Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Hij heeft het gewoon niet, wordt hem ook niet. Mooi weggeven aan wie hem maar wil hebben

carlo de leeuw

Citaat van: Harry L. op oktober 28, 2014, 18:18:04
Hij heeft het gewoon niet, wordt hem ook niet. Mooi weggeven aan wie hem maar wil hebben
dan kan je de helft van de ploeg die tegen feyenoord speelde wel gratis weggeven.
Spelers worden vaak te snel opgegeven.
Je kan hem sowieso niet beoordelen op 10 min tegen feyenoord.Was natuurlijk veel te onrustig omdat hij zonder wedstrijdritme/vertrouwen enz. van alles wil laten zien tegen , ook nog, een top club in die paar minuten.
Ik ben (nog) niet overtuigd dat hij te licht is voor een club als Cambuur.

Gasgeve

Hij speelde 30 min. mee tegen Feyenoord. Je kan morgen niet beoordelen of die het niveau eredivisie wel of niet aankan, maar je kan morgen wel beoordelen of Bob zijn laatste kans gaat pakken. Als die morgen as stront speelt, dan is het gebeurd met Bob lijkt me.

carlo de leeuw

Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2014, 18:48:12
Hij speelde 30 min. mee tegen Feyenoord. Je kan morgen niet beoordelen of die het niveau eredivisie wel of niet aankan, maar je kan morgen wel beoordelen of Bob zijn laatste kans gaat pakken. Als die morgen as stront speelt, dan is het gebeurd met Bob lijkt me.
Spelers die altijd spelen en dus veel vertrouwen krijgen/hebben laten vaak ook zien wat ze zo ongeveer kunnen.
Bij bankzitters met weinig vertrouwen is dat natuurlijk wel wat anders.
Als Schepers dit forum leest raakt ie waarschijnlijk helemaal in de stress hahaha.

Harry L.

Citaat van: carlo de leeuw op oktober 28, 2014, 18:42:17
dan kan je de helft van de ploeg die tegen feyenoord speelde wel gratis weggeven.
Spelers worden vaak te snel opgegeven.
Je kan hem sowieso niet beoordelen op 10 min tegen feyenoord.Was natuurlijk veel te onrustig omdat hij zonder wedstrijdritme/vertrouwen enz. van alles wil laten zien tegen , ook nog, een top club in die paar minuten.
Ik ben (nog) niet overtuigd dat hij te licht is voor een club als Cambuur.

Ik oordeel over zijn carriere tot nu toe, vond hem in zijn eerste periode al zeer matig en was blij dat hij naar Utrecht ging. Omdat hij uit de eigen jeugd komt zijn er gelukkig voor hem nog personen zoals jij die er nog enigszins in geloven.

Utekleitrokken

Nope, afzagen tot aan de enkels. Piet krediet woont hier niet (meer). Is toch niks mis met Jupiler league? Denk dat ie daar wel tot zijn recht komt, want voetballen kan ie echt wel.

carlo de leeuw

Citaat van: Harry L. op oktober 28, 2014, 19:26:28
Ik oordeel over zijn carriere tot nu toe, vond hem in zijn eerste periode al zeer matig en was blij dat hij naar Utrecht ging. Omdat hij uit de eigen jeugd komt zijn er gelukkig voor hem nog personen zoals jij die er nog enigszins in geloven.
Ik vond hem inderdaad wel wat hebben in zijn eerste periode, maar ben mij ervan bewust dat dat wel jupiler was.
Ik zeg ook niet dat ik hem op dit moment goed genoeg vind voor Cambuur, maar vooral dat je hem niet te snel moet opgeven.
Op de trainingen kan de ts vrij snel beoordelen of iemand de juiste kwaliteiten heeft en die stellen hem voorlopig niet veel, maar toch zo nu en dan nog wel op.

Harry L.

Citaat van: carlo de leeuw op oktober 28, 2014, 19:42:01
Ik vond hem inderdaad wel wat hebben in zijn eerste periode, maar ben mij ervan bewust dat dat wel jupiler was.
Ik zeg ook niet dat ik hem op dit moment goed genoeg vind voor Cambuur, maar vooral dat je hem niet te snel moet opgeven.
Op de trainingen kan de ts vrij snel beoordelen of iemand de juiste kwaliteiten heeft en die stellen hem voorlopig niet veel, maar toch zo nu en dan nog wel op.

Hij komt nu even in het stuk voor omdat Meleg, de Ridder en Schet wegvallen. Ik had Steblecki wel weer eens willen zien.

PePe

Ik had Steblecki wel weer eens willen zien.

Morgen in de beker!!

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2014, 17:35:34
Als ie morgen goed speelt tegen amateurs zegt het natuurlijk ook weinig

Maar kan hij wel wat ritme opdoen

dit is mien club

Citaat van: PePe op oktober 28, 2014, 22:02:43

Morgen in de beker!!

