Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel

Citaat van: de Schoot op februari 11, 2014, 17:55:37
Meer dan 600 man mee, zal wel weer moeilijk worden....de smoezen om niet te gaan kleuren de social media alweer.

Helemaal mee eens ! hopeloos altijd dat gezeik en die boycots.. Ik zit ook niet voor me lol in de zn bus, maar ik ben er wel. Puur omdat de clubliefde alles overwint !

dizzhead

Het zal wel helpen als ze een beloningssysteem gaan hanteren. Mensen die het vaakst uitwedstrijden bezoeken hebben voorrang bij de kaartverkoop. Zul je zien dat er plosteling wel mensen meewillen naar Almelo, Zwolle of Deventer.

pvanbuijtene

Citaat van: de Schoot op februari 11, 2014, 17:55:37
Meer dan 600 man mee, zal wel weer moeilijk worden....de smoezen om niet te gaan kleuren de social media alweer.

nou ik sla ook over... maar heb geen smoes  8P

pvanbuijtene

Citaat van: dizzhead op februari 11, 2014, 18:37:03
Het zal wel helpen als ze een beloningssysteem gaan hanteren. Mensen die het vaakst uitwedstrijden bezoeken hebben voorrang bij de kaartverkoop. Zul je zien dat er plosteling wel mensen meewillen naar Almelo, Zwolle of Deventer.

het zou pas helpen als alle uitvakken vol zouden zitten.. Wat kan mij het schelen dat jantje en pietje voorrang hebben voor uitwedstrijd naar almelo.. Dan haal ik toch daarna kaarten want uitverkocht raakt het toch niet.

SCCornjum

Citaat van: sccweestwel op februari 11, 2014, 18:36:15
Helemaal mee eens ! hopeloos altijd dat gezeik en die boycots.. Ik zit ook niet voor me lol in de zn bus, maar ik ben er wel. Puur omdat de clubliefde alles overwint !

|:) Clubliefde overwint alles.  |:)
Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

Citaat van: SCCornjum op februari 11, 2014, 18:32:55
Deze wedstrijd moet ik dus niet boycotten?
De logica ontgaat me.

Groningen, dkv, eagles kan ik begrijpen qua combi's.
Daarom boycot ik deze niet.

Veel te veel supporters gaan te makkelijk akkoord met een buscombi!
En daar ben ik op tegen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: pvanbuijtene op februari 11, 2014, 18:38:45
het zou pas helpen als alle uitvakken vol zouden zitten.. Wat kan mij het schelen dat jantje en pietje voorrang hebben voor uitwedstrijd naar almelo.. Dan haal ik toch daarna kaarten want uitverkocht raakt het toch niet.

Dan begrijp je me verkeerd. De jantjes en pietjes die naar Almelo, Zwolle, Waalwijk en noem maar op zijn geweest krijgen dan volgend jaar voorrang bij de kaartverkoop, dus ook bij bijvoorbeeld DKV en Groningen uit. Dit zou meer mensen stimuleren om toch maar een aantal wedstrijden mee te pikken. Wordt door meer clubs zo uitgevoerd.

pvanbuijtene

Citaat van: dizzhead op februari 11, 2014, 18:41:32
Dan begrijp je me verkeerd. De jantjes en pietjes die naar Almelo, Zwolle, Waalwijk en noem maar op zijn geweest krijgen dan volgend jaar voorrang bij de kaartverkoop, dus ook bij bijvoorbeeld DKV en Groningen uit. Dit zou meer mensen stimuleren om toch maar een aantal wedstrijden mee te pikken. Wordt door meer clubs zo uitgevoerd.

Dkv kon die maandag zelfs ook nog kaarten gekocht worden.... Ik denk dat onze uitsupporters schare te klein is voor zoiets....
Zoals bij Feyenoord dat helpt.. Uitvak altijd vol, naar kleine clubs gaan ook altijd supporters mee om punten te halen voor de belangrijke uitwedstrijden.. MAar ook die raken hier niet vol ( behalve dkv dan)

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 18:40:35

En daar ben ik op tegen!

Inderdaad... Er zijn logische buscombi's...Maar zoals Den Haag was natrlk flauwekul..

Zou het te maken kunnen hebben dat tegenstanders ons buscombi's opleggen omdat iedereen met de bus naar ons moet?

sccweestwel

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 18:40:35

En daar ben ik op tegen!

In principe ben ik het met je eens , maar ik vind dat wij de laatste tijd genoeg auto-combi's krijgen.
We moeten niet vergeten dat iedereen ook een buscombi naar ons heeft.
En burgemeesters zoeken altijd de goedkoopste oplossing !

dizzhead

En toch zal het helpen, denk ik. Er zullen mensen zekerheden willen inbouwen voor dat soort wedstrijden. Heb namelijk toch nog wel mensen gehoord die geen kaart hadden kunnen krijgen / te laat waren.

sccweestwel

Citaat van: dizzhead op februari 11, 2014, 18:48:26
En toch zal het helpen, denk ik. Er zullen mensen zekerheden willen inbouwen voor dat soort wedstrijden. Heb namelijk toch nog wel mensen gehoord die geen kaart hadden kunnen krijgen / te laat waren.

Weetje waar Cambuur mee moet beginnen ? internet verkoop voor uitwedstrijden ik moet elke keer 40 km rijden, en ik denk als er veel meer supporters zijn !

Cambuur123

SCCornjum

@Galdiano
Als je dit overzichtje ziet weet je dan wel heel zeker dat je in de BUS stapt!!!!!
Eh niet alleen Galdiano natuurlijk, maar er valt genoeg over te zeiken....
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

Citaat van: sccweestwel op februari 11, 2014, 18:51:23
Weetje waar Cambuur mee moet beginnen ? internet verkoop voor uitwedstrijden ik moet elke keer 40 km rijden, en ik denk als er veel meer supporters zijn !

Scheelt voor jou en meerdere, dat je aanstaande zondag voor de wedstrijd ook kan halen.