Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 14:41:43
Ik ben het hier wel mee eens. Ik denk eigenlijk dat RODA hier heen komt om NIET te verliezen. Cambuur zal het spel moeten maken. RODA. loert op de counter. Dus kon best eens eindigen zoals de wedstrijd begon 0-0.
Wel nee. Zij hebben helemaal niets aan een punt. Wordt een spektakelstuk, let maar op. Inclusief Korbach uitslag. 6-1!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

JDM

Mannen vanuit Maastricht de hartstochtelijke smeekbede om alles te geven op het veld en op de tribune. Jullie weten niet half hoe er hier wordt meegeleefd. Stel je voor dat DKV na twee keer miraculeus te ontsnappen voor de derde keer op degraderen stond. Ik ben zenuwachtiger voor deze wedstrijd dan voor onze wedstrijd tegen volendam vanavond. Stamp de moffen richting jupiler league, liefst met een blessure voor hupperts en rode kaart voor nemeth. Geef ons de echte derby terug!

Succes tegen de kots van het zuiden. En onthoud: koempels horen onder de grond.

EastSide058

Citaat van: JDM op februari 21, 2014, 15:03:53
Mannen vanuit Maastricht de hartstochtelijke smeekbede om alles te geven op het veld en op de tribune. Jullie weten niet half hoe er hier wordt meegeleefd. Stel je voor dat DKV na twee keer miraculeus te ontsnappen voor de derde keer op degraderen stond. Ik ben zenuwachtiger voor deze wedstrijd dan voor onze wedstrijd tegen volendam vanavond. Stamp de moffen richting jupiler league, liefst met een blessure voor hupperts en rode kaart voor nemeth. Geef ons de echte derby terug!

Cheers

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Voorstopper

Gelzen op voetbalprimeur:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/375291/cambuur-niet-voor-cruciaal-duel-maar-wel-hartstikke-belangrijk-.html

Gaan ze zo niet wat te soft de wedstrijd in. In mijn ogen is elke wedstrijd cruciaal en deze helemaal. Win je zet je RODA op 7 punten en ben je RODA voorlopig kwijt.

dizzhead

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 15:42:58
Gelzen op voetbalprimeur:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/375291/cambuur-niet-voor-cruciaal-duel-maar-wel-hartstikke-belangrijk-.html

Gaan ze zo niet wat te soft de wedstrijd in. In mijn ogen is elke wedstrijd cruciaal en deze helemaal. Win je zet je RODA op 7 punten en ben je RODA voorlopig kwijt.

Ja maar als je op elke wedstrijd de maximale druk legt, verzwakt dat effect ook. Ze gaan dit echt wel serieus nemen. Dat het niet cruciaal is, is voor Cambuur meer een feit dan een mening. Voor Roda is het wel behoorlijk cruciaal, aan hun de taak om daar op de juiste manier mee om te gaan.  l8l

Voorstopper

Citaat van: dizzhead op februari 21, 2014, 15:48:22
Ja maar als je op elke wedstrijd de maximale druk legt, verzwakt dat effect ook. Ze gaan dit echt wel serieus nemen. Dat het niet cruciaal is, is voor Cambuur meer een feit dan een mening. Voor Roda is het wel behoorlijk cruciaal, aan hun de taak om daar op de juiste manier mee om te gaan.

Klopt de druk zal bij RODA wel vele malen hoger zijn. Verder op achterstand raken en een stuk dichterbij rechstreekse degradatie....Kan dus 2 kanten op, of ze kanllen er in, of het werkt verlammend.

Het beste is om zo snel mogelijk te scoren dan gaan die kopjes van Roda vanzelf wel hangen.

dizzhead

Hoewel ik er van overtuigd ben dat er altijd zo vroeg (en zoveel) mogelijk gescoord moet worden, kan een vroege goal Roda ook uit de 'verlamming' halen. Het is maar net hoe je het draait, je zult gewoon moeten wachten op morgenavond.

:0= 3 PUNTEN!

Dokkumer

Uiteraard hier de wedstrijdspanning al aanwezig om de bij iedereen welbekende redenen..
Kwestie van Nemeth uitschakelen (kegeltje in de eerste minuut ofzo) en je hebt de angel al uit hun aanval.
Verder gewoon lekker ons eigen spelletje spelen en dan komt het goed!

Verstuurd vanaf mijn spambox

veroen

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2014, 15:56:31
Uiteraard hier de wedstrijdspanning al aanwezig om de bij iedereen welbekende redenen..
Kwestie van Nemeth uitschakelen (kegeltje in de eerste minuut ofzo) en je hebt de angel al uit hun aanval.
Verder gewoon lekker ons eigen spelletje spelen en dan komt het goed!

die lamme nemeth komt er echt niet aan te pas tegen ons duo achterin!
Beetje sarren en jennen in het begin en hij is helemaal uit de wedstrijd, dat mannetje is mentaal niet helemaal lekker.

Hupperts ben ik ook niet zo bang voor, Bijker heeft tot nu toe vooral thuis het tegen geen enkele rechtsbuiten echt moeilijk gehad dus verwacht ik dat nu ook niet!
Grootste gevaar van die duutsers schuilt hem in Donald die veel voor de goal komt en waar we normaal Mootje hebben staan. Benieuwd hoe brakeltje dat op gaat pakken

Dokkumer

McDonald ben ik ook niet bang voor. Straalt momenteel helemaal niks uit, alleen maar irritatie

mescc

|:)

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2014, 16:09:36
McDonald ben ik ook niet bang voor. Straalt momenteel helemaal niks uit, alleen maar irritatie

De meeste Roda fans zijn hem in ieder geval liever kwijt dan rijk (voor wat het waard is).
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

JDM, er spelen nog de nodige revanchegevoelens jegens die koempels en Naaijhuis dus wij zullen morgen als 12e, 13e en 14e man vol gas achter onze helden staan. Koempelmentaliteit hebben ze niet, zodat wij ze met huid en haar op zillen  vreten...

Lwdscc

Lijkt me een foto van dordecht fans?

Destroyer

:0= Die moffen gaan eraan! Jullie krijgen je derby terug!  |:) :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22