Steblecki speelt ook
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

oldehove

Citaat van: PePe op oktober 28, 2014, 22:02:43

Morgen in de beker!!
Beste beker heb je dan nodig als je Steblecki in de beker wil zien !  :P 8P :zweep
ut komt su as het komt

Marc S

Citaat van: oldehove op oktober 29, 2014, 09:50:25
Beste beker heb je dan nodig als je Steblecki in de beker wil zien !  :P 8P :zweep

Gewoon een aantal keer opvouwen komt het helemaal goed.  :y

Hilversum voor Cambuur

Linksbuiten Bob Schepers wil belangrijk zijn voor Cambuur
,,Ik doe er alles aan om beter te worden''

Cambuur struikelde afgelopen zondag over Feyenoord. De Rotterdammers wonnen in Leeuwarden met 0-1 door een doelpunt van Jens Toornstra. Cambuur zakt naar de zesde plaats, maar heeft evenveel punten als de nummer vijf: sc Heerenveen.

Feyenoord heeft een grote naam, maar die is louter gebaseerd op het verleden. In 1970 won het als eerste Nederlandse club de Cup voor landskampioenen. Het zijn de tijden van Willem van Hanegem en Wim Jansen, van 'IJzeren Rinus' Israël en Theo 'De Tank' Laseroms, van de fameuze dribbelaar Coen Moulijn en de trefzekere Zweedse spits Ove Kindvall. De jaren daarna wist Feyenoord een paar keer landskampioen te worden, won het twee keer de Supercup, enkele KNVBbekers en in 2002 de UEFA Cup. Mooi, maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan met de club. Vandaag de dag is Feyenoord een matige ploeg met meer woorden dan daden. Cambuur in goeden doen, had de ploeg van trainer Fred Rutten opgerold...

Cambuurtrainer Henk de Jong: ,,Vooraf hadden we op meer gerekend, maar we waren niet goed genoeg. Het ontbrak ons aan lef, aan felheid, normaal een kwaliteit, en we speelden niet het voetbal dat we normaal spelen. Het was allemaal te tam. De nederlaag is dan ook terecht. Een gelijkspel was het maximaal haalbare.''

Ook Bob Schepers, die in de 60ste minuut inviel voor Sander van de Streek, vond het geen goede wedstrijd. De linksbuiten van Cambuur had, net als de supporters, op meer gerekend. ,,Als je kijkt hoe we de afgelopen maanden hebben gespeeld, dan was dit onder de maat. Wel hebben we alles geprobeerd, maar het zat er niet in.''

,,Een schande is het verlies overigens niet. Natuurlijk is Feyenoord niet de grote club van weleer, maar ze behoren wel tot de top van Nederland. Wil je van Feyenoord winnen, dan moet je zelf ook top zijn. Dat waren we niet. Uiteraard zijn we teleurgesteld, de nederlaag had niet gehoeven, maar soms loopt het niet. Dit was zo'n moment.''

Schepers moest voor meer dreiging zorgen, maar zijn inbreng zorgde niet voor een ommekeer in de wedstrijd. ,,We gingen het laatste half uur opportunistisch spelen, met veel lange ballen, dat is niet mijn spel. Verdedigend heb ik wel mijn ding gedaan, maar aanvallend kwam er te weinig uit.''

De 22-jarige linksbuiten van Cambuur is geen vaste waarde in het team van trainer Henk de Jong en moet het van invalbeurten hebben. Een tegenvaller voor Schepers die overkwam van FC Utrecht en juist naar Cambuur terugkeerde om meer speelminuten te maken. ,,Ik kom weinig aan voetballen toe. Dat is balen, maar ik snap het wel. De
wedstrijden die ik gespeeld heb, waren niet super. Dat moet anders. Dat weet ik zelf ook wel. Daar werk ik hard aan. Ik train fanatiek en word extra begeleid door assistent-trainer Arne Slot. Ik doe er alles aan om beter te worden. Natuurlijk wil ik mezelf in de basis spelen. Dat is mijn doel. Ik wil belangrijk zijn voor Cambuur.'' Zondag speelt Cambuur tegen Willem II. De ploeg van trainer Jurgen Streppel won met 1-3 van Heracles Almelo en bezet momenteel de negende plaats. Het verschil met Cambuur is slechts 1 punt.

Schepers: ,,We zullen Willem II beslist niet onderschatten en gaan voor de winst. Ons doel is handhaven in de eredivisie, maar we willen zo hoog mogelijk eindigen. Dat betekent, elke wedstrijd een goed resultaat neerzetten, zoveel mogelijk punten pakken. Willem II is op dit moment een directe concurrent, het zou mooi zijn als we die ploeg op achterstand kunnen zetten.''

John Hiatt

Topperrrrrrrrrrrrrrrr.