Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Dat Roda dacht op un smerige counterende manier deze wedstried  even over
de streep  te trekken maar gelukkig waren onze jongens geduldig en heffe ze de 3
punten zeer terecht in Leeuwadden houden.
UN DIK VERDIENDE OVERWINNING EN UT WOORD DEGRADATIEKANDIDAAT WIL IK
NIET MEER HORE |:)

Tukker

Vanaf 2009 noemde ik hem Bas Naaihuis

Maar dit weekend is het Bas Aaihuis  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Enige smetje op dit feestelijke weekend is dat we weer de minst scorende ploeg zijn.

BUT WHO CARES
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

EastSide058

Och wat was het nagelbijten op Oost, maar wat een vreugde bij die goal. We speelde een slechte wedstrijd vooral de 1e helft maar toch hebben we gewonnen. De 3 punten tellen en nu spelen we dus voor Europees  :devil

Vol uitvak in Groningen |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Daddy T.

Citaat van: Tukker op februari 23, 2014, 00:55:49
Enige smetje op dit feestelijke weekend is dat we weer de minst scorende ploeg zijn.

BUT WHO CARES

Omdat Ado 1x meer heeft gescoord terwijl die een doelsaldo hebben van -24 en wij -6 ?? Alle clubs onder ons hebben een slechter doelsaldo!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

fantastische avond had,,punten pakt op een manier zoals ik had verwacht maar deze tellen dubbel hoor.

FORZA CAMBUUR WAT EEN MOOIE CLUB HEVVE WIJ

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op februari 23, 2014, 01:41:05
fantastische avond had,,punten pakt op een manier zoals ik had verwacht maar deze tellen dubbel hoor.

FORZA CAMBUUR WAT EEN MOOIE CLUB HEVVE WIJ

_O_ _O_ :thumbsup :thumbsup |:)  |:) :thumbsup :thumbsup _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Lwdscc

Klasse overwinning! Heerlijk op zn Duits tegen die Duitsers gewonnen  |:) |:) |:)

scclwd

Citaat van: Tukker op februari 23, 2014, 00:47:52
Vanaf 2009 noemde ik hem Bas Naaihuis

Maar dit weekend is het Bas Aaihuis  :proost

:_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als je die overtreding van Luijcks ziet op Barto, die is werkelijk schandalig, gericht op de speler, zonder oog voor de bal. Wanneer de scheids in de wedstrijd de overtreding niet ziet, kan er achteraf toch nog een zaak komen. Als ze dit gaan behandelen, dan krijgt hij naast die rode kaart gewoon nog het dubbele aan geschorste wedstrijden!
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mijn dochter heeft de wedstrijd geanalyseerd en kwam tot de conclusie dat Manu de meest beslissende actie heeft gemaakt:

Omdat Manu de bal na het fluitsignaal wegschoot kreeg hij geel
Omdat Manu geel kreeg, moest Naaihuis Luijckx ook wel zijn eerste geel geven toen hij de bal wegtikte na het fluitsignaal
Omdat Luijckx op scherp stond na zijn eerste geel, moest Naaihuis hem na zijn doodschop met gestrekt been ook wel zijn tweede geel geven
Omdat Naaihuis Manu en Luijckx geel had gegeven voor de bal wegtrappen na het fluitsignaal moest hij in de slotfase Ramos ook wel zijn tweede geel geven na het wegtrappen van de bal,
Omdat Luijcks en Ramos de Duutsers in totale paniek achterlieten, vielen er overal gaten
Ondat van Moorsel simpel van die paniek en gaten kon profiteren en kon scoren, is volgens mijn dochter Manu de man van de wedstrijd.....

En ik ben trots op haar inzicht!!!!  |:) |:)
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op februari 22, 2014, 22:28:16
Pffff, dit kost jaren van je leven. Maar wat een ongelooflijk slot. Heerlijk. Vond dat Roda eerste helft goed speelde, tweede helft duidelijk voor Cambuur. Nienhuis terecht motm. Wisselbeleid vond ik niet echt logisch, maar winnende trainerd heeft altijd gelijk.

Paco logische vervanger van de wederom falende Bakker toch? Manu niet een bal geraakt, dus ook terecht gewisseld!

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 02:15:03
Mijn dochter heeft de wedstrijd geanalyseerd en kwam tot de conclusie dat Manu de meest beslissende actie heeft gemaakt:

Omdat Manu de bal na het fluitsignaal wegschoot kreeg hij geel
Omdat Manu geel kreeg, moest Naaihuis Luijckx ook wel zijn eerste geel geven toen hij de bal wegtikte na het fluitsignaal
Omdat Luijckx op scherp stond na zijn eerste geel, moest Naaihuis hem na zijn doodschop met gestrekt been ook wel zijn tweede geel geven
Omdat Naaihuis Manu en Luijckx geel had gegeven voor de bal wegtrappen na het fluitsignaal moest hij in de slotfase Ramos ook wel zijn tweede geel geven na het wegtrappen van de bal,
Omdat Luijcks en Ramos de Duutsers in totale paniek achterlieten, vielen er overal gaten
Ondat van Moorsel simpel van die paniek en gaten kon profiteren en kon scoren, is volgens mijn dochter Manu de man van de wedstrijd.....

En ik ben trots op haar inzicht!!!!  |:) |:)

:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op februari 23, 2014, 00:12:06
Wat een kutwedstrijd. Tien jaar ouder in 90 min.!
Heerlijke puntjes, stond met natte ogen op m'n stoeltje in vakkie 7 na het laatste fluitsignaal!
Nu verliezen we geen wedstrijd neer!
TROTS!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Vak 7, waar alle fiene boeven zitten :_schater

wiekie1969

Klasse cambuur, diep respect voor de kalmte binnen de ploeg na de 2 terechte rode kaarten voor Roda.

Onvoorstelbare ontlading in het stadion na de 1-0 van Paco.  Uiteindelijk wint het voetbal.

13 punten uit 7 na de winterstop en dat voor een degradatiekandidaat.

KLASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;( ;( ;( _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:)