wilde, het leek alsof hij zich inhield. Was wel boos, snapte De Jong wel en dat vond hij ook niet erg. Maar hij hoopt dat Manu op een gegeven moment ook boos op zichzelf wordt, want zo kun je niet voetballen.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op april 27, 2014, 16:50:40
Goede reactie van De Jong bij FOX. Manu gewisseld omdat het gewoon niet wilde, het leek alsof hij zich inhield. Was wel boos, snapte De Jong wel en dat vond hij ook niet erg. Maar hij hoopt dat Manu op een gegeven moment ook boos op zichzelf wordt, want zo kun je niet voetballen.
kijk...dat is een reactie!

Dokkumer

Hier kan ik prima mee leven. Manu boos omdat het niet liep en hij gewisseld werd. Zo alle sensatieverhalen weer de wereld uit.
Volgende week nog vlammen Elvis en dan met je hoofd omhoog afscheid van ons nemen.

Scc01

Wat is die telegraf toch een kutkrant. Manu moet niet piepen.

kgscc

Jan Bruin gaf aan dat Manu zich niet aan de afspraken hield.