Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

joopie058

Citaat van: Leovardiascc op juli 16, 2014, 21:09:43
Ogbeche eerste spits komend seizoen! Scoort veel in de voorbereiding!
inderdaad maat! Alleen heeft cambuur tot nu toe wel makkelijke tegenstanders gehad natuurlijk

The Prominence

Citaat van: joopie058 op juli 16, 2014, 21:25:40
inderdaad maat! Alleen heeft cambuur tot nu toe wel makkelijke tegenstanders gehad natuurlijk

klopt maar ik heb dr alle vertrouwen in.

joopie058

Citaat van: Leovardiascc op juli 16, 2014, 21:28:12
klopt maar ik heb dr alle vertrouwen in.
ik ook, gaat weer mooi seizoen worden!  |:)

666

Ik heb net even gekeken bij de oefenwedstrijd..  Maar die B. Voetbalt wel heel erg makkelijk. Als de spelers om hem heen iets meer oog hadden voor hem had hij er wel 6 of 7 gemaakt. Als hij heel blijft is hij de eerste spits. Heel erg scherp.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Leovardiascc op juli 16, 2014, 21:09:43
Ogbeche eerste spits komend seizoen! Scoort veel in de voorbereiding!

Fit blijven en wat mij betreft de ideale nummer 1!  |:)

Eewal

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 17, 2014, 07:17:12
Fit blijven en wat mij betreft de ideale nummer 1!  |:)

Is hij nu ook al beter dan Nienhuis? Wat een topper!  :devil

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Maar ik zie de naam Hemmen ook wel vaak voorbij komen bij de uitslagen, ik weet alleen wel dat Hemmen veel meer blijft staan en minder aanwezig lijkt en zal bij serieuze wedstrijden ook wel door de mand gaan vallen. Ik neem dus dan ook aan dat we Barto voorlopig niet meer gaan zien met zijn blessure?  :zucht

Dus eigenlijk beschikken we straks nog maar over 1 spits?

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: drg op juli 17, 2014, 09:32:51
Maar ik zie de naam Hemmen ook wel vaak voorbij komen bij de uitslagen, ik weet alleen wel dat Hemmen veel meer blijft staan en minder aanwezig lijkt en zal bij serieuze wedstrijden ook wel door de mand gaan vallen. Ik neem dus dan ook aan dat we Barto voorlopig niet meer gaan zien met zijn blessure?  :zucht

Interessante discussie. Barto heeft iedereen toch verbaasd afgelopen seizoen en Hemmen viel erg tegen.

Benieuwd hoe de spelers hier mee omgaan. Zowel Barto als Hemmen zijn toch niet echte bankzitters.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 17, 2014, 09:35:32
Interessante discussie. Barto heeft iedereen toch verbaasd afgelopen seizoen en Hemmen viel erg tegen.

Benieuwd hoe de spelers hier mee omgaan. Zowel Barto als Hemmen zijn toch niet echte bankzitters.

Ik heb nu net het gevoel dat Barto dat wel kan. Die staat er wel weer als het noodzakelijk is. Hemmen lijkt mij nou precies een speler die niet als pinchhitter gebruikt kan worden. Die heeft ritme nodig. Ik had verwacht dat het daarom goed voor hem zou zijn om de volledige voorbereiding mee te lopen en veel te spelen. Ik heb niets gezien, maar ik hoor niet hele positieve verhalen.

AL

Citaat van: drg op juli 17, 2014, 09:32:51

Barto kan begin van de competitie gewoon spelen hoor. Jongen met veel conditie die snel weer op niveau is lijkt mij. Afgelopen seizoen was barto na de winterstop gewoon onze beste spits.
Ogbeche met kop en schouders de beste spits qua potentie. Barto 2e spits. Hemmen 3e spits.
Zo kijk ik er tegenaan.

de Schoot

Hoho, Barto speelde met een beter wordende Lukoki en Manu.
Hemmen speelde zowat alleen.

Dokkumer

Citaat van: de Schoot op juli 17, 2014, 11:39:16
Hoho, Barto speelde met een beter wordende Lukoki en Manu.
Hemmen speelde zowat alleen.
Maar dan nog het feit dat Hemmen behoorlijk statisch is. 840x buitenspel, waarbij Barto zich veel meer aanbood, ook aan het middenveld.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2014, 11:40:38
Maar dan nog het feit dat Hemmen behoorlijk statisch is. 840x buitenspel, waarbij Barto zich veel meer aanbood, ook aan het middenveld.

Doordat Barto zich altijd aanbood op het middenveld stond er in de aanval daaropvolgend niemand voorin.. Dan heb ik liever iemand die lekker statisch voorin staat die ze er wel in pist...

Dokkumer

Citaat van: Timmie op juli 17, 2014, 11:45:35
Doordat Barto zich altijd aanbood op het middenveld stond er in de aanval daaropvolgend niemand voorin.. Dan heb ik liever iemand die lekker statisch voorin staat die ze er wel in pist...
Dan moet er een middenvelder overheen kletsen door die spitspositie in te vullen. Rendement Hemmen hetzelfde, die staat dan wel in die spits, maar tig keer buitenspel.