Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 4 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter, justremco

Dennis Telgenkamp

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 16:00:04

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: grijskijker op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..

Is toch gewoon vraag jonge.....ieder zijn mening doe niet su zielig, als jij dat vind prima!! Ik vind dat hij qua coaching en hoge ballen veel onrust veroorzaakt bij onze eigen verdediging, op de lijn is ie aardig dus maak dan de keuze door te blijven staan en coach je spelers tijdig en goed aan!!

Dokkumer

Eindelijk punten gepakt! Mag ook wel eens gezegd worden  :y

Bernardo

Jep, haalde die vrije trap er best uit.

De Gast

Schitterende redding, net als afgelopen vrijdag

Dokkumer

Even later toch ook nog een cruciale redding? Of zat Geert weer te zwetsen? ;)

denistel

cruciale reddingen en daar door tercht motm,,,jammer dat ie in de 91 e
minuut niet de oscar Zijlstra trap in huis had....keeper was mee spelers
van eindhoven allemaal op onze helft dan ram je die bal toch meteen
zo ver mogelijk richting die goal.

Clint

Kom op D. Hij had al 3 keer over de middellijn geschoten. Voor de vierde keer had ie de kracht niet meer. :devil

Maar verder keurig gekeept en terecht MOTM.

gewoon een fan

Ik snap het positieve niet zo  :? of zijn wij zo snel verwend voor wat betreft deze keeper  ;)
Hij heeft deze wedstrijd inderdaad geen cruciale fouten gemaakt en dat is voor hem natuurlijk al heel wat,de reddingen die hij maakte waren normale reddingen vind ik.
De redding op de vrije trap was 1tje die hij ook moest maken mijns inziens.
De bal was in het midden van de goal en van een hele grote afstand en nog presteert Telgenkamp het nog om de bal met zijn linkerhand,terwijl hij met rechts veel meer bereik heeft als de bal rechts van hem komt,via de lat uit de goal te frummelen.
Hij straalt nog steeds niets uit en heerst nog niet in zijn eigen 16.
Begrijp mij goed ik ben blij dat er tenminste de laatste 2 wedstrijden een klein beetje progressie te zien is maar ik verwacht gewoon meer van een keeper van dit niveau  :proost

Andre-Lwd

Wat een gezeik, die jongen heeft een prima pot gespeeld, klaar.

666

Een zwaluw maakt nog geen zomer 
De zwaluw is weer terug in het land. Deze trekvogel overwintert in Afrika en keert ieder voorjaar weer terug om op dezelfde plek een nest uit te broeden. De uitdrukking betekent dat je niet te snel tevreden moet zijn, met andere woorden je moet niet te vroeg juichen.   :devil

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

papagaaiensoep

Inderdaad. Super natuurlijk die redding tegen Eindhoven en mooi voor 'em dat MOTM wudden is. Maar keeper op dit niveau moet minimaal geen tot heel weinig fouten maken. Zolang daar nog geen sprake van is, ben ik nog geen fan. Tien wedstijden foutloos (tja, toch het lot van een keeper) en een paar keer punten pakken, kijk dan hewwe het ergens over.

MP4L

Hij word met de wedstrijd beter. Er zijn nog een aantal dingen wat beter kan. Zoals het spel opbouw, duurt allemaal net nog te lang.

Maar de reddingen die hij maakt zijn een genot om naar te kijken, ga zo door! Stiekem blijf ik het spannend vinden als er weer een bal in de buur komt :P

richard

Kleine tip, stop met keepen, je kunt er helemaal niks van, verschrikkelijk!!

Sonnema

Drama heel snel terugsturen

John Hiatt

Zonder keeper spelen lijkt me het beste. Graag stoppen met keepen.