Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

We kunnen er lang over praten. Maar ik mag toch hopen dat Lukoki en Hemmen niet in de basis staat aankomende wedstrijd....... Tenenkrommend heb ik zitten kijken naar die twee clowns. De een kan niet en de andere wil niet. Kan het wel de topscoorder zijn maar op deze manier......

Lore

Citaat van: Scc01 op februari 10, 2014, 19:42:49
We kunnen er lang over praten. Maar ik mag toch hopen dat Lukoki en Hemmen niet in de basis staat aankomende wedstrijd....... Tenenkrommend heb ik zitten kijken naar die twee clowns. De een kan niet en de andere wil niet. Kan het wel de topscoorder zijn maar op deze manier......

Dus na het volledig afbranden van Lukoki gaan wij nu met Hemmen beginnen?

Collingwood

Hemmen kan er ook niks aan doen dat de TS hem opstelt terwijl dat fysiek helemaal niet verantwoord was. En hem dan een clown noemen  :R. Zonder hem stonden we nu stijf onderaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Hemmen is niet fit, een schande dat de TS hem toch opstelt!

Scc01

Citaat van: Lore op februari 10, 2014, 19:55:47
Dus na het volledig afbranden van Lukoki gaan wij nu met Hemmen beginnen?

Nee op zich niet, eerder de TS die een speler die niet fit is laat staan. Want dat blijkt de oorzaak te zijn.

Scc01

Citaat van: Collingwood op februari 10, 2014, 20:12:17
Hemmen kan er ook niks aan doen dat de TS hem opstelt terwijl dat fysiek helemaal niet verantwoord was. En hem dan een clown noemen  :R. Zonder hem stonden we nu stijf onderaan.

Als je niet fit bent geef je toch aan dat je niet kan spelen of niet dan......  Voor de wedstrijd.

Harry L.

Hij is hopeloos uit vorm en heeft geen wedstrijdritme. Daar komt bij dat als hij fit is hij niet meer de onbetwiste nummer een is na de komst van ogbeche. Zie hem nog staan na dkv. thuis. De welbekende boer met kiespijn. Misschien is hij wel op zijn zieltje getrapt.

Collingwood

Citaat van: Scc01 op februari 10, 2014, 20:27:14
Als je niet fit bent geef je toch aan dat je niet kan spelen of niet dan......  Voor de wedstrijd.

Lodeweges weet dat best (zie Hemmen-topic). Hij heeft het sowieso in de rust aangegeven en toen is hij er gewoon in gebleven. Is dat dan Hemmen zijn schuld of die van de TS?

Montana

Is Hemmen zelf ook niet verantwoordelijk voor het feit dat hij speelt?
Hij zal zelf wel aangeven of hij kan spelen of niet.

The Prominence

hopen dat hemmen weer wat in vorm komt, we zullen hem nodig hebben de komende weken.

Collingwood

Citaat van: Montana op februari 10, 2014, 20:30:19
Is Hemmen zelf ook niet verantwoordelijk voor het feit dat hij speelt?
Hij zal zelf wel aangeven of hij kan spelen of niet.

Vast wel. Maar een voetballer zal toch als het een beetje kan zeggen dat hij kan spelen? Dan is het aan de TS om zo iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen, lijkt me.

Scc01

Citaat van: Collingwood op februari 10, 2014, 20:36:59
Vast wel. Maar een voetballer zal toch als het een beetje kan zeggen dat hij kan spelen? Dan is het aan de TS om zo iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen, lijkt me.

Klopt op zich wel, maar geloof me als jij zegt ik kan niet meer verder dan wordt je gewisseld.....

sunderland

Je hoopt gewoon dat ie een opleving heeft .En iedereen weet ook dat als wij zondag met barto spelen 30% minder zijn.Egels 2 e helft is het enige goede wat ik dit seiz van hem heb gezien .Hemmen heeft het gewoon heel goed gedaan dit seiz

Tukker

Er zijn teams die bij corners een mannetje bij de 1e en 2e paal hebben. Zeker als je keeper niet 1 van de grootste is misschien niet onverstandig.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

legeips

Citaat van: Tukker op februari 10, 2014, 21:25:44
Er zijn teams die bij corners een mannetje bij de 1e en 2e paal hebben. Zeker als je keeper niet 1 van de grootste is misschien niet onverstandig.

Ontzettend eens!!!
Dit is ook niet de eerste keer dat we vanuit een corner een goal tegen krijgen die bij een paal bezetting voorkomen had kunnen worden.

Van Boxtel had beter bij de paal kunnen staan, dan de 3 heraclieden vanuit de buitenkant dekken.. Zucht..