Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Het idee om het nieuw supporters home op te delen in meerdere ruimtes vind ik zeker geen slecht idee. Daar kun je meerdere generaties supporters en grotere doelgroep in kwijt. Ben vaak genoeg in het hertje geweest maar wat mij ook opvalt is altijd de oubolligheid. Altijd dezelfde mensen, amper onder de dertig jarigen. Inderdaad weinig aantrekkelijk voor jeugd. Ik snap wel dat die massaal weg blijft. Het idee van thema's Is niet slecht bedacht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Citaat van: Drumfather SCC op mei 25, 2015, 12:44:56
Dit voorstel mag ik heel erg lijen  :zweep
Beter dan enig andere meuk in ieder geval die je soms ziet in Homes..
Dit moet dan maar het openingsnummer vant nieuwe home worden....
http://youtu.be/RHHu7Gs1hSA
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Drumfather SCC

Citaat van: Len Cantello op mei 25, 2015, 16:48:02
Dit moet dan maar het openingsnummer vant nieuwe home worden....
http://youtu.be/RHHu7Gs1hSA

Geen verkeerde keuze Len  |:)
Maar aangezien ze het altijd over ''De hel van Leeuwarden'' hebben vind ik deze ook toepasselijk!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 08:52:15
Misschien idee om het nieuwe supportershome in 2 gedeeltes op te delen, dan kan je de "oudjes" en de "jeugd" blij maken..

Citaat van: Drumfather SCC op mei 25, 2015, 17:01:01
Geen verkeerde keuze Len  |:)
Maar aangezien ze het altijd over ''De hel van Leeuwarden'' hebben vind ik deze ook toepasselijk!

En dan de deurtjes open tussen de twee gedeeltes  :_schater
Henk, held, bedankt

Sakin

Ik zit net even naar dit sfeer filmpje te kijken van Sneijder bij Galatasary:

http://copa90.com/wesley-sneijder-leads-incredible-galatasaray-title-celebrations/

Maar die vuur kanonnen moeten ook even in de begroting van het nieuw stadion super gaaf man!!!

dizzhead

De beste sfeer maak je met spullen die je na de wedstrijd bij t grofvuil dondert. Geen machines ajb.

SCC-J

Eens is ook wat meer voor concerten en feesten.

Sakin

Die geschilderde doeken... Op wat voor materiaal is dat dan? Zoals 'infamous' doek

Kunstgras

Is vrij dunne stof en wordt in Polen besteld. Kostprijs om zo een doek met die afmeting te maken ligt trouwens om en nabij de 1.000 euro aan materiaalkosten.

DayDreamer

Citaat van: Kunstgras op juni 04, 2015, 11:09:12
Is vrij dunne stof en wordt in Polen besteld. Kostprijs om zo een doek met die afmeting te maken ligt trouwens om en nabij de 1.000 euro aan materiaalkosten.

Is een fantastisch doek trouwens, ook mooie tekst. Mijn favoriet. :thumbsup

SCC-J

Na het succes van vorig jaar organiseert Supportersclub Cambuur Culture komende zaterdag de tweede editie van de Cambuur Culture Cup.

Het 7-tegen-7 supporterstoernooi zal worden afgewerkt op Sportpark Lionello, de thuisbasis van Lions'66. Deelname aan het toernooi is niet meer mogelijk. Met niet minder dan zestien deelnemende teams is het deelnemersveld overvol.

Iedereen die Cambuur een warm hart toedraagt is echter van harte welkom om de sportieve prestaties van de Cambuursupporters te mogen aanschouwen. Goed voetbal wordt op dit toernooi afgewisseld met soms hilarische capriolen. Onder het genot van een biertje vormt dit een mooi schouwspel.

Cup en BBQ

Na afloop van het toernooi wordt bovendien een BBQ georganiseerd, en is er live muziek van Ricky. Dit alles tezamen vormt volgens Cambuur Culture de perfecte afsluiting van wederom een fantastisch voetbalseizoen.

De Cambuur Culture Cup begint om 12.00. Wie voor goed voetbal komt hoeft niet eerder te komen dan 15.00, wanneer de kwartfinales worden afgewerkt. De prijsuitreiking zal om 17.00 worden gedaan door een 'special guest'. Hierna zullende de BBQ's worden ontstoken.

Voor wie mee wil doen met de BBQ, er zijn nog een beperkt aantal BBQ-pakketjes verkrijgbaar. Aanmelden voor de BBQ kan door een mail te sturen naar activiteiten@cambuurculture.nl (op=op)

http://www.suksawat.nl/tweede-editie-cambuur-culture-cup-zaterdag-13-juni/

Sakin

Citaat van: Kunstgras op juni 04, 2015, 11:09:12

Ik ken ook een bedrijfje in Polen die dat soort materiaal beprinten. Dus misschien kan ik eens navraag doen wat het kost!

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juni 18, 2015, 19:13:00
Ik ken ook een bedrijfje in Polen die dat soort materiaal beprinten. Dus misschien kan ik eens navraag doen wat het kost!
Cambuur Culture laat niks printen, die schilderen alles zelf met bier, zweet en kwasten! ;)

Sakin

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2015, 19:15:10
Cambuur Culture laat niks printen, die schilderen alles zelf met bier, zweet en kwasten! ;)

Dat moet je er ook inhouden. Maar hoe meer geld je over houdt des te vaker je biertjes kunt gaan drinken voor een nieuw supergaaf spandoek!!!

Dokkumer

Die biertjes zijn voor eigen rekening :D Ik ga van mijn donatie/lidmaatschapsgeld geen zuipavondjes van het bestuur sponsoren :devil

Persoonlijk heb ik liever dat CC wat meer betaalt voor een handgemaakt doek dan voor een prikje een (misschien wel net zo mooi) gedrukt doek. En ik ben van mening dat de rest van de leden hier hetzelfde over denkt.