Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Cambuur heeft zeer professioneel gespeeld. Achterin de boel goed dicht gehouden en de bal geduldig rondgespeeld, wachtend op de juiste mogelijkheden. Die hebben we ook zeker gehad, met een beetje geluk win je de wedstrijd. Aan de andere kant schijnt het doelpunt van AZ onterecht te zijn afgekeurd (heb het zelf nog niet gezien), dus met een puntje kan ik wel leven.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2014, 17:12:58
Cambuur heeft zeer professioneel gespeeld. Achterin de boel goed dicht gehouden en de bal geduldig rondgespeeld, wachtend op de juiste mogelijkheden. Die hebben we ook zeker gehad, met een beetje geluk win je de wedstrijd. Aan de andere kant schijnt het doelpunt van AZ onterecht te zijn afgekeurd (heb het zelf nog niet gezien), dus met een puntje kan ik wel leven.
keek hem net terug, als ik eerlijk ben sloeg het helemaal nergens op dat hij afgekeurd werd want er was niets aan de hand.
maar dat vind ik heeeleeemaaal niet erg ;)

marrumer

ik zag fred rutten naar de tribune lopen voor de wedstrijd. wat deed hij hier nou?

Treb

Citaat van: marrumer op maart 30, 2014, 17:18:31
ik zag fred rutten naar de tribune lopen voor de wedstrijd. wat deed hij hier nou?

Voor Manu

Collingwood

Citaat van: Cambuur058 op maart 30, 2014, 17:16:59
keek hem net terug, als ik eerlijk ben sloeg het helemaal nergens op dat hij afgekeurd werd want er was niets aan de hand.
maar dat vind ik heeeleeemaaal niet erg ;)

Was inderdaad gewoon een goal. Maar ik zie nu ook dat wij in de eerste helft een penalty hadden moeten hebben, Ritzmaier wordt gewoon met twee handen richting het (kunst)gras geduwd. Dus dat heft elkaar mooi op.
Kalmte alleen kan u redden.

marrumer

Galdiano

Citaat van: marrumer op maart 30, 2014, 17:18:31

Kwam naar Manu kijken!

Hij vond hem lui, en zocht te vaak een speler op ipv te kiezen om samen te spelen!
77 minuut vertrok hij, en had genoeg gezien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scc-aaron

Ook al 7 wedstrijden niet verloren, heel knap.

Galdiano

Ik heb de P in! Dat kut AZ moet je toch gewoon met 2-0 3-0 naar huis sturen.
Wij verliezen Utrecht en Nec, en de druk ligt vol bij Cambuur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op maart 30, 2014, 17:42:31
We blijven ongeslagen de rest van het seizoen. Let maar op.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

niet zo negatief joh...

Tanjajeah

Citaat van: scc-aaron op maart 30, 2014, 17:40:55
Ook al 7 wedstrijden niet verloren, heel knap.

Geweldige prestatie. Al begreep ik niet helemaal waarom Barto eruit werd gehaald, want die speelde wederom een prima partij. Als een speler goed speelt mag je m wat mij betreft laten staan. En nadat Hemmen en Ogbeche erin kwamen werd het spel er eigenlijk niet beter op. Pas toen Bakker erin kwam voor Lukoki werd het door de herstelde veldbezetting weer beter. Van Moorsel overigens weer matig.

Inglorious Bastard

NEC en Utrecht beide een punt Vittesse en ADO winst en verlies in Rotterdam

Sent from my HTC One using Tapatalk

Tanjajeah

Al 7 wedstrijden ongeslagen zijn en dan 2 keer verliezen van clubs die onder ons staan klinkt niet erg logisch. En de druk ligt toch vooral op NEC en Utrecht.

Holwerd voor Cambuur

Misschien zijn we teveel verwend, maar ik had er vandaag ook meer van verwacht. Az, wat al veel wedstrijden in korte tijd heeft gespeeld en nog maar weinig heeft gewonnen buitenshuis, moet je aanpakken zoals elke vorige thuiswedstrijd. We tikten altijd al veel rond achterin (wat ik niet zo'n probleem vind), maar Vd Laan en Leeuwin stonden nu zelfs heel vaak stil met de bal :|
Daarbij had winst je bijna zekerheid gegeven vwb handhaving. Nu zijn de 2 komende uitwedstrijden toch wel erg belangrijk. Vitesse en Feyenoord daarna zijn ook nog aan het spelen voor plek 2, dus die worden ook lastig zat.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021