Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

https://www.youtube.com/watch?v=s22gPoiEv_o

Ja mooi punt! 1-1 was denk ik ook een terechte afspiegeling op de steppe! ;)

runner 1

We hebben  het nu allemaal kunnen zien dat die van Moorsel en van Brakel te kort komen op het hoogste niveau ,wat was van Moorsel  slecht hij maakte veel overtredingen en in balbezit wist hij niet wat te doen.
Dus al die fans van hem hebben het met eigen ogen kunnen zien deze middag.   Waarvan akte.......

Dokkumer

Bij de eerstvolgende "waarvan akte" van jou, kegel ik je eigenhandig van dit forum :devil

Altijd lekker om je gelijk te kunnen halen op basis van een wedstrijd in een modderpoel. Zelfs een Messi zou hier amper uit de voeten kunnen.

This pitch is where pigs belong..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Cambuur Groningen

Citaat van: runner 1 op maart 02, 2014, 18:19:48
We hebben  het nu allemaal kunnen zien dat die van Moorsel en van Brakel te kort komen op het hoogste niveau ,wat was van Moorsel  slecht hij maakte veel overtredingen en in balbezit wist hij niet wat te doen.
Dus al die fans van hem hebben het met eigen ogen kunnen zien deze middag.   Waarvan akte.......
Onzin mbt van Moorsel. Je kunt toch ook niet een bal fatsoenlijk aannemen op zo'n veld. Waarvan akker....

S(CC)upporter

Je kunt niet beoordelen op 1 wedstrijd op een kutveld, maar vandaag was hij niet goed inderdaad.

moodygrunn

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 02, 2014, 18:30:38
Onzin mbt van Moorsel. Je kunt toch ook niet een bal fatsoenlijk aannemen op zo'n veld. Waarvan akker....

Of zoals Nienhuis het mooi verwoordde: Op dit veld laat ik mn hond niet eens uit
In Henk en Sandor we trust

marrumer

een punt is heel mooi! sfeer in het uitvak was goed! verder is het een lelijk stadion, helemaal geen sfeer van de groningen supporters en het veld is groen-wit.

Yellow Army

V moorsel is een voetballer, maar voetballen op dat veld is onmogeljjk. Jammer trouwens dat het uitvak opgedeeld was in 2 delen. We waren vaak gelijktijdig verschillende liederen aan het zingen. Al met al blij met een puntje gezien de uitslagen van onze concurrenten. Vwb de sfeer in de euroborg; de z-side is deaud...
Area 58

mescc

Laten we hopen dat ons SCC , met de komst van een nieuw stadion, niet veranderd in zo'n saaie KUTCLUB. Met een paar trieste "fanatics"in een hoekje weg gedrukt.

Cambuur058

hele goeie sfeer in het uitvak, hele slechte sfeer van de groningers ..
verdiend punt
terechte afspiegeling ook

Galdiano

Collega zat op lange zijde naast Fanatics, en appte me "tering wat maakt uitvak Cambuur lawaai"

*TROTS*   |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

legeips

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 18:25:59
Bij de eerstvolgende "waarvan akte" van jou, kegel ik je eigenhandig van dit forum :devil

Altijd lekker om je gelijk te kunnen halen op basis van een wedstrijd in een modderpoel. Zelfs een Messi zou hier amper uit de voeten kunnen.

This pitch is where pigs belong..

Ga jij zo om met mensen die gewoon een punt maken en hebben. Ik zou maar wat volwassener en neutraler opstellen als beheerder van dit forum.

jij hebt soms ook een uitgesproken mening. Dan is er toch ook niet niemand die jou er uit kan gooien. Als jij iemand verwijderd om een mening, dan start jij een dictatuur.

Galdiano

Citaat van: legeips op maart 02, 2014, 19:49:00
Ga jij zo om met mensen die gewoon een punt maken en hebben. Ik zou maar wat volwassener en neutraler opstellen als beheerder van dit forum.

jij hebt soms ook een uitgesproken mening. Dan is er toch ook niet niemand die jou er uit kan gooien. Als jij iemand verwijderd om een mening, dan start jij een dictatuur.

Richt je toch je eigen forumpje op?

Waarvan akte!  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Gaat niet om de mening, maar om de (zeer irritante) 'waarvan akte'.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Cursusje icoontjes lezen nodig? Bijna iedereen kent mij en mijn cynische ondertoon.
De :devil was duidelijk genoeg lijkt me...
Verder hoef ik er geen verantwoording over af te leggen lijkt me.

Verder reageer ik inhoudelijk op het commentaar op van Moorsel.