Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Tukker op februari 16, 2014, 19:16:16
Hupperts is de speler die we het meest moeten vrezen. Als je die lam kunt leggen en Nemeth aan de ketting ben je een heel eind. En Roda met of zonder Fledderus scheelt ook een slok op een borrel  :proost

Gaat helemaal goedkomen  :y

Cambuur zonder El Makrini scheelt helaas ook een slok op een borrel  :wall
Desondanks heb ik er wel vertrouwen in  :proost  |:)

Collingwood

Citaat van: Stiens op februari 16, 2014, 21:37:43
Cambuur zonder El Makrini scheelt helaas ook een slok op een borrel  :wall
Desondanks heb ik er wel vertrouwen in  :proost  |:)

Scheelt zeker, maar ik vind Van Brakel wel een redelijke vervanger!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Nu al heeeeeel nieuuwschierig welke scheids we hebben.
heb het idee al jaren dat deze club niet kan degraderen.
En daar heeft meermalen de scheidsrechter zijn
hand in gehad!

Tukker

Citaat van: peter op februari 16, 2014, 22:30:49
Nu al heeeeeel nieuuwschierig welke scheids we hebben.
heb het idee al jaren dat deze club niet kan degraderen.
En daar heeft meermalen de scheidsrechter zijn
hand in gehad!
Bas Nijhuis wordt 't zeker niet  :devil
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Mooiste zou kuipers zijn of die gubuzyuk.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

zolang 't naaihuis maar niet word

vorige keer dankzij hulp van die knvb nazi in de competitie gebleven, en nu zullen wij ze in ons huis de definitieve doodslag geven en blijven ze de rest van het seizoen laatste en mogen ze direct degraderen, als er 1 club is waar ik meer van walg dan van dkv en psv dan is het roda wel  :R

Galdiano

Was het maar zaterdag uurtje of 7!
Heb nu al zin in die pot tegen Roda! Keihard aanpakken de duitsers!

Clint

Citaat van: drg op februari 16, 2014, 23:02:53
zolang 't naaihuis maar niet word

Dat hoop ik ook niet. De grootste klojo die er rondloopt bij die lui. Gisteren ook weer belachelijk aan het fluiten.

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 16, 2014, 18:24:03
SUPER BELANGRIJKE POT!! Je kan hun op 7 punten zetten en in dat opzicht sowieso directe degradatie ontlopen. Ik zeg: zelfde aanpak als DKV thuis qua beleving, sfeer etc.

Voor mij voorlopig de wedstrijd van het jaar, als je deze wint..... |:) |:) |:) |:)

Hiermee sla je spijker op zijn kop!!!!

DE wedstrijd van het jaar voor wat betreft handhaving |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

John Hiatt

Bij winst sta je eigenlijk drie wedstrijden voor op Roda, met nog negen te gaan. Ook voor mij de wedstrijd van het jaar!

dit is mien club

- Is fledderus er niet bij bij hun?

- Makrini gaan we echt wel missen lost veel rotzooi op en is zeker een aanjager.

- Verder denk ik dat Cambuur Culture, KVC er alles aan moeten doen om de beleving van deze wedstrijd in het stadion gigantisch te maken. Het moet hier gaan spoken. De sfeer moet vooraf al zo zijn als tegen DKV.

Niets maar dan ook niets aan het toeval overlaten, RODA JC moet met knikkende knieen het veld op komen.
Onze eigen spelers moeten ook beseffen dat ze nu een enorme stap in de goede richting kunnen zetten.
Daarin moeten wij ze helpen zodat zij de drie punten over de streep kunnen trekken.

Even een puntje, Roda staat misschien laatste en heeft de laatste weken niet gewonnen maar ze creëeren elke wedstrijd legio kansen, echt grote kansen, die bal valt de laatste weken niet goed. Ik hoop niet op het senario dat hij nu wel valt.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Roda, Rkc en Ado thuis, Nec uit.
12 punten en je bent veilig zeg ik!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2014, 09:10:03
Bij winst sta je eigenlijk drie wedstrijden voor op Roda, met nog negen te gaan. Ook voor mij de wedstrijd van het jaar!

Precies! De doelstelling voor dit jaar was niet op plek 18 eindigen. Dat gaat mijn inziens niet meer gebeuren als we deze kraker weten te winnen.

Het is wrang maar als je deze verliest staat alles opeens compleet andersom. Dan sta je weer bijna gelijk met Roda en krijg je 2 uitwedstrijden tegen Groningen en Ajax.

WINNEN!!  |:)

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2014, 09:23:28
Roda, Rkc en Ado thuis, Nec uit.
12 punten en je bent veilig zeg ik!

Denk dat we 36/37 punten nodig hebben om directe degradatie te ontlopen. Nog 10/11 te gaan! Met die 4 thuisduels, een uitduel tegen NEC en de nodige wedstrijden waar bonuspunten gepakt kunnen worden kan dit niet meer misgaan lijkt me. Cambuur is thuis zo sterk!