Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Ook geen mail ontvangen,  waarom zetten ze dan ook gewoon niet op de website.

TM

Inmiddels meer dan 700 kaarten verkocht aldus Cambuur via twitter!

papagaaiensoep

In de mail wurdt stelt dat spandoeken groter dan een vierkante meter per se impregneerd mutte weze. Volgens mij bin de meeste doeken dat bij Cambuur juust niet; iemand enige kennis van de waarde van die opmerking? Het staat stellig in die mail maar wurdt dit daadwerkelijk strikt naleeft bij FCG of vooral algemene oproep n.a.v. het wc-rollen incident van paar jaar leden? Kortom: is het überhaupt de moeite waard iets met te nimmen of bij voorbaat al kansloos?

Galdiano

Kansloos! Na wc rollennincident is deze maatregel ingevoerd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papagaaiensoep

Tomme jammer man, ik was helemaal niet van plan het eigen uutvak of spandoek in de fik te steken!  :zucht

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

legeips

Citaat van: poelie-lwd op februari 26, 2014, 13:30:56
Ik vermaak me anders kostelijk met de dagelijkse bijdrages van Runner up en Legeips  :devil

OT: wist u dat (oud) keepers per definitie geen verstand van voetbal hebben?

Hest last van oud seer jonguh... :y

Ga nou maar gewoon zondag... http://www.youtube.com/watch?v=N4uj697uUAo

Cambuur123

Keek net Cambuur TV en op het eind zeiden ze: er is nog plek in het uitvak, ga naar Cambuur.nl en bestel ook een kaart, is cambuur dan eindelijk meegegaan met de tijd?   _O_

Galdiano

Citaat van: Cambuur123 op februari 28, 2014, 00:39:53
Keek net Cambuur TV en op het eind zeiden ze: er is nog plek in het uitvak, ga naar Cambuur.nl en bestel ook een kaart, is cambuur dan eindelijk meegegaan met de tijd?   _O_

Dat is een standaard tune.
Online kan niet! Ja via Cambuurculture.nl  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Vermoedelijke basiself #Cambuur
Nienhuis;Droste,Leeuwin,VdLaan,Bijker;ElMakrini,Ritzmaier,VMoorsel;Lukoki,Barto,Manu #GROCAM

Hemmen speelt mee in het b-team, dus kan vermoedelijk zondag wel vanaf de bank beginnen! Bakker (licht) geblesseerd aan de enkel.

Kalmte alleen kan u redden.

CambuurAmersfoort

Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk meegaan. gister namiddag nog in de rij moeten wachten op kaartjes dus een kleine 800 zou mooi zijn!

Bernardo

veroen

potdikke ik dacht dat wij allemaal azijnpissers op het forum hadden maar die van hun zijn helemaal erg! WHAHAA
die hebben totaal geen vertrouwen en spreken over een slecht middenveld aan hun kant en drama de leeuw....
Ben benieuwd!

Uitgaan van eigen kracht nu maar eens een keer en met een getergde van Moorsel als aanjager!

Lwdscc

Maat van mij kocht vanochtend rond een uur of 11 een kaartje voor bus 15. Bus was halfvol!