Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Ik zat schuin onder het uitvak (waar overigens meerdere SCC fans zaten) maar wat een schitterend beeld bij die penalty... ging iemand op dat hek staan? Je had die mensen moeten horen beneden: wat een gekken, ze zijn wel luidruchtig zeg  :_schater

DayDreamer

Dooie bende daar, maar wel mooi stadion.

Tukker

Wat waren trouwens Kappelhof en Botteghin dramatisch slecht in de opbouw. Die durfden echt niks anders dan de bal terug te leggen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

papagaaiensoep

Had al met al minder kennen: kansen Zivkovic vlak voor tijd + die handsbal van Boxie was volgens mij toch ook een penal waard. Dan hast dus niks had ....

Andere kant: als het voorin wat slimmer uutspeelt wurdt (zie ook Heracles uut!), dan pak je paar minuten voor tijd de volle winst bij die counter waarin het dacht ik 4 tegen 3 stond. Getreuzel voorin van ik meende Manu en tja weg is het gevaar.

Per saldo dus: vrede met puntenverdeling.

Wat een sfeerloze bende derre in verder overigens wel mooi stadion. Mooi doek aan begin en die gooierij met de vlaggen toonde dan nog iets van fanatisme maar dat was het dan oek wel.

SCC-J

Citaat van: Don op maart 03, 2014, 02:05:07
Op de heenreis in de bus en op de parkeerterreinen alcohol verbieden en dan vervolgens in het uitvak 0,4 L bekers bier schenken! Strange O0O0
dat soort domme gedoe moet indd eens afgelopen zijn.

Tukker

Citaat van: maikcambuur op maart 03, 2014, 11:51:24
Haha mooi, en Barto die zo'n vlag oppakt en er mee zwaait naar shit-side hah
Om mij heen gingen ze dan ook helemaal uit hun dak en vonden ze het ongepast.

Maar ach, ze vonden het geen penalty, ze vonden dat ze er zelf 1 hadden moeten hebben, ze vonden de scheidsrechter bagger en vonden dat er 1 van Cambuur met  :rodekaart af had gemoeten. Echt objectief waren ze niet.

Ik wel want ik zag meteen dat het een penalty was  ;)

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Nog even over de penaltymomenten: ik vond dat er nogal een verschil zat tussen de handsballen van Kappelhof en Van Boxel.

Kappelhof had zijn handen op een heel vreemde plek en nam daarmee (bewust dan wel onbewust) een groot risico om hands te maken. Van Boxel kreeg de bal ook op zijn bovenarm, maar hij had dit onmogelijk kunnen voorkomen, werd gewoon tegen hem op geschoten.

Dat neemt niet weg dat sommige scheidsrechters daar ook voor zullen fluiten, maar ik vind dat Kevin Blom hier een uitstekende beslissing nam. En ik geloof dat ik dit ook had gevonden wanneer het andersom was gebeurd.
Kalmte alleen kan u redden.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2014, 12:17:25
Nog even over de penaltymomenten: ik vond dat er nogal een verschil zat tussen de handsballen van Kappelhof en Van Boxel.

Kappelhof had zijn handen op een heel vreemde plek en nam daarmee (bewust dan wel onbewust) een groot risico om hands te maken. Van Boxel kreeg de bal ook op zijn bovenarm, maar hij had dit onmogelijk kunnen voorkomen, werd gewoon tegen hem op geschoten.

Dat neemt niet weg dat sommige scheidsrechters daar ook voor zullen fluiten, maar ik vind dat Kevin Blom hier een uitstekende beslissing nam. En ik geloof dat ik dit ook had gevonden wanneer het andersom was gebeurd.

Klopt, bij van Boxel zaten zijn armen langs zijn lichaam.. Volgens mij is er dan de regel dat het geen hands is

wiekie1969

Zit een duidelijke stijgende lijn in bij cambuur. Met name bij Lukoki, die wordt beter en beter. Met een beetje mazzel spelen we straks voorronde Europa League, tegen huhu :y

gewoon een fan

Was die bal van Boxel ook niet net buiten de 16  :?

Collingwood

Citaat van: gewoon een fan op maart 03, 2014, 12:27:20

Was inderdaad op het randje, moeilijk te beoordelen!
Kalmte alleen kan u redden.

stefan15

Citaat van: gewoon een fan op maart 03, 2014, 12:27:20
Was er binnen. Maar spelregeltechnisch boeit dat niet, armen bij t lichaam dus GEEN hands!

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 12:20:51
Zit een duidelijke stijgende lijn in bij cambuur. Met name bij Lukoki, die wordt beter en beter. Met een beetje mazzel spelen we straks voorronde Europa League, tegen huhu :y

Die lukoki ook.. genoot ervan dat zijn naamwerd gescandeerd na de wedstrijd... big smile haha..

Ook dikke compliment aan supporters dat voor de wedstrijd alle spelers werden toegezongen!! Top