Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Het duurde erg lang voor die bal in de laatste minuten eindelijk uit t spel ging. Tsja, lullig, maar ook ik was érg blij met het laatste fluitje! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Oebele bedankt jonguh .Ik zal jou biljartbalpass nooit weer vergeten .De mooiste pass die ik ooit heb gezien in het cambuurstadion .Je weet zelf nog wel wanneer denk ik .

Bernardo

Delamere

Mooie speler, mooi mens. Succes bij Harkemase Boys!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Unknown

ik gun hem het aller beste hoor, was leuke speler in de bier competitie. Maar er word nu wel erg overdreven gedaan.

Succes bij Harkema

Dokkumer

Citaat van: Unknown op december 23, 2014, 10:02:35
ik gun hem het aller beste hoor, was leuke speler in de bier competitie. Maar er word nu wel erg overdreven gedaan.

Succes bij Harkema
?? Overdreven?? Oepie had een behoorlijk aandeel in het kampioenschap van 2 seizoenen geleden. Dat herinneren we ons nog steeds heel goed en hebben hem daarvoor zaterdag nogmaals bedankt. Voor de Eredivisie kwam hij helaas tekort, alhoewel ik hem echt wel wat meer wedstrijden had gegund.

SCCRulez

Prachtspeler! Succes #Harkema

Gasgeve

Stond toch wel voor lul in de laatste wedstrijd. Als je hem in de 90e minuut nog niet durft te brengen, breng hem dan niet.

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op december 24, 2014, 10:14:39
Stond toch wel voor lul in de laatste wedstrijd. Als je hem in de 90e minuut nog niet durft te brengen, breng hem dan niet.
Ondanks dat ik na de penalty niet het gevoel meer had dat we punten zouden laten liggen snap ik het ook wel. Hoe graag we Oebele een mooi afscheid hadden willen geven met speelminuten, het resultaat van deze wedstrijd was vele malen belangrijker.
En ik heb begrepen dat Oebele het zelf niet eens zo erg vond..

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Keira op december 20, 2014, 23:47:24
Beetje scheids had het aangevoeld erg jammer |:) |:) |:)

Hij stond idd al klaar en de bal was ook nog een keer over de lijn gegaan, jammer maar k wens m veel succes in de verloop van z'n carriere!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op december 24, 2014, 11:33:55
Ondanks dat ik na de penalty niet het gevoel meer had dat we punten zouden laten liggen snap ik het ook wel. Hoe graag we Oebele een mooi afscheid hadden willen geven met speelminuten, het resultaat van deze wedstrijd was vele malen belangrijker.
En ik heb begrepen dat Oebele het zelf niet eens zo erg vond..
Nee tuurlijk zegt hij dat hij het niet erg vond, maar als je hem niet goed genoeg vindt om 1 minuut mee te doen, moet je hem niet bij de selectie laten zitten. Stond gewoon voor lul in mijn ogen.

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Gasgeve op december 24, 2014, 12:39:58
Nee tuurlijk zegt hij dat hij het niet erg vond, maar als je hem niet goed genoeg vindt om 1 minuut mee te doen, moet je hem niet bij de selectie laten zitten. Stond gewoon voor lul in mijn ogen.

Henk de jong zei als de stand en de wedstrijd het toe laat. Maar wat mij betreft had ie er best in mogen komen. Is tog een beetje een held geworden bij cambuur en dan gun je die man tog een aantal minuten
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op december 24, 2014, 12:39:58
Hij heeft het hele seizoen niet bij de selectie gezeten, hij zat er juist bij om hem een waardig afscheid te gunnen niet omdat hij zo goed was/is.