Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 6 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: drg op maart 30, 2014, 20:35:47
Ik word onderhand schijtziek van die penals die ons ontnomen worden (en zekere vrije trappen die we hadden moeten krijgen), dat kost ons gewoon 2 punten, daar waar een zekere provinciale ploeg hier in de buurt wel omkomt in de gegeven penalties... Het is net alsof we niet mogen van de KNVB  :R

Ik hou 't er alleen maar op dat onze ploeg ook niet voluit is gegaan voor de komende wedstrijden, met name Van der Laan was een ergernis achterin, die liep constant te wandelen alsof ie ergens op 't strand liep.

Penalty had gegeven moeten worden, maar we hoeven niet te klagen over dat afgekeurde goal.

Hilversum voor Cambuur

Die Utrecht vrienden van me zijn me al helemaal gek aan het maken. Wedstrijd van het jaar voor hun, benieuwd hoe Cambuur met die druk omgaat daar!

drg

Citaat van: Marc S op maart 30, 2014, 20:42:29
Penalty had gegeven moeten worden, maar we hoeven niet te klagen over dat afgekeurde goal.

Nee dan was het 1-1 geweest maar dan hadden we alsnog die vrije trap moeten krijgen door die terugspeelbal van hun.

Lore

Citaat van: drg op maart 30, 2014, 20:47:21
Nee dan was het 1-1 geweest maar dan hadden we alsnog die vrije trap moeten krijgen door die terugspeelbal van hun.

:_schater :_schater

carlo de leeuw

Cambuur is waardeloos.nog 5 wedstrijden te gaan en nog niet eens veilig.slechts 5 punten boven de nacompetitie en maar 7 ploegen onder ons en dat nog wel met de laagste begroting.dit kan zo niet langer :devil

Josli

Citaat van: Lore op maart 30, 2014, 20:58:10
:_schater :_schater

Daar hoor ik niemand over en ik ben geen regelgoeroe. Maar als een verdediger van ongeveer 3 meter afstand volledig bewust terugspeelt op zijn keeper. En deze vangt hem keurig. Dat mag toch niet?
Wat mij betreft een grotere fout van de scheids dan de overtreding op Ritzmaier (was toch ook echt buiten de 16) en de afgekeurde goal.

Marc S

Citaat van: drg op maart 30, 2014, 20:47:21

Weet ik niet zo zeker, dacht dat dat mag in dat kleine hokje. Ene moment word er wel voor gefloten ander moment niet. Vind het maar vreemd.

Lore

Citaat van: Josli op maart 30, 2014, 21:07:28
Daar hoor ik niemand over en ik ben geen regelgoeroe. Maar als een verdediger van ongeveer 3 meter afstand volledig bewust terugspeelt op zijn keeper. En deze vangt hem keurig. Dat mag toch niet?
Wat mij betreft een grotere fout van de scheids dan de overtreding op Ritzmaier (was toch ook echt buiten de 16) en de afgekeurde goal.

Ik ben het er helemaal mee eens! Als dat geen terugspeelbal meer was dan kunnen wij die regel net zo goed afschaffen

Ik moest lachen omdat wij de fouten van de scheids tegen elkaar aan het wegstrepen waren

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 30, 2014, 21:48:16
Ik ben het er helemaal mee eens! Als dat geen terugspeelbal meer was dan kunnen wij die regel net zo goed afschaffen

Zat niet eens in de samenvatting 8P
Henk, held, bedankt

DMS78

De kopbal ook niet die door Esteban werd weggetikt uit de hoek...

Viper

drg

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 30, 2014, 22:02:22
Zat niet eens in de samenvatting 8P

Die van de NOS willen wel eens verschillen van FOX, want in die van FOX heb ik het wel gezien en die commentator vond 't ook raar dat 't geen vrije trap was.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: drg op maart 31, 2014, 01:10:15
Die van de NOS willen wel eens verschillen van FOX, want in die van FOX heb ik het wel gezien en die commentator vond 't ook raar dat 't geen vrije trap was.

Ja zag ik later ook! Samenvattingen van de NOS zijn wel een stuk leuker vind ik.
Henk, held, bedankt

Clint

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 30, 2014, 20:42:56
Die Utrecht vrienden van me zijn me al helemaal gek aan het maken. Wedstrijd van het jaar voor hun, benieuwd hoe Cambuur met die druk omgaat daar!

Dat kan ik je wel vertellen. Deze uitwedstrijd gaan we ook weer verliezen. Utrecht speelt vechtvoetbal en dat ligt ons niet. Wij kunnen het beste meekomen met voetballende ploegen.

michello

Citaat van: clint op maart 31, 2014, 07:33:15
Dat kan ik je wel vertellen. Deze uitwedstrijd gaan we ook weer verliezen. Utrecht speelt vechtvoetbal en dat ligt ons niet. Wij kunnen het beste meekomen met voetballende ploegen.

Nou dat weet ik nog zo net niet. Groningen speelt thuis ook zo en vond dat we daar aardig overeind zijn gebleven. Gister ook amper iets weggegeven dus heb vertrouwen in goed resultaat, als we voorin wat scherper zijn.