Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

John Hiatt

Hij wilde dus zelf weg. Heeft zelf via zaakwaarnemer laten weten open te staan voor een andere club! Poen, poen, poen.....

Oetseuuh

Scc01

De heren hier weten allemaal precies weer hoe het zit. Allemaal weer lopen zeiken op het bestuur.... Maar de meesten vergeten even dat het meneer B. Zelf is die weg wilde. Anders was hij hier wel gebleven.

moodygrunn

Citaat van: Scc01 op januari 27, 2016, 16:07:00
De heren hier weten allemaal precies weer hoe het zit. Allemaal weer lopen zeiken op het bestuur.... Maar de meesten vergeten even dat het meneer B. Zelf is die weg wilde. Anders was hij hier wel gebleven.

Hij had inderdaad ook  nee kunnen zeggen tegen een salarisverdubbeling... Zou het zelf ook niet weigeren denk ik...Dan maar naar W2...
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

niet zo generaliseren. Lees het hele topic of plaats niet zulke domme teksten :(

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 16:11:09
niet zo generaliseren. Lees het hele topic of plaats niet zulke domme teksten :(
Sinds wanneer ben jij een heer zeewolde :_schater

Denk dat je donders goed weet dat hier de zeikerds en jankers werden bedoeld, iets met een schoen passen en aantrekken weest wel?

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 16:13:34
Sinds wanneer ben jij een heer zeewolde :_schater

Denk dat je donders goed weet dat hier de zeikerds en jankers werden bedoeld, iets met een schoen passen en aantrekken weest wel?
hest geliek, sorry :_schater

CamLeeuw

De club en wij supporters zijn constanten en spelers zijn passanten. :y
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Cor

Oud spelers topic maar. Wat een lul

zeewolde

Harry L.

Ik heb van hem genoten, had dit niet verwacht. Ik hoop dat hij bij de eerste de beste training zijn beide hamstrings compleet afscheurt.
Op zo'n moment je team in de steek laten :( :R

Harry L.

Maar even in het b garnituur van Groningen en Zwolle kijken, daar zal een evt. "aanwinst" wel vandaan komen.
Vanaf nu eerst Barto in de punt ben ik bang  ;( Telstar here we come.

carlo de leeuw

Had dit niet verwacht van de heer B.
Hij heeft waarschijnlijk tijdens de 2e helft tegen ado gedacht.......wat doe ik hier eigenlijk.
Dat een concurrent met dit gemak je beste speler haalt betekent dus dat je financieel niet eredivisie waardig bent.
Red je het dit seizoen per ongeluk nog dan ben je het volgende wel aan de beurt.
Het enige wat deze 3 jaar op heeft geleverd is financieel een gezondere club.
Geld bepaald alles in voetballand.
Als die v d Streek er vanavond per ongeluk 2 in schopt is die ook weg.
HIer kan trouwens geen bestuur wat aan doen lijkt mij.
Nu maar even Cambuur kijken op eredivisie nu het nog kan :devil

Scc01

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 16:11:09

Ik bedoelde niet jou en een aantal anderen die nog een beetje de realiteit in de ogen hebben.
Doelde op het gros was als schapen begint te mekkeren dat het aan iedereen ligt behalve aan B. En een salaris verdubbeling had ik ook niet afgeslagen. Maar ik roep ook al niet jaren dat ik geld genoeg heb. Daar komtgoed eens bij dat hij einde van het seizoen de clubs voor et uitkiezen had gehad.