Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

SC Cambuur - PSV, 5 februari 2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, januari 10, 2014, 23:01:02

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Citaat van: Official-Sphere op januari 24, 2014, 19:00:54
SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS

Er zullen geen PSV supporters aanwezig in het uitvak bij SC Cambuur - PSV. Ze boycotten de buscombi. #cambuur #CAMpsv

(aldus Twitter)

Als dat su is dan wordt het lekker rustig, nou ja ook al gingen er 400 lampen mee, je hoort het verschil tog niet  :devil

Kunnen we niet wat voor ze regelen? Wel zo leuk als er wat mensen in het uitvak zitten? Meteen weer een beetje goodwill kweken, wellicht nodig na DKV :P

drg

Da's gewoon een excuus natuurlijk, de vorige keer kregen ze zo'n harde trap van achteren dat ze er nog niet bovenop gekomen zijn  :_schater l8l

EastSide058

Citaat van: S(CC)upporter op januari 24, 2014, 19:13:28
Kunnen we niet wat voor ze regelen? Wel zo leuk als er wat mensen in het uitvak zitten? Meteen weer een beetje goodwill kweken, wellicht nodig na DKV :P
Tja zou wel mooi zijn maar reken daar maar niet op, er zijn echt wel een paar PSV'ers die met 20 man in een uitvak gaan staan, je kan moeilijk als supportergroep aan alle psv supporters het recht ontlenen om de boel te boycotten. Een klein groepje zal naar het uitvak gaan (20 man) daarnaast kan er pas verkocht worden in t uitvak  als de rest van Oost uitverkocht is. Daar ga ik niet vanuit midden in de week, school/werk, en het is koud. Als er geen enkele lamp komt en heel oost uitverkocht is zouden ze heel misschien een uitzondering kunnen maken...
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: denistel op januari 24, 2014, 19:03:25
al meer dan een half jaar bekend dan mutte ze een uurke vrij nemen,,zit gewoon bomvol dan he.jeugd vind het wel mooi
zo vroeg voetballen.
Maak er mar middagje vrij nimmen van. Die lui mutte dan om 2 uur oek al fut weze om hier op tied te wezen. Bin fan mening dat dit echt anders oplost wudde mut, laat die lui met de auto tot Grou en dan over inne bus.

S(CC)upporter

Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2014, 19:31:15
Maak er mar middagje vrij nimmen van. Die lui mutte dan om 2 uur oek al fut weze om hier op tied te wezen. Bin fan mening dat dit echt anders oplost wudde mut, laat die lui met de auto tot Grou en dan over inne bus.

Ja vind ik ook, die lampjes zijn ook al zielig genoeg. Kunnen ze hiermee wel gematst worden.

Dokkumer

Citaat van: S(CC)upporter op januari 24, 2014, 19:40:55
Ja vind ik ook, die lampjes zijn ook al zielig genoeg. Kunnen ze hiermee wel gematst worden.
Gaat me niet eens om de lampjes ofzo. Wij hebben in het algemeen zelf ook schijt aan de buscombi, dus waarom niet positief tegenover een gunstiger regeling staan voor de tegenstanders.

denistel

Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2014, 19:31:15

ging om galdiano he das gewoon een cambuur supporter...

je wete wanneer cambuur speelt daar ken je volgens mij alles op aanpassen als je dat wilt.

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 24, 2014, 23:04:29
ging om galdiano he das gewoon een cambuur supporter...

je wete wanneer cambuur speelt daar ken je volgens mij alles op aanpassen als je dat wilt.

Veel supporters lukt dit niet! Niet iedereen kan zomaar een uurtje vrij regelen.
Ik gelukkig wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jeff

Citaat van: Galdiano op januari 24, 2014, 23:16:36
Veel supporters lukt dit niet! Niet iedereen kan zomaar een uurtje vrij regelen.
Ik gelukkig wel.
Het is al vanaf juli bekend, heb je 6maanden de tijd om vrij te regelen.

Cor

Citaat van: jeff op januari 24, 2014, 23:22:12
Het is al vanaf juli bekend, heb je 6maanden de tijd om vrij te regelen.
_O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op januari 24, 2014, 23:16:36
Niet iedereen kan zomaar een uurtje vrij regelen.

Geen uurtje, een halve dag. Maar het is weer gelukt!! |:)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Ik blijf erbij dat 18:45 een enorme hoerentijd is doordeweeks.
Niet alleen voor onze eigen supporters, maar misschien nog wel meer voor de tegenstander.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

siepelsjeu

Volgens cambuur kaartverkoop site zijn west en zuid al uitverkocht , lijkt me sterk werk

wiekie1969

Psv weer dramatisch slecht gisteravond, die zijn echt wel te pakken in leeuwarden!!!!!!!!!!!!

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2014, 16:10:07
Ik blijf erbij dat 18:45 een enorme hoerentijd is doordeweeks.
Niet alleen voor onze eigen supporters, maar misschien nog wel meer voor de tegenstander.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

kest die oek ZIEK melden heh 8)